Od 2 lat was czytam

1. Data: 2001-09-05 15:01:07

Temat: Od 2 lat was czytam
Od: <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

I testuje wasze cudowne przepisy kulinarne, chyba czas sie do Was dolaczy mam
nadzieje , ze mnie przyjmiecie do swojego grona.
Nie wiem czy jest ktos z tego regionu Polski co ja , mieszkam w Lublinie .

pozdrawiam
Beata

ps.
do naszego menu w domku na stale zagoscilo ciasto bananowe oraz ostatnio
podawane jajka po kardynalsku .

1. Data: 2001-09-06 05:28:00

Temat: Re: Od 2 lat was czytam
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@i...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:

> I testuje wasze cudowne przepisy kulinarne, chyba czas sie do Was dolaczy mam
> nadzieje , ze mnie przyjmiecie do swojego grona.

Witaj Beato i ... zacznij smialo cos pisac na grupe :)
Skoro czytasz kuchnie tak dlugo, to pewnie juz wiesz, ze sa tu
mili i przyjaznie nastawieni ludzie.

> Nie wiem czy jest ktos z tego regionu Polski co ja , mieszkam w Lublinie .

Jest oczywiscie i to calkiem blisko :) Pisze czasami na grupe z Krasnika
i oczywiscie czytam ja od dawna.

Pozdrawiam kulinarnie :)
Lilla

1. Data: 2001-09-06 05:52:20

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem z Lublina i jak chcesz to przeczytaj moj srodowy post p.t. Banica

1. Data: 2001-09-06 07:09:29

Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

kw <k...@a...wbc.lublin.pl> napisał(a) na pl.rec.kuchnia:

>jestem z Lublina i jak chcesz to przeczytaj moj srodowy post p.t. Banica

I ja jestem z Lublina - ale milutko siem robi:o)

Pozdrawiam serdecznie

Gosia

gofry ok. 16-tej ;-)
O rany, jakie to słodkie!