Re: Objawienia Proroka

1. Data: 2004-04-07 16:14:44

Temat: Re: Objawienia Proroka
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 07 Apr 2004 from pl.soc.religia
message-id= news:c518hb$39d$1@atlantis.news.tpi.pl :

> Taaaak ? Ok., a czy mógłbyś potwierdzić to jasnym
> stwierdzeniem, że Wakan-Alo nie stworzył Ziemi ani
> nie ma z tym nic wspólnego ?

Tak. Jednoznacznie potwierdzam, ze Wakan Alo, bostwo naturalne i
realne, bostwo dobra i madrosci - nie stworzylo planety Ziemia.

Nie wiem, czy ma "cokolwiek wspolnego" - moze ma, moze nie... Ale
nie byl to akt stworczy, bo Ziemia powstala z gigantycznej kolizji
objektow kosmicznych dawno temu. W wyniko tamtek kolizji powstala
Ziemia i Ksiezyc. Wakan Alo wcale nie musialo przy tym brac
aktywnego udzialu.

--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org

2. Data: 2004-04-10 20:41:01

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> objektow kosmicznych dawno temu. W wyniko tamtek kolizji powstala
> Ziemia i Ksiezyc. Wakan Alo wcale nie musialo przy tym brac

Odnajduję cię na różnych grupach.
Jezu, bracie, ty jesteś popsuty czy od początku źle zrobiony?
Nic z tym nie próbujesz robić?

--
Pozdrowienia
Jotte

3. Data: 2004-04-11 01:19:08

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 10 Apr 2004 from
pl.soc.edukacja message-id=
news:c59m2s$1uf$1@absinth.dialog.net.pl signed by Jotte:

> Odnajduję cię na różnych grupach.
> Jezu, bracie, ty jesteś popsuty czy od początku źle
> zrobiony? Nic z tym nie próbujesz robić?

Ale w czym jest problem?
Skoro sam piszesz, ze bywasz w roznych grupach, to dlaczego
ja mialbym nie bywac w roznych grupach, ktore mnie
interesuja? Przeciez nie ma chyba jakiegos urzedowego
ograniczenia liczby grup usenet, ktore wolno uzywac?!

Dlaczego uzywanie wielu grup sugeruje ci ze jestem "popsuty"?

Z dobrymi życzeniami,

4. Data: 2004-04-11 08:23:09

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego uzywanie wielu grup sugeruje ci ze jestem "popsuty"?
To nie to. To to, co wypisujesz.
Powiem otwarcie - nie sympatyzuję z sektami.
Chyba, że to wszystko tylko prowokacja?

--
Pozdrowienia
Jotte

5. Data: 2004-04-12 05:45:24

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 11 Apr 2004 from pl.soc.edukacja message-id=
news:c5av7f$pnv$1@absinth.dialog.net.pl signed by Jotte:

> To nie to. To to, co wypisujesz.

Trudno nam sie rozmawia... :-(

> Powiem otwarcie - nie sympatyzuję z sektami.

Nie mowisz otwarcie!
A co do sekt- to ja tez nie sympatyzuje z sektami.
Ale co to ma wspolnego z toba czy mna?
Ja np. nie lubie jazzu, ale nie pisze o tym bo co to ma do rzeczy?

> Chyba, że to wszystko tylko prowokacja?

Tak, to jest prowokacja. Jestem wybranym przez jakies bostwo nowym prorokiem dla
ludzkosci. Musze sprowokowac bardzo wielu ludzi do nowego myslenia i do nowego
dzialania. Jestesm re-edukatorem ludzkosci.
Poszukuje ludzi chcacych sie uczyc nowoczesnej religii.

Z dobrymi życzeniami,

6. Data: 2004-04-14 12:41:57

Od: "Pszczolka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-04-14 14:27:24

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 14 Apr 2004 from pl.soc.edukacja message-id=
news:c5jbbb$5ji$1@atlantis.news.tpi.pl signed by Pszczolka:

Witaj!

To chyba ty to dopisalas?
Swoje dopiski, komentarze pisz oddzielone, pod cytowanym tekstem.

Z dobrymi życzeniami,

8. Data: 2004-06-24 17:33:46

Od: "Amelka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

przez jego wspol-boga, syna Jahu-szuah (pseudonim

Nie wiem, dlaczego piszesz to z takim przekonaniem i ironią. Wykładnia
Biblii w tym wypadku jest dość prosta: ponieważ jest to Księga traktująca
pewne rzeczy nie-wprost (Biblia nie jest instrukcją do pralki!!!), zatem wg
religii chrześcijańskiej Bóg stworzył ziemię, tzn. sprawił, że przez kilka
milionów lat kształtowała się atmosfera, substancje dostępne w kosmosie (na
ziemi także), sprawił, że pojawiło się zycie. Dla pierwotnych odbiorców
Biblii trzeba było napisać: pierwszego dnia, drugiego dnia powstało to czy
tamto, ale dzięki wymienionym przez Ciebie dyscyplinom naukowym dziś
jesteśmy przekonani (nie mówię: wiemy, bo tego nigdy nie będziemy pewni), że
ten biblijny "dzień" trwał baaardzo długo.
Pozdrawiam
Amelka

9. Data: 2004-06-24 18:59:58

Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Jun 2004 19:33:46 +0200, Amelka napisał(a):

(...)

Moglibyście nie puszczać tutaj takich wątków?

--
Grendel

10. Data: 2004-06-24 20:10:46

Od: "Amelka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moglibyście nie puszczać tutaj takich wątków?
> Grendel

Skoro chcesz być odporny na wiedzę z tej dziedziny - moglibyśmy. Ale nie
chcemy.

Pozdawiam
Amelka

Program zajęć rekreacyjno-sportowych na biwaku
** SPAM **
dot. jawnosci dziennika klasowego
Re: dot. jawnosci dziennika klasowego
Astronomiczna ZIELONA SZKOLA