Obiecanki :-)

61. Data: 2009-01-11 08:24:54

Temat: Re: Obiecanki :-)
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> Schlalas sie?I poszlas spac z córka?Przeciez to lesbijstwo i
> kazirodzctwo!

Debil.

--
Pozdrawiam - Aicha

62. Data: 2009-01-11 10:15:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Udaje Ikselke,stala sie dla mnie wzorem do nasladowania.

63. Data: 2009-01-11 10:49:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Jan 2009 09:24:54 +0100, Aicha napisał(a):

> Debil.

Niestety. Gdyby nie to, mógłby być interesujący... nawet jako pedał. Lubię
paru, nawet są do rzeczy. Każdy z nich na swój sposób, jako pojedynczy,
zwykli ludzie. A ten tylko zieje siarką... I nie wie, jak się pisze
"kazirodztwo" ;-)
Nie wiem, co każe człowiekowi tak ciagle ziać na wszystko. Musi byc w
takiej właśnie "ziejącej" odmianie depresji - moja była jednak inna...
nazwałabym ją "wycofującą w niebyt"...

64. Data: 2009-01-11 11:18:04

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Niestety. Gdyby nie to, mógłby być interesujący... nawet jako pedał.
> Musi byc w takiej właśnie "ziejącej" odmianie depresji

Byłabym ostrożna w stawianiu diagnoz.

> - moja była jednak inna... nazwałabym ją "wycofującą w niebyt"...

Moja też... na szczęście byłam w stanie pracować. Za to za brak
prezentów w poprzednim roku z nią związany czułam się w obowiązku
odpłacić w tym...

--
Pozdrawiam - Aicha

65. Data: 2009-01-11 11:20:50

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

Aicha wrote:

> Udaje Ikselke,stala sie dla mnie wzorem do nasladowania.

Że ja? Cóż, mam trudny charakter ;)))
Zresztą, nie wiem co masz do lesbijek? Bo ja chętnie bym jakąś
poznała. Niekoniecznie wyłącznie w celu spotkania w kawiarni ;>

--
Pozdrawiam - Aicha

66. Data: 2009-01-11 11:25:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> Glob jest troche ostanio sfrustrowany,zaczyna z niechecia
> ostatnio pisac,ale w stosunku do twojej niecheci do ludzi,

Use kill file, Luke!
Z nerwów się dostaje nadciśnienia i innych chorób, nie mówiąc o
utracie urody :)

--
Pozdrawiam - Aicha

67. Data: 2009-01-11 11:25:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
Przeciez Glob,bardzo duzo robi bledów ortograficznych,ale jestes
spostrzegawcza i Glob jest troche ostanio sfrustrowany,zaczyna z
niechecia ostatnio pisac,ale w stosunku do twojej niecheci do ludzi,TO
MUSISZ DOPIERO PROWADZIC FRUSTRUJACY TRYB ZYCIA.

68. Data: 2009-01-11 11:40:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:
Prznajmniej Glob nie zapewnia ze jest szczesliwy,kiedy krzyczy
pedaly,lesbijki itd.Tak Glob jest nieszczesliwy.

69. Data: 2009-01-11 12:30:11

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 18:52, glob <r...@g...com> wrote:
> Ikselka wrote:
>
> Blee,a starszych nie masz,tzn nie zdjec,tylo z chwili obecnej siebie.

Ależ mam, oczywiście, no ale wiesz, czym grozi udostępnianie swoich
aktualnych zdjęć - patrz Panslavista i jego kłopoty z ukradzionymi
zdjęciami w necie.
Natomiast nie ukrywam się i jeśli kiedyś zjawisz się równocześnie ze
mną na jakimś grupowym spotkaniu, to na pewno nie wejdę pod stół...

70. Data: 2009-01-11 12:43:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl wrote:
A dlaczego uwazasz,ze Glob chcialby ci zrobic krzywde?

> Ale? mam, oczywi?cie, no ale wiesz, czym grozi udost?pnianie swoich
> aktualnych zdj?? - patrz Panslavista i jego k?opoty z ukradzionymi
> zdj?ciami w necie.
> Natomiast nie ukrywam si? i je?li kiedy? zjawisz si? r?wnocze?nie ze
> mn? na jakim? grupowym spotkaniu, to na pewno nie wejd? pod st?...

Czy ktokolwiek rozumie...
śmierć pobudza do życia
Jak poprawić swój intelekt?
Wsiadł do autobusu człowiek ze stymulatorem
KIDNAPERIADA