Obiecuję że.....!

51. Data: 2009-12-06 16:53:11

Temat: Re: Obiecuję że.....!
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:94c13041-9c91-472a-b6b7-8506820d36e1@o33g2000vb
u.googlegroups.com...
On 6 Gru, 16:35, "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote:

> Wierzę, że Hania miała dobre intencje.
> Pawda Haniu?

Podobno dobrymi intencjami pieklo jest wybrukowane.
Ale dzieki za zaufanie.
:)

Aj, przestań - ja się nie gniewam.
Jeśli uwaga jest konstruktywna - to ją przyjmuję.
Przyznaję jednak, że trochę za mocnych uzyłas słow - a przeciez jesteś
delikatną i subtelną istotką - jak już zdążyłam zauwazyć.
Chyba się nie mylę?

52. Data: 2009-12-06 16:56:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Czyli mogę np. po zaznajomieniu się z emocjami Nieznalskiej wyrazić na tej
> samej wystawie swoje...
> ;-PPP

Ależ oczywiście, że możesz.

Qra

53. Data: 2009-12-06 16:57:17

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@p...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

l.googlegroups.com...

----

> To, jakie kto miał intencje- te prawdziwe- nie to, co on mówi (myśli), że
> miał- widać po efekcie działania. Po owocach ich poznacie...to niezawodne
> kryterium.
>
> --
> Serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Pożyjemy, zobaczymy :D

54. Data: 2009-12-06 17:19:25

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Gru, 18:09, Sender <m...@k...pl> wrote:

> Coś tutaj kręcisz Iza, raz piszesz tak,żeby za chwilę jednak zaprzeczyć .
> Nie chcę cię gnębi ani osaczać, więc może podeślij mi kilka
> reprezentatywnych wierszy, a ja się spokojnie zastanowię , ok?
> Masz moje słowo,że nie naruszę ich copyrightu.
> Pozdrawiam. MS

No nie wiem.....?
Może najpierw porozmawiajmy na GG?
___
Iza(17545935)

55. Data: 2009-12-06 17:24:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 17:56:50 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ależ oczywiście, że możesz.

Dzięki, będzie na Ciebie ;-PPP

--

Ikselka.

56. Data: 2009-12-06 18:24:54

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Gru, 17:53, "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka"

> Aj, przestań - ja się nie gniewam.
> Jeśli uwaga jest konstruktywna - to ją przyjmuję.
> Przyznaję jednak, że trochę za mocnych uzyłas słow

Nie nie.
To nie tak.
Ja uzylam slow, ktore TOBIE WYDALY SIE ZA MOCNE.
:)
To jest zasadnicza roznica.

Nie jest tak, ze KTOS NAS WKURZA.
Tu uklony dla Chirona, ktory pomogl mi wrocic do
tej, znanej mi od dawna, lecz jakby nieco przeze mnie
zapomnianej, jakze oczywistej oczywistosci.

To my sie wkurzamy.
A wkurzenie to nasza reakcja na kogos, na cos.
NASZA i w nas ukryta, a nie powstala z winy czy zaslugi
innej osoby czy faktu.

Taka sama reakcja to Twoje wrazenie dotyczace
ostrosci moich slow.
I slow innych grupowiczow.

Gdzies w Tobie tkwi zadra, ktora kaze Ci
reagowac tak, a nie inaczej, na pewne slowa,
na pytanie o Pimpusia, i tak dalej, i tak dalej.
Gdy OKRESLISZ miano tej zadry, przestaniesz
uwazac, ze KTOS tu robi Ci krzywde, a Ty
MUSISZ sie bronic tak zwanymi chamskimi
odzywkami.

- a przeciez jesteś
> delikatną i subtelną istotką - jak już zdążyłam zauwazyć.
> Chyba się nie mylę?

Te ocene i to pytanie pozostawiam bez odpowiedzi.
Dlaczego?

Gdy mnie lepiej poznasz, stanie sie to dla Ciebie jasne.
:)

57. Data: 2009-12-06 19:20:57

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
t.googlegroups.com...
> [...]

To my sie wkurzamy.
A wkurzenie to nasza reakcja na kogos, na cos.
NASZA i w nas ukryta, a nie powstala z winy czy zaslugi

Ale się się wcale nie wkurzyłam = nie zdenerwowaam.

[...]

Zadry brak. Nikt z forum nie jest w stanie mi zrobić krzywdy.
Na ludzką, że się tak wyrażę, głupotę - juz się uodprniłam.
I jakieś chamskie zaczepki nie robią na mnie wrażenia.
Bocian też klekocze i jakoś nikt go nie słucha i nic nie robi sobie z jego
klekotu :D :D :D :P
Jeszcze tyle trawy nie narosło, żeby ludziom gęby nią pozatykać. :D :D :D

A jesli ktoś jest chamski - to czasami -niestety- ale jesteśmy zmuszeni
zniżyć sie do jego poziomu, żeby wreszcie ten osobnik coś pojął.

Pozdrawiam
Magda

58. Data: 2009-12-07 17:24:39

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja>

> Ja bym takich nigdy nie napisała :)
>
> Jeden z moich deszczowo-listopadowych smętów
>
> smutne fotony przeciekają przez szkło
> ślizgają się po mokrym bruku
> już nie podskoczą
> z powodu złych warunków
> lot w kosmos odwołany
> chwała na wysokościach
> ciemne niebo odetchnęło
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Oszukałem fotona co chciał
wśliznąć mi się do oka
myślał, że gdy leci z wysoka
to go nie zauważę
i się zarażę

Podstępnie ominął flaszkę
odbił się o jakąś blaszkę
koziólłka fiknął
...zamknąłem oko a on
zniknął

Siedzę z ponurą miną
bo nie wiem
czy był chłopakiem
czy po prostu
dziewczyną? ;)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

59. Data: 2009-12-07 17:29:56

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
> "Aicha" <b...@t...ja>

> Oszukałem fotona co chciał
> wśliznąć mi się do oka
> myślał, że gdy leci z wysoka
> to go nie zauważę
> i się zarażę
>
> Podstępnie ominął flaszkę
> odbił się o jakąś blaszkę
> koziólłka fiknął
> ...zamknąłem oko a on
> zniknął
>
> Siedzę z ponurą miną
> bo nie wiem
> czy był chłopakiem
> czy po prostu
> dziewczyną? ;)

Tylko kotem, którego można zobaczyć tylko wtedy gdy jedno oko masz
zamknięte, a drugie otwarte.

60. Data: 2009-12-09 14:12:17

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]