Ocalić od zapomnienia...

21. Data: 2009-12-05 06:57:51

Temat: Re: Ocalić od zapomnienia...
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
news:hfc4f8$a7h$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Oby nie Melmak..................
> Nie, dość ufiastych klimatów!!!

OK. Wycofuję słowo galaktyka. Została matematyka ;D
To poniżej:
:)*
:)***
:)*******
- to symbole, które mogą coś znaczyć lecz nie muszą, tak samo jak
odwrócony garnek na płocie {przyjdź kochaneczku - tęsknię}.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

22. Data: 2009-12-05 07:13:56

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Nie taki głupi ten tekścik - z punktu widzenia metafizyki...

To kwestia wyobraźni. Satelity szpiegowskie wyposażone są
w urządzenia optyczne, które pozwalają obserwować ludzi z orbit.
Światło odbite od człowieka trafia do soczewek i jest wzmacniane
elektronicznie, a to które nie trafia do soczewek - leci sobie
w siną dal. Za milion lat ktoś to wyłapie, wzmocni i zobaczy
chwile "dziś" - zamrożone w czasie. Robakks jak żywy z Magdą
Magdulińską niby blisko, a daleko, daleko od siebie bardzo... :(
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

23. Data: 2009-12-05 07:53:41

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - to symbole, które mogą coś znaczyć lecz nie muszą, tak samo jak
> odwrócony garnek na płocie {przyjdź kochaneczku - tęsknię}.
albo żółta chusteczka

kiwiko

24. Data: 2009-12-05 08:10:40

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> albo żółta chusteczka
>
> kiwiko

Kurde - kiwiko - tyle razy próbowałem wyjaśnić ludziom różnicę
pomiędzy BYĆ a ISTNIEĆ i niestety mnie się to nie udawawało.
żółta chusteczka <= JEST materialnie
żółta chusteczka <= ISTNIEJE w tym co oznacza
Jeśli umówimy się, że żółta chusteczka oznacza "przyjdź"
to na widok żółtej chusteczki powiem: "już lecę" ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

25. Data: 2009-12-05 08:49:01

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> a jak już usłyszy to nie zapomni :)
>
> kiwiko

Masz coś w sobie magnetycznego kiwiko.
Coś przefajnego, czego nie umiem, albo nie chcę nazwać
- bo po co kaleczyć słowami niewypowiedziane? :)*
edo

26. Data: 2009-12-05 09:08:20

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - to symbole, które mogą coś znaczyć lecz nie muszą, tak samo jak
> odwrócony garnek na płocie {przyjdź kochaneczku - tęsknię}.

;-o)

27. Data: 2009-12-05 09:09:41

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> albo żółta chusteczka
>
> kiwiko

Mus być biała.
A jak żółta - do wybielacza z nią. ;)

28. Data: 2009-12-05 09:12:15

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli umówimy się, że żółta chusteczka oznacza "przyjdź"
> to na widok żółtej chusteczki powiem: "już lecę" ;)
Przecież być, a istnieć to różnica.
Spytaj, czy być, czy mieć, to już każdy zrozumie... ;>

29. Data: 2009-12-05 09:15:12

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chwile "dziś" - zamrożone w czasie. Robakks jak żywy z Magdą
> Magdulińską niby blisko, a daleko, daleko od siebie bardzo... :(

A to już są chyba fale mózgowe.
Interferencja fal elektromagetycznych...

30. Data: 2009-12-05 11:19:18

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jeśli umówimy się, że żółta chusteczka oznacza "przyjdź"
> to na widok żółtej chusteczki powiem: "już lecę" ;)
podoba mi się :)

kiwiko

Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Re: Do Robakksa
TEJ,...
Alefia urojeniowa
Nie jestem zdziwiony.