Re: Obrzydliwe oblicza cioty nemezis

From: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Obrzydliwe oblicza cioty nemezis
Date: Tue, 2 Nov 2010 20:29:40 +0000 (UTC)

Chiron <c...@o...eu> napisał(a):

> Użytkownik napisał w wiadomości grup

> Są wyjątki. Od kazdej reguly. Ktore ja obalaja.
> Jednym z nich w tym wypadku jest statystyczne
> zestawienie hetreoseksow z homosiami ;)
> Natura gora! Cioty do muzeum! :D
> Zauważ, że w ramach tej natury- rodzą się osoby homoseksualne, ludzie z
> zespołem Downa,etc. Mam głębokie przekonanie, że czemuś to służy.

Oczywiscie ze sluzy: procesowi poznawczemu calej populacji i rozrozniania
pomiedzy tym co jest (dobre -bo jest) a tym co moze byc/bedzie dla niej
lepsze. W tym wypaku wiadomo co sluzy lepiej prze-trwaniu populacji:
heteroseksualizm. Koniec kropka. Czesc piesni! ;)

> Nie wiem,
> jak to dokładnie działa- wiem, że jak ludzie próbują poprawiać naturę
> tworząc coś, co nazywają "idealnym społeczeństwem"- tworzą koszmar
> totalitaryzmu- zawsze i wszędzie. Chodzi więc o to, żeby utrzymywać margines
> na marginesie- aby nigdy nie zdominował społeczeństwa, bo wtedy ono upadnie

Margines sam sie utrzymuje na marginesie, tak dziala natura, nawet jesli ten
"margines" sie pcha na afisz lub ma parcie na szklo, zawsze pozostanie
marginesem. No moze nie zawsze -ludzka natura milosiernie wlasnie wymyslila
jak przywrocic go normie: "tabletką". ;P