Re: Obóz nurkowy 2005

Data: 2004-09-29 18:45:56
Temat: Re: Obóz nurkowy 2005
Od: "budrys" <b...@t...de>

"edycja" <e...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:cjbthf$hks$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dziękuję Leszku ;-)
> A pomyślałam jeszcze, że ogłoszenie można było zacząć od słów: dla osób,
> które umieją czytać.
> Wybaczcie odrobinę złośliwości, ale dla mnie dopisanie tego nieszczęsnego
> zdania z trzema znakami wykrzyknienia to nonsens,

Czy ja wiem czy nonsens.

Jeśli gotujesz zupe i masz na nią ślinke i stwierdzasz że brak ci
przykrywki do niego....sorry pokrywki to masz w kuchni kupe dymu....
.....no.....pary.
No to musisz z tego powodu wrzeszczeć.
A jak masz pokrywke czy przykrywke to i zupa sie gotuje no i nie ma
pary czy dymu - jak kto woli.
Na plantacji trzciny cukrowej tez się wszystko gotowało a zawsze jeden
z pejczem wrzeszczał. Powrzszczał, murzyni dawali trzeci bieg no i...
płynął cukier czy cukierki - jak kto woli.
Widocznie już tak jest na tym świecie, że jeden wrzeszczy a drugi musi
siedzieć cicho - zawsze tak było;-)

budrys