Re: Obrzydliwe oblicza "nauki".

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Obrzydliwe oblicza "nauki".
Date: Fri, 29 Oct 2010 10:17:22 -0700 (PDT)

On 29 Paź, 19:02, " kk" <n...@g...pl> wrote:
> Witam,http://www.stradowski.net/
> Niejaki p. Jan Stradowski-Szef działu nauki czasopisma "Focus" (z
> wykształcenia lekarz,a
> z zamiłowania biolog) w swoim artykule;"Wszyscy będziemy chimerami" napisał:
>  w rozdziale;"Dziecko dwóch matek (albo dwóch ojców)" co następuje:"W wielu
> krajach pary
> homoseksualne mogą adoptować dzieci i z powodzeniem je wychowują (z badań
> psychologów
> wynika WRĘCZ,że lepiej sobie z tym radzą niż PRZECIĘTNI rodzice
> heteroseksualni...".

> [...]

Jezus został sfałszowany przez faryzeuszy, na nikogo się nie oburzał,
przykŁad marii magdaleny, a kk obecny to faryzeusze, którzy byli
niedobrze widziani przez Jezusa. Co do badań były wklejane na grupy i
są prawdziwe nic za nimi nie stoi, lesbijki lepiej wychowują dzieci,
bo muszą się bardzo starać aby je mieć, tym samym są to decyzje
przemyślane, a nie jak u katoli zrobi dzieciaka i idzie na wódę.
Po następne kk tak uwstecznia polskę że nie masz pojęcia co to jest
płeć kulturowa, bo są dwie płcie, czyli bilologiczna i kulturowa, a
więc normy kultury ukształtowały to, że facet i kobieta wychowują
dzieci, a nie biologia...mamy mnóstwo samotnych pań i one z matkami
wychowują dzieci i te dzieci świetnie radzą sobie w społeczeństwie,
tak więc tylko norma kultury wymaga aby trzemać się stereotypu facet
kobieta i dzieci, a jeśli ta norma jest szkodliwa to się ją odrzuca.
Podziękuj kk że jesteś prymitywem, zachamowanym emocjonalnie, chorym
psychicznie ponieważ te twoje podejrzenia sponsorowania to Paranoja