Od czego zacząć remont mieszkania?

1. Data: 2010-06-11 07:10:06

Temat: Od czego zacząć remont mieszkania?
Od: "maanj" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Prosze o pomoc
Mieszkanie do całkowitego remontu wylewki stolarka wew.i zewn.
sciany gladzie, podlogi plytki, panele lazienka instalacje glazura wanna wc
itd,
kuchnia instalacje plytki itd
Jak to pogodzic co zrobic na poczatku czy wylewki czy moze drzwi wejsciowe i
wewnetrzne?

dzieki pozdrawiam

2. Data: 2010-06-11 07:44:50

Temat: Re: Od czego zacząć remont mieszkania?
Od: lemy2010 <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Cze, 09:10, "maanj" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
> kuchnia instalacje plytki itd
> Jak to pogodzic co zrobic na poczatku czy wylewki czy moze drzwi wejsciowe i

Najlepiej zacząć od projektu wnętrz, potem biznes plan, potem
kosztorys i plan robót. Warto wykonać projekt wnętrz, który uwzględni
materiały i kolory. Dopiero na podstawie projektu wnętrz można
oszacować koszty i coś zaplanować. W necie można znaleźć wiele
artykułów i porad na temat kolejności wykonywania robót. W sumie
zaczyna się od demontażu i przygotowania pomieszczeń do wykonania
robót w harmonogramie planu robót. Może warto zaprosić fachowców z
firm remontowo-budowlanych i poprosić o kosztorys z planem robót?

3. Data: 2010-06-11 07:56:02

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maanj" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kuchnia instalacje plytki itd
> Jak to pogodzic co zrobic na poczatku czy wylewki czy moze drzwi wejsciowe

Najpierw robi się najbardziej destrukcyjne i najbrudniejsze rzeczy, czyli
okna i drzwi balkonowe, jeśłi wymieniasz ościeżnice to też, drzwi wejściowe.
następnie instalacje (elektryka, wod.-kan.), dalej wylewki jesli musisz je
robić, glazury, terakoty w łazience i kuchni. Potem to już końcówka bo
zostają ci tylko gładzie, malowanie i położenie paneli.

4. Data: 2010-06-11 17:39:55

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:husq6m$g6r$1@news.onet.pl...
> robić, glazury, terakoty w łazience i kuchni. Potem to już końcówka bo
> zostają ci tylko gładzie, malowanie i położenie paneli.

A na końcu prucie gładkich, malowanych ścian pod instalacje.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

5. Data: 2010-06-11 17:42:40

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:husq6m$g6r$1@news.onet.pl...
>
> A na końcu prucie gładkich, malowanych ścian pod instalacje.

Proponuję bardziej wnikliwie przeczytać mój post, szczególnie wyciętą z
cytatu trzecią linijkę.

6. Data: 2010-06-12 05:51:06

Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:hutsip$g1i$1@news.onet.pl...

> Proponuję bardziej wnikliwie przeczytać mój post, szczególnie wyciętą z
> cytatu trzecią linijkę.

Też miałem do wątku wtrącic swoje trzy grosze ale sie powstrzymałem, do tej
chwili.
Absolutnie obok przygotowań logostycznych i koncepcji wszelkich na miejscu
pierwszym jest rozplanowanie zasilania (wszelkich gniazd, oswietlenia).
Remontowałem dwa mieszkania i od tego się zaczyna cała zabawa.
W dobie wi-fi mozna podarowac sobie skrętkę ale "prund to prund", zasilanie
musi być pewne.

P.

7. Data: 2010-06-14 13:36:55

Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek pisze:
> [...]
> Remontowałem dwa mieszkania i od tego się zaczyna cała zabawa.
> W dobie wi-fi mozna podarowac sobie skrętkę ale "prund to prund", zasilanie

Pierwsze co trzeba zrobić to skoczyć po zgrzewkę piwa bo potem nie ma
komu iść a jak dzień gorący to najlepiej gasi pragnienie. :)

8. Data: 2010-06-14 13:49:50

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

> Proponuję bardziej wnikliwie przeczytać mój post, szczególnie wyciętą z

Zapomniałeś o instalacji skrętki, alarmu, klimatyzacji, wentylacji,
automatyce. Nie wspomniałeś też o ogrzewaniu. Osobnych obwodach sterowanych
zmierzchowo albo czasowo i modernizacji wszystkich powyższych do wymogów XXI
wieku.
No i nadmiarowość też by się przydała.

9. Data: 2010-06-14 13:56:19

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> automatyce. Nie wspomniałeś też o ogrzewaniu. Osobnych obwodach
> sterowanych zmierzchowo albo czasowo i modernizacji wszystkich powyższych

Zakres prac podał autor wątku. Zamiast powiedzieć przepraszam, nie
doczytałem, to silisz się na wymyślanie głupot.

jak obnizyć temperature na poddaszu
lampa owadobojcza
Problem z licznikami na cyrkulacji c.w.u.
Polski proszek do prania
drzwi do wneki z licznikami