Ocalić od zapomnienia...

151. Data: 2009-12-09 19:40:13

Temat: Re: Ocalić od zapomnienia...
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hfop4l$7c0$1@inews.gazeta.pl...

> Zobacz co zrobił ten wesoły trzpiot - zawadiaka
> Obraził kiwiko, zniesmaczył Hamkę
> i grupa pięknie stacza się po równi pochyłej.
> Widzisz jak jest wesoło?
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)
nie smuć się, to wcale nie musi źle się skończyć

kiwiko

152. Data: 2009-12-09 19:47:18

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> nie smuć się, to wcale nie musi źle się skończyć
>
> kiwiko

hehe
Ja mam temperament wojownika i przeczucie, które mnie
nie zawodzi. To po prostu nie może źle się skończyć.
Preferuję zasadę: "żyj i pozwól żyć innym"
pozdrawiam, Edi :)

153. Data: 2009-12-09 21:04:10

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie zawodzi. To po prostu nie może źle się skończyć.
> Preferuję zasadę: "żyj i pozwól żyć innym"
Tia...
Te nasze psp przypomina czasem wojnę Karguli z Pawlakami ;D

154. Data: 2009-12-09 21:11:09

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl> news:hfous8$t0b$1@inews.gazeta.pl...

> Tia...
> Te nasze psp przypomina czasem wojnę Karguli z Pawlakami ;D

Grupy dyskusyjna i forumy (fora) to wirtualna kopia reala,
a w realu toczy się ta wojenka pomiędzy teoretykami a praktykami
od zawsze. :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

155. Data: 2009-12-09 22:52:39

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie zawodzi. To po prostu nie może źle się skończyć.
> Preferuję zasadę: "żyj i pozwól żyć innym"
czy można się tym zarazić?
temperament wojownika

nigdy taka nie byłam

kiwiko

156. Data: 2009-12-09 23:07:52

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> czy można się tym zarazić?
> temperament wojownika
>
> nigdy taka nie byłam
>
> kiwiko

To chyba atawizm biologiczny samców - cecha zapisana w genach,
ale "kto z kim przystaje takim się staje" ;)
Ed

157. Data: 2009-12-09 23:13:11

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@i...eu> napisał w wiadomości
> To chyba atawizm biologiczny samców - cecha zapisana w genach,
> ale "kto z kim przystaje takim się staje" ;)
> Ed

jak to dobrze, że jesteś :)

kiwiko

158. Data: 2009-12-09 23:30:06

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Grupy dyskusyjna i forumy (fora) to wirtualna kopia reala,
> a w realu toczy się ta wojenka pomiędzy teoretykami a praktykami

Zgadzam się.
Tylko po co wojować, jeśli można żyć w zgodzie?...

159. Data: 2009-12-10 07:59:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> potrzebuję zwykłego słowa człowieku :)

Byłam gotowa, ale zaczynam mieć wątpliwości. Podsrywa tak samo.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

160. Data: 2009-12-10 09:41:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "Robakks" <R...@i...eu>

> jak to dobrze, że jesteś :)
>
> kiwiko

:-)
Zanim przystąpię do czytania postów nieprzeczytanych
to patrzę na listę nadawców. Gdzieś tam w mózgu dokonuje się
nie do końca świadoma i niezwerbalizowana selekcja kształtująca
nastawienie:
są nicki mobilizujące do myślenia, są nicki mobilizujące do walki
i są też takie napisy, które wywołują przyjazny uśmiech.
Gdy widzę napis kiwiko - to "miska mi się cieszy", choć
nic o Tobie nie wiem, za to chłonę - obojętnie czy piszesz
do mnie, czy do kogoś innego.
http://www.youtube.com/watch?v=8aPMJocfPt4
pozdrawiam cieplutko, :)
Edi

Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Re: Do Robakksa
TEJ,...
Alefia urojeniowa
Nie jestem zdziwiony.