Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

Data: 2009-10-06 20:59:10
Temat: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

Robakks pisze:
> Użytkownik "Paulinka" napisał

> Zauważyłem, że dla Ciebie jest niedostępna - więc nie ma potrzeby
> strzępić język po próżnicy. :-)
> pa!
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości

Nie strzęp. Pozostań w swoim domniemanym poczuci wielkości i lepszości.
BTW boję się o swojego 6-letniego syna, któremu zmieniłam przedszkole.
Dzieci się bawią, a on do przedszkola w ramach rozrywki bierze książki i
czyta, bo wg niego dzieci są nudne i nie ma z kim pogadać.
Syndrom Edwarda z Nowej Huty?

--

Paulinka