Obowiązki Zarządu Działek

11. Data: 2008-09-14 09:55:48

Temat: Re: Obowiązki Zarządu Działek
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik J.B napisał:
> korzystania z działek (par.94 pkt 2 Regulaminu ROD).

U nas jeden z ogrodów ma sieć wodociągową bo ma Prezesa dla ludzi a nie
dla władzy. Jakie były koszty i jaki udział działkowiczów nie
dopytywałam. Tylko zdaję się w projekcie nie uwzględnili wysokiego
współczynnika jednoczesności w letnie popołudnia . Wszyscy chcą podlewać
przed wieczorem i ciśnienie wody tak spada, że :-(
Nie wszyscy jednak przed południem pracują więc warto było.

Pozdrawiam, Barbara

12. Data: 2008-09-14 10:56:17

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. J.B. i Barbaro M.! Zanim przeprowadzicie rewolucyjne zmiany
zacznijcie ciąć posty. :-)
Pozdrawiam porządkowo Ja...cki

13. Data: 2008-09-14 19:05:53

Temat: Re: Obowiązki Zarządu Działek OT
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:
> i Barbaro M.! Zanim przeprowadzicie rewolucyjne zmiany
> zacznijcie ciąć posty. :-)

Za dużo wyciąłeś i nie wiem
na czym te moje rewolucyjne zmiany polegać mają :-)

> Pozdrawiam porządkowo

Tak społecznie ?

Barbara

14. Data: 2008-09-14 21:27:51

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-09-13 20:58:52 +0200, "J.B" <j...@p...onet.pl> said:

> wyposażony w urządzenia niezbędne do prowadzenia upraw ogrodowych

abisynki są?
Jak abisynek nie ma, to się domagać!
Nikt luksusów nie obiecywał.

--
DJ

15. Data: 2008-09-15 15:25:37

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gajnaj$24u$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

> Za dużo wyciąłeś i nie wiem
> na czym te moje rewolucyjne zmiany polegać mają :-)

Hejka. Z tą rewolucyjnością to ździebko przesadziłem ale posty ciąć
wypada. :-)
Pozdrawiam uparcie Ja...cki

Co posadzić 3m2?
Pierwsze dzikie gęsi