Odbytnica - podrażnienie.

11. Data: 2004-11-21 14:48:38

Temat: Re: Odbytnica - podrażnienie.
Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> A moim zdaniem zrobil slusznie,..tez bym sie uniosl,gdyby jakis dwiant pytal
> mnie o tego typu debilizmy.

Popieram Jarka.
A takie dolegliwości wcale nie są przyjemne i nie ma z czego żartować.
Pozdrawiam.

12. Data: 2004-11-21 14:54:13

Od: "Iwo Tondos" <n...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq1euo" <s...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

> Sadzisz po sobie czy jak?...albo masz jakies dziwne (delikatnie mowiac)
> wzorce.

A może po Tobie co?
Wiesz że Cię nie lubie więc nie prowokuj.

> A moim zdaniem zrobil slusznie,..tez bym sie uniosl,gdyby jakis dwiant
> pytal
> mnie o tego typu debilizmy.

I Ty masz być lekarzem? Z takim podejściem to się na weterynarza nawet nie
nadajesz...

--
*********************
Pzdr Iwo Tondos

13. Data: 2004-11-21 15:00:30

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq1euo wrote:
> A moim zdaniem zrobil slusznie,..tez bym sie uniosl,gdyby jakis dwiant pytal
> mnie o tego typu debilizmy.

proszę abyś podał mi linki do jakiś naukowych opracowań stwierdzających
że homoseksualizm jest dewiacją

--
best regards,
scream (at)w.pl

14. Data: 2004-11-21 15:23:56

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

> proszę abyś podał mi linki do jakiś naukowych opracowań stwierdzających
> że homoseksualizm jest dewiacją

Co innego homoseksualizm (ktory tez jest dewiacja,..to ze pare lat temu
kilka osob wiecej podnioslo reke na glosowaniu WHO, nie oznacza,ze nagle cos
co bylo choroba przestalo nia byc), a co innego pchanie pracia w odbyt (nie
powiesz mi,ze to nie jest dewiacja,..z tego co sie uczylem to ta czesc ciala
sluzy do czego innego).

A co do naukowych i pseudonaukowych opracowan : znajdziesz i te, ktore
traktuja to jako zaburzenie (i slusznie) i takie, ktore beda wrecz wychwalac
pedalstwo jako cos lepszego niz normalne, naturalne zwiazki kobiety i
mezczyzny.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

15. Data: 2004-11-21 15:27:07

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwo Tondos" <n...@l...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "sq1euo" <s...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

> A może po Tobie co?

A Ty czemu sie unosisz,...przeciez to normalne,...2 panow itd
;)))))))..przynajmniej Ty tak sadzisz

> Wiesz że Cię nie lubie więc nie prowokuj.

A gdzie tu prowokacja?

> I Ty masz być lekarzem? Z takim podejściem to się na weterynarza nawet nie
> nadajesz...

Zobaczymy,........ wiesz,to ze Ty bys sie nie nadawal (nawet na
traktorzyste) to nie znaczy, ze inni tez.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

16. Data: 2004-11-21 16:00:25

Od: "Iwo Tondos" <n...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

> proszę abyś podał mi linki do jakiś naukowych opracowań stwierdzających że
> homoseksualizm jest dewiacją

Zostaw go, to żarliwy zagorzały katolik, więc w tych sprawach zawsze będzie
mądrzejszy...

--
*********************
Pzdr Iwo Tondos

17. Data: 2004-11-21 16:16:37

Od: "Gocha" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo dziękuje osobie, która doradziła mi maść nagietkową, którą kupię. A
> jeśli i to nie pomoże, udam się do lekarza.
> Michał.

A ja doradzę Ci coś co mi zawsze pomaga przy podrażnieniu ,
o którym piszesz: maść ziołowa 'neo-aesculan'. Polecam!
Pozdrawiam, Gocha.

18. Data: 2004-11-21 16:54:43

Od: "Adam Łuckoś" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

NO to szczerze... ładują cie w dupkę czy nie?

19. Data: 2004-11-21 20:08:57

Od: "Piscess" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Od jakiegoś czasu mam podrażnienie końcowego odcinka odbytu. Podraznieniu
nie
> towarzyszą bóle przy oddawaniu stolca, lecz jedynie przy używaniu papieru
> toaletowego. Stosuję maść Hydrocortison, ale to niezbyt pomaga. Do jakiego
> lekarza mam się zwrócić ? Jest to dolegliwość dość krępująca, dlatego
chciałbym
> skorzystać z porady innych, którzy przeżyli taką dolegliwość - pomóżcie !

Po każdej defakacji mycie odbytu i zasypka dla niemowląt.
Powodzenia.
LK

Prawa pacjenta u stomatologa
polpasiec twarzy