Odbiór mieszkania

1. Data: 2003-04-28 09:23:56

Temat: Odbiór mieszkania
Od: "Matfiej" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Szukam osób zajmujących się odbiorem mieszkań.
Powiedzcie też na co zwrócić uwagę przy odbiorze mieszkania.

Pozdrawiam
Maciek S.

1. Data: 2003-04-28 09:33:24

Temat: Re: Odbiór mieszkania
Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Matfiej" pyta:
> Powiedzcie też na co zwrócić uwagę przy odbiorze mieszkania.

http://groups.google.pl/groups?q=odbi%C3%B3r+mieszka
nia&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl
=pl&btnG=Szukaj+z+Google

Pozdrawiam, Chopek

1. Data: 2003-04-28 12:45:02

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

weź łatę (kawal prostej listwy ok 3 m)
poziomice/pion
winkiel (kąt prosty)

podłącz oświetlenie, w slabym swietle na golych bialych scianach
slabo widac nierownosci

sprawdzaj katy proste, nierownosc scian, czy sa pionowe,
sprawdz czy sciany nie sa zwichrowane (skrecone w srube)
czy podlogi poziome?
czy wylaczniki dzialaja prawidlowo
czy w gniazdkach jest prad
czy wlasciwie zrobione podlaczenie kuchni (jesli mialo byc)
czy na balkonie jest wlasciwy spadek
czy przy oknach nie widac sladow wilgoci (np. jakies purchle, wykwity
mineralne itp)

sprawdz z sasiadami czy nie spada cisnienie jesli w kilku mieszkaniach
odkreci sie wode (moze byc ciezko, zapewne mieszkanie jest gole)

czy prawidlowo dziala zamykanie okien
czy drzwi sie lekko zamykaja i sa szczelne

tyle przychodzi mi na mysl

pozdrawiam WM

1. Data: 2003-04-28 14:31:55

Od: "rozi" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Matfiej" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Szukam osób zajmujących się odbiorem mieszkań.
> Powiedzcie też na co zwrócić uwagę przy odbiorze mieszkania.

Moj znajomy odbieral ostatnio mieszkanie. Sam zmierzyl metraz i porownal to
z tym co bylo w ofercie napisane i okazalo sie, ze o kilkadziesiat cm2 jest
inny wynik!!! Te kilka dziesiat cm2 to czesto kilka tysiecy zloty. W trakcie
odbioru kaz zmierzyc jeszcze raz i patrz im na rece (czyt. przypieprzaj sie
o kazdy cm).

--
pozdr.
rozi

1. Data: 2003-04-28 14:52:27

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rozi" <r...@w...pl> writes:

> [...]
> kilka tysiecy zloty. W trakcie odbioru kaz zmierzyc jeszcze raz i
> patrz im na rece (czyt. przypieprzaj sie o kazdy cm).

Kilka tysiecy, mowisz? 5000 zl za 50 cm kwadratowych? To jest milion
zlotych za metr kwadratowy, niezla stawka 8-)

MJ

1. Data: 2003-04-28 15:15:52

Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> wrote in message

> 3 000 PLN za m^2, 0.3 m^2 = 1000 PLN, procentowo to moze nie duzo, ale
> piechota nie chodzi (pare flaszek dobrego koniaku). Zwaz ze czynsz placi
sie
> od metra kwadratowego, wiec przez kilkadziesiat lat tez sie troche
nazbiera

0.3 m2 = 900 cm2.
jemu chodziło o to, że to się nie mieści w kategorii kilkadziesiąt.
Kilkadziesiąt w takim przypadku mogłoby się przełożyć na 300 zł.

1. Data: 2003-04-28 15:24:54

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trakcie
> odbioru kaz zmierzyc jeszcze raz i patrz im na rece (czyt. przypieprzaj

A według jakiej normy mierzył?

1. Data: 2003-04-28 16:01:52

Od: "rozi" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
> "rozi" <r...@w...pl> writes:

> Kilka tysiecy, mowisz? 5000 zl za 50 cm kwadratowych? To jest milion
> zlotych za metr kwadratowy, niezla stawka 8-)

Bo to byly drogie apartamenty ;P
Walnalem sie w rachunkach, ale chyba kazdy zrozumial o co chodzi, a to
najwazniejsze.

r.

1. Data: 2003-04-28 16:26:54

Od: "rozi" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b8jgvc$k2v$1@foka1.acn.pl...

> A według jakiej normy mierzył?

Nie pamietam, ale chyba cos takiego "Zasady obmiaru pomieszczen" z normy PN
z lat '80. Mam gdzies w domu, jak znajde to napisze ci dokladnie.

r.

1. Data: 2003-04-28 17:11:01

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

szafa - programik do projektowania
Artystyczne kompozycje kwiatowe
mozecie polecic jakiegos budowlanca do sprawdzenia domu?
Okap kominowy Amica
koszty wyceny nieruchomosci - dla wniosku kredytowego w banku ?