Re: Obrzydliwe oblicza "nauki".

Data: 2010-11-03 10:19:55
Temat: Re: Obrzydliwe oblicza "nauki".
Od: "Druch" <e...@n...com>

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message news:iappb4$d4v$1@news.onet.pl...

> Jeśli nie potrafisz lub nie chcesz odpowiedzieć- to po co udajesz, że
> jesteś intelektualistą odpowiadającym ciołkowi? Na mnie wywarło to wręcz
> ponure wrażenie.

Ale vB wlasnie odpowiedzial, nie zdajac sobie z tego sprawy.

Odpowiedzial, na zasadzie pierwszego skojarzenia.

Odpowiedzial (nie wprost) mniej wiecej tak:
jesli nie myslisz poprawnie politycznie,
zgodnie z obowiazujacymi
wytycznmi przez "wyksztalconych z miasta"
to jestes zakwalifikowany jako ciemniak.

I tu nie ma miejsce na dyskusje, argument.
Jesli myslisz inaczej - to jestes poza Postępem,
jestem Gienią, kims ciemnym.

Taka odpowiedz dał vB, dał bardzo konkretnie,
nawet nie zdając sobie z tego sprawy!

Pozdrawiam,
Druch