Oczy a basen

1. Data: 2004-11-15 13:44:17

Temat: Oczy a basen
Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Powiedzcie mi czy to jest mozliwe, ze ja po basenie przez kilka godzin
widze bardzo zle - to znaczy niewyraznie, nie jestem w stanie przeczytac
numeru autobusu ani ogladac telewizje - potem mi to mija...

olga

--
http://www.olga.dobczyce.net -> o podróżach mych do Rosji [głównie]
oraz innych krajach byłego ZSRR

2. Data: 2004-11-15 14:41:57

Temat: Re: Oczy a basen
Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w basenie jest chlor i w zasadzie oczy szczypią po basenie, ale żeby gorzej
widzieć to nie spotkałem się jeszcze

3. Data: 2004-11-15 15:30:58

Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> w basenie jest chlor i w zasadzie oczy szczypią po basenie, ale żeby gorzej
> widzieć to nie spotkałem się jeszcze

ale na basen na ktory chodze, to nie uzywaja chloru tylko jakiejs soli,
czy czegos - nie wiem czy to ma jakies znaczenie...

4. Data: 2004-11-15 15:38:08

Temat: Odp: Oczy a basen
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

chlor raczej jest dodawany na kazdym basenie tylko w mniejszych ilosciach i
raczej w mieszankach z innymi środkami. Jezlei przez ok.1h do 2h widzisz
troche za mgłą i oczy Cie bardzo szczypią tzn. ze to chlor, ewent. jakies
uczulenie na srodek - który nazywasz solą.

pozdrawiam.
miłego pływania:)

5. Data: 2004-11-15 23:54:57

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale na basen na ktory chodze, to nie uzywaja chloru tylko jakiejs soli,
> czy czegos - nie wiem czy to ma jakies znaczenie...

a nie jest przypadkiem ozonowany?

ale prawda jest, ze jak masz nadwrazliwe oko, to nawet po kompieli w
czystym jeziorze moga cie oczy bolec i mozesz widziec przez mgle, a po
wizycie na basenie to juz na bank :) ja mam lekko zamglony obraz przez
jakies 15 min, ale znam osoby, ktore po godzinnym pobycie na basenie,
przywaniu pod woda z otwortymi oczyma etc, zamglony obraz maja przez
jakies 2 godz, a czerwone oczy przez kilka nawet do kilkunastu godz

pozdr
doslaw

6. Data: 2004-11-16 07:52:22

Temat: Re: Odp: Oczy a basen
Od: "Monika Graczyk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-11-16 09:33:56

Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

doslaw napisał(a):

> a nie jest przypadkiem ozonowany?

o! wlasnie ona jest ozonowana!
Choc kompletnie nie wiem co to jest - choc chetnie bym sie dowiedziala:)

> ale prawda jest, ze jak masz nadwrazliwe oko, to nawet po kompieli w
> czystym jeziorze moga cie oczy bolec i mozesz widziec przez mgle, a po
> wizycie na basenie to juz na bank :)

Nie mam wogole czerwonych.
Ale jak tak mowicie to sie nie bede przejmowac tym :-)

pozdrawiam
olga

8. Data: 2004-11-16 22:29:12

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jak tak mowicie to sie nie bede przejmowac tym :-)

moze i nie warto sie przejmowac, ale imho na wszelki wypadek warto
zaopatrzyc sie w jakies krople do oczy, lagodzace podraznienia. mysle ze
w aptece to bez recepty mozna dostac ( wystarczy spytac sie
mgr.farmacji w aptece, powinni miec jakies pojecie :) )

pozdrawiam
doslaw

9. Data: 2004-11-17 20:43:58

Od: klawy <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Nov 2004 23:29:12 +0100, doslaw napisał(a):

> [...]
> w aptece to bez recepty mozna dostac ( wystarczy spytac sie
> mgr.farmacji w aptece, powinni miec jakies pojecie :) )

A po co krople. Najlepszym sposobem są dobre okulary. Wtedy nic nie
szczypie.

--
Jakiego koloru jest kameleon, gdy się przegląda w lustrze?
klawyMAŁPAhot.pl

Pytanie o onkologa
soczewki toryczne/sferyczne?
insulinooporność
Czeste bole brzucha po zjedzeniu i nie tylko?
Czy tran może szkodzić?