Obniżanie ocen za rozmowę

351. Data: 2006-09-28 12:42:39

Temat: Re: Obniżanie ocen za rozmow
Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
news:efgfqq$h7n$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Tego nie pamiętam. Bardzo możliwe, że nie chcę pamiętać :-)

Wyparłaś ze swojej świadomości te traumatyczne przeżycia ;-)

Sylwia

352. Data: 2006-09-28 12:43:08

Od: oshin <o...@e...psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Sep 2006 14:27:30 +0200, Nixe napisał(a):
> Myślisz, że lubiliby ją bardziej, gdyby za to samo przewinienie wrzepiała
> pałę?

Zbiorczo odpowiem Tobie i Szpilce, ona wrzepiała pałę z zachowania za
spóźnienie... ;) Ale za to, że nie omijała spóźnionych kartkówka też jej
nie lubili, bo część osób na początku spóźniała się właśnie po to, żeby nie
pisać.
No dobra, ona była straszna. Miała długie czerwone paznokcie i wyglądała
jak czarownica z kurzajką na nosie. Wlepiała też pały za wyrywanie kartek w
zeszycie... Brrr

--
oshin
dorota bugla

353. Data: 2006-09-28 13:01:39

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"oshin" <o...@e...psych.uw.edu.pl> napisał

> No dobra, ona była straszna. Miała długie czerwone paznokcie i wyglądała
> jak czarownica z kurzajką na nosie. Wlepiała też pały za wyrywanie kartek
> zeszycie... Brrr

Innymi słowy wredna blerwa.
Niech zgadnę - uczyła chemii? ;-)

N.

354. Data: 2006-09-28 13:03:45

Od: koliko <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa napisał(a):
> Użytkownik "koliko" <j...@a...pl> napisał

> a nie myślałaś o tym że może te -5 punktów właśnie zaważyło na tej piątce ?

Ale jest to -5 punktów ze sprawowania. Nie ma nic wspólnego z oceną z
przedmiotu.

Uzyskał 5/5 punktów.

Ela, Tomek-l.10 Kasia-l.4

355. Data: 2006-09-28 13:07:20

Temat: Re: Obniżanie ocen za rozmowę
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"koliko" <j...@a...pl> wrote in message

> a nie sadzisz, ze jednak mama Tomka podaza w kierunku rozczulania sie
> wlasnie?? w slowach "to co ma robic, nudzic sie" ewidentnie traktuje go
> jak
> malutkiego chlopczyka, ktorego trzeba zabaiwac czas caly, nie zawazajac na
> inne dzieci piszace kartkowke, przyzwalajac jakoby na to wlasnie gadanie,
> bo
> skoro nie ksiazka, nie ryskunki to co?? to znaczy gadac moze. to raz.

pokaż mi gdzie napisałam, że może gadać

w pytaniu "a co ma robic kiedy skonczyl wczesniej klasowke" do glowy Ci
przyszl- zeby pani zajela go czyms. a skoro go nie zajalea to///co ma
robic??

po
> drugie z takim malym problmem juz biegnie do szkoly, nie czeka na
> wywaidowke.

Myślisz, że pani będzie po miesiącu pamiętała jak to było kiedyś na
kartkówce jeśli do wywiadówki będzie ich kilka u nich w klasie nie
mówiąc o innych klasach.

bedzie. a jak nie bedzie z detalami to sobie przypomni kiedy jej to powiesz.

Jeszcze raz przypominam, że nie chodzi mi o ocenę, ale o to czy
nauczyciel <b>może</b> obniżać ocenę z przedmiotu czy powinien to raczej
zrobić raczej z zachowania. I czy powinno to nastąpić od razu na
pierwszej kartkówce przy pierwszym ostrzeżeniu? Mam wrażenie, że
próbujesz mi wmówić i wszystkim innym, że już lecę do szkoły, bo moje
dziecko dostało mniejszą ocenę. Wcale tak nie jest. Jeśli tego nie
rozumiesz to trudno. Nie wiem jak jeszcze mogę Ci to wytłumaczyć.

chodzi Ci o zasadae, ktora skrzywidzila Twoim zdaniem ( i zdaniem syna)
Tomka. i o to biegniesz od razu do szkoly. Twojemu dziecku chodzi o ocene,
bo ambitny a Tobie o zasady, ktore Ci sie nie podobaja. wywiadowki masz raz
na miesiac....

Po przemyśleniach zamierzam zrobić tak: najpierw iść do szkoły i
zapoznać się z systemem oceniania jaki jest w niej przyjęty, a potem
dopiero iść, albo nie iść do nauczycielki. To iść czy nie iść do
nauczycielki będzie zależało nie tylko odemnie, ale również od Tomka. On
już wie, że źle zrobił rozmawiając na kartkówce i wie już dlaczego. Ale
nie dowiedział się tego od pani tylko odemnie. Po zapoznaniu się z
systemem oceniania zamierzam z nim porozmawiać i oboje ocenimy czy warto
iść do nauczycielki czy nie.

Czy to jest "rozczulanie się nad dzieckiem" i roztaczanie nad nim
"parasolu ochronnego" jak próbujesz mi wmówić?

ja Ci nic nie probuje wmoiwc. mowie swoje opinie.

iwon(k)a

356. Data: 2006-09-28 13:08:44

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:effq6p$1hvn$1@news.mm.pl...

> Nie sądzę. Dla mnie jej postępowanie (próba wyjaśnienia sytuacji z
> nauczycielką) odbiega od jakichkolwiek skrajności. Z kolei skrajnością
> jest postawa rodzica typu: "No i masz nauczkę - trzeba było nie gadać".
> Baaaaardzo budujące :-/

a co w tym destrukcyjnego???

iwon(K)a

357. Data: 2006-09-28 13:10:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> No i o to mi chodziło. Pytałaś, czy nauczyciel może być tak, że nauczyciel
> widzi i udaje, że nie widzi. Potem na pytanie czy nawet o takich nie
> słyszałaś napisałaś "no nie".
> A jednak okazuje się, że nawet Ty takich miałaś okazję spotkać.

mi chodzilo o nauczycieli w podstwowce, na mniej znaczacych egzaminch jakim
jest matura.

iwon(k)a

358. Data: 2006-09-28 13:12:07

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> Wyparłaś ze swojej świadomości te traumatyczne przeżycia ;-)

Oj tam od razu traumatyczne. "Za moich czasów" pała była czymś normalnym.
Czasy, w których jedną oceną niedostateczną można dziecku zwichnąć psychikę
na całe życie, nadeszły później :-)

Agnieszka

359. Data: 2006-09-28 13:12:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"koliko" <j...@a...pl> wrote in message
Iwon(k)a napisał(a):

......pomijam juz kwestie obnizenia oceny, bo widze ze to jest w tym
> wszystkim najwazniejsze, a nie np to ze gadaniem przeszkdza kolegom.....

Już kilka razy wyjaśniałam , a Ty dalej swoje :-(

widac jestes malo przekonywujaca...

iwon(k)a

360. Data: 2006-09-28 13:14:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja myslalam ze najpierw wysluchasz co pani ma do powiedzenia, a nie
> wyjasniac, zeby sie to nie powtorzylo :>>>> (i co Krys nie mielismy
> racji??)

Przeczytałaś co napisałam? Pokaż mi gdzie ja napisałam, że jej nie
wysłucham. Wydawało mi się to tak oczywiste jak dla Ciebie to, że
4-lasista powinien wiedzieć, że na kartkówce się nie rozmawia, bo może
to być wzięte za podpowiadanie.

sorki, to w przypadku niektorych rodzicow nie jest takie oczywiste.

I nie "żeby się nie powtórzyło" tylko żeby nie było podobnych sytuacji,
a to jest wielka różnica. Chyba tego nie trzeba Ci tłumaczyć? :-)

fakt, zalozylam inna wersje.

iwon(K)a

problemy z czytaniem
dwa tygodnie na poprawę