Obowiazki dzieci wobec rodzicow...

11. Data: 2003-02-19 09:23:18

Temat: Re: Obowiazki dzieci wobec rodzicow...
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieci nie sa nic winne rodzicom, rodzice dzieciom - wszystko.
> Wszelka pomoc jest aktem dobrej woli, nie przymusem.

Ciekawa teoria, ale nieprawdziwa.
Ola

12. Data: 2003-02-19 12:42:41

Od: "mm" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Ciekawa teoria, ale nieprawdziwa.
> Ola
A mozesz powiedziec dlaczego nieprawdziwa? Toz
to rodzice powolali mnie do zycia, nie musieli tego robic.
mm

13. Data: 2003-02-19 12:47:45

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b2vu9j$h2m$1@nemesis.news.tpi.pl>, m...@w...pl says...

> Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> A mozesz powiedziec dlaczego nieprawdziwa? Toz
> to rodzice powolali mnie do zycia, nie musieli tego robic.

Bo wobec prawa dzieci sa zobowiazane do pewnych czynnosci wobec rodzicow
(vide obowiazek alimentacyjny)

K.

14. Data: 2003-02-19 12:50:04

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mm wrote:

> A mozesz powiedziec dlaczego nieprawdziwa? Toz
> to rodzice powolali mnie do zycia, nie musieli tego robic.

Czy uwazasz, ze ten fakt zwalnia Cie ze wszelkich obowiazków wobec
rodziców? Same prawa i nic wiecej?
pzdr
agi

15. Data: 2003-02-19 13:02:13

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozesz powiedziec dlaczego nieprawdziwa? Toz
> to rodzice powolali mnie do zycia, nie musieli tego robic.
> mm

Ale w świetle prawa jesteś winien/winna im opiekę "w razie czego".
Zreszta zapytaj na grupie prawniczej.
O.

16. Data: 2003-02-19 21:36:16

Od: "mm" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Toz
> to rodzice powolali mnie do zycia, nie musieli tego robic.
> mm
Mowiac to nie myslalam o aspekcie prawnym (tu
niestety trzeba sie poddac).
mm

17. Data: 2003-02-20 07:27:16

Od: "wm" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale w świetle prawa jesteś winien/winna im opiekę "w razie czego".
> Zreszta zapytaj na grupie prawniczej.
> O.

Mowimy o prawie?
O przepraszam... myslalam, ze o rodzinie ;)
chodzilo mi o to, ze dzieci (jak ktos slusznie zauwazyl) nie skladaja
podania o przyjscie na ten swiat. Podejmujac taka decyzje, rodzice musza
zdawac sobie sprawe, ze wychowuja dziecko dla swiata, nie dla siebie, jako
przyszle pielegniarki i opiekunow materialnych. Na ogol, jesli dziecko
dorasta w madrej rodzinie, moze rozwinac skrzydla i od najmlodszych lat
darzone jest szacunkiem, sila rzeczy, czuje wdziecznosc i chce otoczyc
troska rodzicow.

Jesli nie, niewiele pomoze. Stad zapisy prawne i przymus.

Dzieci, ktore po pewnym czasie maja swoje dzieci, "splacaja dlug" wobec losu
czy jak to zwal, dajac to, co najlepsze swoim dzieciom. I historia zatacza
krag.

Pozdrawiam
r.
(matka 3 dzieci)

18. Data: 2003-02-20 07:27:48

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mm" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Toz
> Mowiac to nie myslalam o aspekcie prawnym (tu
> niestety trzeba sie poddac).
> mm

A o aspekcie moralnym pomyslałaś ?

zdegustowany mocno Sławek

19. Data: 2003-02-20 08:28:10

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A mozesz powiedziec dlaczego nieprawdziwa? Toz
> to rodzice powolali mnie do zycia, nie musieli tego robic.

Ja idąc torem twojego rozumowania uważam że rodzice powinni mieć
zawsze i w każdym momencie zabicia swoich dzieci. Jak ktoś daje
powinien mieć prawo i zabrać!!!

Pozdrawiam
Qwax

20. Data: 2003-02-20 09:11:03

Temat: Re: Obowiazki dzieci wobec rodzicow...errata
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> [...]
prawo (errata)
> zawsze i w każdym momencie zabicia swoich dzieci. Jak ktoś daje

Poradnictwo małżeńskie
Bicie córki / problem / pomocy
pięćdziesiąte urodziny
Zwyczaje przy Weselu
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...