Obrzydliwe oblicza "nauki".

51. Data: 2010-11-02 20:07:03

Temat: Re: Obrzydliwe oblicza cioty nemezis
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:iapqkb$cc8$...@i...gazeta.pl...

Vilar <v...@u...to.op.pl> napisał(a):

> Użytkownik <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Jak mawiał Ktoś: są kłamstwa, straszne kłamstwa i... statystyka.
>
> Dokładnie w tej kolejności.

Są wyjątki. Od kazdej reguly. Ktore ja obalaja.
Jednym z nich w tym wypadku jest statystyczne
zestawienie hetreoseksow z homosiami ;)
Natura gora! Cioty do muzeum! :D
Zauważ, że w ramach tej natury- rodzą się osoby homoseksualne, ludzie z
zespołem Downa,etc. Mam głębokie przekonanie, że czemuś to służy. Nie wiem,
jak to dokładnie działa- wiem, że jak ludzie próbują poprawiać naturę
tworząc coś, co nazywają "idealnym społeczeństwem"- tworzą koszmar
totalitaryzmu- zawsze i wszędzie. Chodzi więc o to, żeby utrzymywać margines
na marginesie- aby nigdy nie zdominował społeczeństwa, bo wtedy ono upadnie

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

52. Data: 2010-11-02 20:13:59

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-02 21:00, k...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> Są wyjątki. Od kazdej reguly. Ktore ja obalaja.
> Jednym z nich w tym wypadku jest statystyczne
> zestawienie hetreoseksow z homosiami ;)
> Natura gora! Cioty do muzeum! :D

To teraz rzuć sobie to zestawienie na oś czasu i zastanów się, czemu
samoistnie i _naturalnie_ homo nie wymarli wieki temu.

--
Pozdrawiam - Aicha

53. Data: 2010-11-02 20:22:18

Od: " heteryk" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
> www.gazeta=3D

> ie
> slby
> lnym,
> je
> dzie
> ojowi

> ..pl/usenet/
>
> Tak masz racje tylko aksjomat normy jest gdzie indziej, wi=EAkszo=B6=E6
> specjalist=F3w na =B6wiecie uwa=BFa homo za norm=EA czyli zdrowych, wi=EAc =
> ty i
> ten ko=B6ci=F3=B3ek jeste=B6cie poza normami, czyli co=B6 co jest poza norm=

Co bede dyskutowal z jakas ciota o tym kogo statystycznie od zawsze faworyzuje
natura. ;) Wiesz gdzie ona ma twoje interpretacje aksjomatu normy i opinie
tych wszystkich twoich "wiekszosciowych" specjalistow od siedmiu bolesci? Tam
gdzie decyduje o stosunku ilosciowym wystepowania ciot do nie-ciot. ;P
Medycznie mozna juz dzis te proporcje jeszce bardziej poprawic.
In-vitro niech sie schowa. :)
A z kosciolkiem powinno ci byc baaardzo po drodze -wiesz ilu oni cholubia
homosiow na cieplych posadkach!?! Idz wiec lepiej na homo-pielgrzymke, juz
takie sa i sie nawroc na boska milosc poki nie wyginie w tym pokoleniu ostatni
z was z przyczyn naturalnych wspomaganych hormonalnie. :)

Z natura nie wygrasz -ani ty cioto jedna (z sobie podobnymi)
ani kosciolek z calym swoim nienaturalnym celibatem. :P

"Świat pędzi do przodu. Zmieniają się obyczaje, poglądy i stopień tolerancji
na pewne zjawiska, które jeszcze kilkadziesiąt lat temu były uważane za
wynaturzenie. Do tej kategorii z całą pewnością można zaliczyć homoseksualizm.

Jednak wielu uczonych nadal uważa, że poped do osoby tej samej płci to
choroba, którą powinno się leczyć. Albo zapobiegać. Jak donosi &#8222;Los Angeles
Times&#8221;, naukowcy są bliscy stworzenia leku chroniącego potomstwo przed
homoseksualizmem.

Przełomowego odkrycia dokonał zespół specjalistów pod kierownictwem dr Marii
New (endokrynologa i pediatry) z Mount Sinai School of Medicin. Podczas badań
nad działaniem deksametazonu - prenatalnych pigułek zapobiegających
zaburzeniom rozwoju genitaliów u żeńskich płodów - okazało się, że córki matek
leczonych tym preparatem nigdy nie zostaną lesbijkami."

54. Data: 2010-11-02 20:29:40

Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@o...eu> napisał(a):

> [...]
> Zauważ, że w ramach tej natury- rodzą się osoby homoseksualne, ludzie z
> zespołem Downa,etc. Mam głębokie przekonanie, że czemuś to służy.

Oczywiscie ze sluzy: procesowi poznawczemu calej populacji i rozrozniania
pomiedzy tym co jest (dobre -bo jest) a tym co moze byc/bedzie dla niej
lepsze. W tym wypaku wiadomo co sluzy lepiej prze-trwaniu populacji:
heteroseksualizm. Koniec kropka. Czesc piesni! ;)

> [...]
> na marginesie- aby nigdy nie zdominował społeczeństwa, bo wtedy ono upadnie

Margines sam sie utrzymuje na marginesie, tak dziala natura, nawet jesli ten
"margines" sie pcha na afisz lub ma parcie na szklo, zawsze pozostanie
marginesem. No moze nie zawsze -ludzka natura milosiernie wlasnie wymyslila
jak przywrocic go normie: "tabletką". ;P

55. Data: 2010-11-02 20:32:54

Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> To teraz rzuć sobie to zestawienie na oś czasu i zastanów się, czemu
> samoistnie i _naturalnie_ homo nie wymarli wieki temu.

Bo kosciolek wstrzymywal rozwoj nauki wiec schorzenia hormonalne zawsze sie w
populacji w malym procencie przydazaly? ;) Nic nie szkodzi.
Wymra dzis- w czasie jednego pokolenia. :)

56. Data: 2010-11-02 20:39:36

Temat: Re: Obrzydliwe oblicza
Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
> dwa=3DBFa kole=3D

> ne w
> ie
> iej w
> ieci
> sci
> tateczna.

> ..pl/usenet/
>
> Tak jak kiedy=B6 prze=B6ladowano ludzi, za g=B3oszenie i=BF ziemia jest
> okr=B1g=B3a. Tak teraz post=EApuje kk tak samo, gdy=BF in..vitro podwa=BFa
> kolejny dogmat ko=B6cio=B3a, czyli B=F3g daje =BFycie. Nauka poraz kolejny
> pokaza=B3a, =BFe teraz cz=B3owiek potrafi da=E6 =BFycie.

A cioty twojego pokroju bedzie dzis przesladowac i straszyc stosami oraz
wiecznym potepieniem az nie wezma tabletki przemiany! Jestem za! ;)
Tyle ze wpierw musialoby te tabletki zazyc jakies 30% kleru -tak lekko liczac. :P
In-vitro to przy tym temacie betka. Niech se kosciolek troche pokrzyka zeby
bylo widac go w mediach -a co! Im tez sie nalezy swoboda publicznego wyrazania
swoich opinii... ;)

57. Data: 2010-11-02 20:46:16

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Obrzydliwe oblicza cioty nemezis
Wiadomość:

heteryk napisał(a):
> [...]
>
> Jednak wielu uczonych nadal uwa�a, �e poped do osoby tej samej p�ci to
> choroba, kt�r� powinno si� leczy�. Albo zapobiega�. Jak donosi &#8222;Los
Angeles
> Times&#8221;, naukowcy s� bliscy stworzenia leku chroni�cego potomstwo przed
> homoseksualizmem.
>
> Prze�omowego odkrycia dokona� zesp� specjalist�w pod kierownictwem dr Marii
> New (endokrynologa i pediatry) z Mount Sinai School of Medicin. Podczas badaďż˝
> nad dzia�aniem deksametazonu - prenatalnych pigu�ek zapobiegaj�cych
> zaburzeniom rozwoju genitali�w u �e�skich p�od�w - okaza�o si�, �e
c�rki matek
> leczonych tym preparatem nigdy nie zostanďż˝ lesbijkami."

> [...]

Większość uczonych uważa homo za normę czyli zdrowych, to spowodowało,
że różnych zaburzeńców teraz się leczy z homofobi. Są odszepieni
naukowcy ,korumpowani przez kk , którzy twierdzą inaczej, ale są
uważani za patologię. Niestety jesteś stadny i przypisujesz sobie
urojoną większość, która potępia homo, a tak naprawdę to znikoma
patologia potępiona przez kręgi naukowe. Obecnie są propozycję aby
homofobię wpisać z zaburzeń psychicznych do chorób psychicznych , bo
tobie podobni stanowią zagrożenia dla normalnego społeczeństwa, więc
jeśli to przejdzie, przez to że stanowisz zagrożenie będziesz zmuszony
do leczenia psychiatrycznego. Zresztą chorobę psychiczną u ciebie
widać, powołujesz się= czego natura chce a czego nie chce. Niestety
natura jakoś produkuje od wieków homo i twoja choroba nic tu nie
zmieni. A kk zwalcza to co go prowokuje, bo jak się wypiera własne
skłonności i ktoś je ujawnia w sobie, to bije po podświadomości osoby
wypierającej. Ale to jest uproszczenie bo homofobia jest fobią
ogólną , która przybiera paranoidalnego zagrożenie ze strony
wszystkiego co odbiega od prymitywnej stadności. Homofobia to też jest
fobia do własnego indywidualizmu, do którego nabiera się wstrętu w
systemach totalitarnych. I ziapiesz tak jak na godzina nienawiści u
Orwella.

58. Data: 2010-11-02 20:49:46

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):
> [...]
> bylo widac go w mediach -a co! Im tez sie nalezy swoboda publicznego wyrazania

A ja myślę że niedługo wylądujesz na zakładzie psychiatrycznym i przy
twojej nienawiści ostre trzepanko będziesz miał non stop i kaftanik,
piana z pyska od leków, pasy i trzepanie.

59. Data: 2010-11-02 21:05:30

Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

---------------------=
> [...]
> zmieni. A kk zwalcza to co go prowokuje, bo jak si=EA wypiera w=B3asne
> sk=B3onno=B6ci i kto=B6 je ujawnia w sobie, to bije po pod=B6wiadomo=B6ci o=
> soby
> wypieraj=B1cej. Ale to jest uproszczenie bo homofobia jest fobi=B1
> og=F3ln=B1 , kt=F3ra przybiera paranoidalnego zagro=BFenie ze strony
> wszystkiego co odbiega od prymitywnej stadno=B6ci. Homofobia to te=BF jest
> fobia do w=B3asnego indywidualizmu, do kt=F3rego nabiera si=EA wstr=EAtu w
> systemach totalitarnych. I ziapiesz tak jak na godzina nienawi=B6ci u

Krecisz sie cioto w kolko ;)
Z natura nie wygrasz, twoja rowniez. Dlatego nawet brzytwy sie chwycisz ;)
Homofobia jak kazda fobia ma swoj bardzo prosty powod i cel: instynkt
samozachowawczy. Najzdrowsza rzecz pod sloncem. I chocbys stawal na rzesach
nie doprowadzisz populacji do rezygnacji z niej. Milej walki z wiatrakami ;P
Ostatnie pokolenie homikow wokolo nas, medycyna zrobi swoje -uleczy
spoleczenstwo z kolejnej choroby -trzeba traktowac was jak ginacy gatunek.
Do ZOO z ciotami! ;P

60. Data: 2010-11-02 21:09:08

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ostatnie pokolenie homikow wokolo nas, medycyna zrobi swoje -uleczy
> spoleczenstwo z kolejnej choroby -trzeba traktowac was jak ginacy gatunek.

Ty z naturą wygrałeś dlatego jesteś chory psychicznie.

Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy transakcyjnej, w co grają ludzie... inne
Spopielenie
E.Fromm nawet w niewinnych bajkach widział seks, powinienem się oburzyć?
Jakie wrażenie
TU O WAS !!!