Odchudzanie - c.d.

1. Data: 2000-04-07 07:55:54

Temat: Odchudzanie - c.d.
Od: Olla <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze c.d., bo nie widze swojej wiadomosci na grupie, tylko znalazlam
pare odpowiedzi, jak przeszukalam wg. slow kluczowych a nie wiem co
jest, bo jeszcze nigdy mi sie tak nie stalo. :(
No to do rzeczy:
1. Magda napisala o jakiejs diecie dobrych kalorii - co to jest?
2. Ktos pisal o diecie z wylaczeniem weglowodanow - wyglada fajnie, a
mozna jesc jarzyny i owoce?
No to polecam sie pamieci oblatanym w dietach ;)
Olla

1. Data: 2000-04-07 16:18:47

Temat: Odp: Odchudzanie - c.d.
Od: <s...@c...czest.pl> szukaj wiadomości tego autora

nAJLEPSZ DIETA TO 1300 KALORII. zREDUKOWANIE TLUSZCZÓW ZWIERZECYCH, SLODYCZY
(SZCZEGÓLNIE CIASTEK Z KREMEM),PRZYPRAWY, UNIKAC SMIETANY (ZSTAPIC JA
JOGURTEM), MAJONEZU.
jESC DUZO NABIALU, OWOCOW, JARZYN, MIESO GOTOWANEPIC WODE MINERALNA, dO
TEGO WSZYSTKIEGO SPORT (ROWER, PLYWANIE, BIEGANIE, DLUGIE SPACERY). tO
POMAGA. PO PEWNYM CZASIE CHUDNIEMY, POTEM NASZA WAGA STAJE I TUTAJ TRZEBA
UWAZAC, BY NIE PRZYTYC.

1. Data: 2000-04-07 18:13:29

Od: "Magda" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ciekawa strona o dietach:
http://www.sekretykobiet.pl/niespodzianka/4_10.shtml
poza tym warto tez zajrzec na strone:
http://www.masternet.pl/xl
pozdrowionka
Magda :)

Użytkownik Olla <a...@k...net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@k...net.pl...

1. Data: 2000-04-10 07:47:02

Temat: Re: Odp: Odchudzanie - c.d.
Od: Olla <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

taa... tylko ze, jak juz gdzies nadmienilam, ja jem 1000 kcal, no fats itd...,
nic slodkiego nie mialam w ustach od 2 miesiecy, o majonezie zapomnialam, jezdze
na rolkach i nic :((((

1. Data: 2000-04-10 20:52:33

Temat: Re: Odchudzanie - c.d.
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Olla <a...@k...net.pl> wrote:

> taa... tylko ze, jak juz gdzies nadmienilam, ja jem 1000 kcal, no fats
> itd..., nic slodkiego nie mialam w ustach od 2 miesiecy, o majonezie
> zapomnialam, jezdze na rolkach i nic :((((

Jeeli naprawde dostarczasz organizmowi 1000 kcal dziennie od 2 miesiecy,
a nie spedzasz calego czasu w lozku, to twoj adres jest alex@zaswiaty

Wladyslaw

1. Data: 2000-04-11 07:54:31

Od: Olla <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A i owszem - 1000 kcal i powiem ci cos co cie dobije - w dodatku nie bywam
glodna.
I moglabym jesc mniej, nawet probowalam, tylko ze jest mi wtedy ciagle
zimno i robi mi sie slabo. Jest cos co mozna na to poradzic?
Olla

1. Data: 2000-04-11 08:28:32

Od: "Marta" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I moglabym jesc mniej, nawet probowalam, tylko ze jest mi wtedy ciagle
> zimno i robi mi sie slabo. Jest cos co mozna na to poradzic?

Powinnas wiecej jesc ;-)

To ile Ty wazysz? 36kg i chcesz zrzucic do 25kg?
Co Ty w takim razie jesz po zrezygnowaniu ze slodkigo (chlebka i
ziemniaczków pewnie tez nie jesz, bo w powszechnym przekonaniu tucza),
tlustego i majonezu (jak mozna zyc bez majonezu???).
1000kcal = 4 kilo marchwi dziennie?

Taki stary dowcip mi sie przypomnial:
Spotyka sie general radziecki z generalem USA i w pewnym momencie rozmowa
zeszla na odzywianie zolniezy. General USA mówi, ze zolniez amerykanski
dostaje dzienna racje 6000 kcal, a na to radziecki: niemozliwe, czlowiek nie
jest w stanie zjesc dziennie worka ziemniaków.

1. Data: 2000-04-11 09:23:06

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I moglabym jesc mniej, nawet probowalam, tylko ze jest mi wtedy ciagle
> zimno i robi mi sie slabo. Jest cos co mozna na to poradzic?

Daj sobie siana dziweczyno, zanim zrobisz sobie powazna krzywde. Znam
niestety takie wypadki. Pierwsze wysiadaja oczy, potem u kobiet zaczynaja
sie problemy z okresowymi funkcjami organizmu itd. Na prawde nie warto sie
okaleczac.

Jader

1. Data: 2000-04-11 10:53:52

Od: Maria <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader napisał(a):

> [...]
> sie problemy z okresowymi funkcjami organizmu itd. Na prawde nie warto sie

Podpisuje sie obiema rekami. Moja siostra sie odchudzala i dalej
odchudza. To jest koszmar. Od kilku lat nie ma okresu i pomimo leczenia
nic nie pomaga. Najgorsze jest to, ze wciaz uwaza sie za osobe gruba,
choc jest bardzo szczupla. Tak, jest na granicy anoreksji, ale wlasnie
to jest najgorsze, ze dziewczyny czesto nie wiedza kiedy przestac.
Dlatego blagam wszystkich: nie odchudzajcie sie, bo mozecie wpasc w
okropna chorobe.
Wg. mnie najlepsza metoda, tak jak powiedzial Wladyslaw, jest ruch.
Wiecej ruchu! I nie przestajcie jesc!

Maria

1. Data: 2000-04-11 12:16:28

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@j...krakow.pl...
> że jestem grubas, choć wcale nie należę do najszczuplejszych. Jeśli
marzycie o
> patykowatej figurze tylko dlatego, że Wasz ukochany tego chce, mam jedną
radę -
> rzućcie go natychmiast w cholerę, niech sobie szuka takich ślicznot.

To nie tak. Jeszcze nie slyszalem, o przypadku, zeby dziewczyny doprowadzaly
sie do takiego stanu, bo ich chlopak tak chce (moze poza przypadkami
skrajnymi). Problem wydaje mi sie wynika raczej z presji otoczenia i
swoistego kultu chudzizny, ktory jest pielegnowany wewnatrz srodowiska
kobiecego. Pamietajmy, jakie sa symbole piekna wg mezczyzn: Marylin Monroe
itd. To wszystko sa KOBIETY - maja na czym siasc i oddechnac. Patyczaki
zostaly wylansowane dzieki supermodelkom, z ktorymi pragna sie utozsamiac
kobiety (przeciez mezczyzni nie ogladaja pokazow mody) - i tu dochodzimy do
paranoicznego sedna sprawy, bo przeciez modelki sa dobierane przez
projektantow mody, ktorzy, powiedzmy sobie szczerze, w ogromnej wiekszosci
sa, pardon, pedalami i lansuja swoj ideal piekna, czyli szczuplego
chlopaczka. Tak wiec, jezeli chcecie, moje drogie podobac sie pedalom, to
prosze bardzo, chudnijcie. Ufff... zaperzylem sie....

Jader

p.s. Oswiadczam, ze osobiscie nie mam nic przeciwko homoseksualistom, zwanym
w tekscie "pedalami" jedynie dla podkreslenia dramaturgii.

Tatar
Jak zrobic dobry chrzan
Firmowa sałatka
Wok+wolowina