Ocalić od zapomnienia...

161. Data: 2009-12-10 13:56:28

Temat: Re: Ocalić od zapomnienia...
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hfqfof$pq2$1@inews.gazeta.pl...
> "kiwiko" <k...@o...pl>

> :-)
> Zanim przystąpię do czytania postów nieprzeczytanych
> to patrzę na listę nadawców. Gdzieś tam w mózgu dokonuje się
> nie do końca świadoma i niezwerbalizowana selekcja kształtująca
> nastawienie:
> są nicki mobilizujące do myślenia, są nicki mobilizujące do walki
> i są też takie napisy, które wywołują przyjazny uśmiech.
> Gdy widzę napis kiwiko - to "miska mi się cieszy", choć
> nic o Tobie nie wiem, za to chłonę - obojętnie czy piszesz
> [...]
Robaczku, ależ czynisz wyznania.
Szybciuko szoruj do Kiwiko z kwiatami i z pierścionkiem "zadręczynowym".

162. Data: 2009-12-10 14:24:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2009 11:03:33 +0100, Prawusek napisał(a):

> "Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> Kadzidło wielkopiecowe.

Ale celowe ;-PPP
--

Ikselka.

163. Data: 2009-12-10 18:43:44

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Byłam gotowa, ale zaczynam mieć wątpliwości. Podsrywa tak samo.

ja mam do przeczytania jeszcze z 600 postów - ciekawe jak to się rozwinęło.
a jednak można podróżować w czasie :)

164. Data: 2009-12-10 18:49:41

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ja mam do przeczytania jeszcze z 600 postów - ciekawe jak to się rozwinęło.
> a jednak można podróżować w czasie :)

w sumie mam 600 ale z wcześniej heh, jak to się człowiek potrafi sam
nabrać na siebie...

165. Data: 2009-12-10 22:47:00

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdy widzę napis kiwiko - to "miska mi się cieszy", choć
> nic o Tobie nie wiem, za to chłonę - obojętnie czy piszesz
tak długo tu zaglądałam, że nie wyobrażam sobie, by nie sprawdzić chociaż
czy wszyscy żyją. Czasem marszczę nosek, gdy mi się coś nie podoba. Ale
wszystkich tych których polubiłam wypatruję. Jesteś dla mnie niespodzianką.
Szalenie miłą :)

a on taki młodziutki...
podoba mi się
dziękuję :)

kiwiko

166. Data: 2009-12-10 23:06:06

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> [...]

> czy wszyscy żyją. Czasem marszczę nosek, gdy mi się coś nie podoba. Ale
> wszystkich tych których polubiłam wypatruję. Jesteś dla mnie

To jest ciekawe, że Marka Grechuty nie ma już wśród żywych
a przecież JEST, śpiewa. To ułuda - prawda? :)
Ja nie jestem ułudą ;)
Ed

167. Data: 2009-12-11 10:03:33

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdy widzę napis kiwiko - to "miska mi się cieszy", choć
> nic o Tobie nie wiem, za to chłonę - obojętnie czy piszesz

Kadzidło wielkopiecowe.

168. Data: 2009-12-11 10:11:17

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> Kadzidło wielkopiecowe.

:D
Ona po prostu daje się lubić, więc czemu ma o tym nie wiedzieć? :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

169. Data: 2009-12-11 10:41:50

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Prawusek" <p...@i...pl>

> :D
> Ona po prostu daje się lubić, więc czemu ma o tym nie wiedzieć? :)
> Robakks

JA LUBIĘ WSZYSTKIE, TAKŻE TE, KTÓRE UWAŻAJA SIĘ ZA ZOSTAWIONE,
PORZUCONE, BRZYDKIE I NIEKOCHANE...

170. Data: 2009-12-11 10:43:32

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

> JA LUBIĘ WSZYSTKIE, TAKŻE TE, KTÓRE UWAŻAJA SIĘ ZA ZOSTAWIONE,
> PORZUCONE, BRZYDKIE I NIEKOCHANE...

Co oczywiscie nie przeszkadza mi nakłaść takiej w uszy jak kozie za obierki,
gdy zawini...

Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Re: Do Robakksa
TEJ,...
Alefia urojeniowa
Nie jestem zdziwiony.