Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

121. Data: 2009-09-29 18:23:11

Temat: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

4...@y...googlegroups.com...

yqb.googlegroups.com...

> Nie pytałem Ciebie jaką nieuzasadnioną pyskówkę potrafisz
> wymyślić na mój temat. Przeczytaj jeszcze raz o co pytałem zanim
> znów coś zatrollujesz personalnie. OK?
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Odpowiedzialam DOKLADNIE NA TWOJE PYTANIE.

Nie przepadam za ludzmi, ktorzy NA TEN SAM TEMAT
maja co chwila inne zdanie.
To nie jest pyskowka.
To jest stwierdzenie faktu.
Jesli tego nie CZUJESZ, nadal przemykasz,
a nie przenikasz.

Pozdrawiam serdecznie.
Pozwolisz, ze z dalszymi rozmowami poczekam
az zauwazysz najpierw swoje belki, a potem,
ewentualnie, zdzbla innych.

Hanka

122. Data: 2009-09-29 18:28:42

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Oczywiście, że nie. I dlatego odzywa się w jego sprawie ktoś inny, a nie
ja
> :->
> --
>
> Ikselka.

Hm! :-)

123. Data: 2009-09-29 18:29:16

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@t...op.pl> wrote in message

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> 10

Ha!

124. Data: 2009-09-29 18:41:52

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com>
.googlegroups.com...
4...@y...googlegroups.com...
b.googlegroups.com...

> Odpowiedzialam DOKLADNIE NA TWOJE PYTANIE.
> [...]

Nonsens.
Zademonstrowałaś, że podobnie jak michał przez małe "m", zamiast
odpowiadać merytorycznie na pytanie to potrafisz wymyślać personalne
nieuzasadnione oszczerstwa. Zapewne byłabyś dumna z siebie
gdybym sprowokowany Twoim atakiem personalnym nazwał Cię
"głupią Cipą", a więc odpłacił pięlnym za nadobne,,, niestety
nie nazwę Cię głupią Cipą lecz poczekam na odpowiedź:

pozdrawiam cieplutko, :)*
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

125. Data: 2009-09-29 18:47:00

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

>>> michał

> Michaś poczuł się moralizowany? - widać słusznie. Widać jednak jakiś
> wewnętrzny głos mu mówi, że coś z nim nie tak...
> --
> Ikselka.

Nie tylko z nim ale z jego głową coś jest nie tak. Pacjent, który nie
rozróżnia orła od Orła może być niebezpieczny dla otoczenia...
Ja bym takich izolował ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

126. Data: 2009-09-29 18:51:43

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zerknąłem na hasło 'ribertering'.

Cóż, przynajmniej oddycha się tam... świadomie.

Nawiasem, w ramach poszukiwań własnej tożsamości w czasach studenckich
vonBraunowa, zaciągnięta przez koleżankę trafiła na zebranie jakiegoś
towarzystwa radiestetów(?) czy innych bioenergoterapeutów - chyba tak
się nazwywało, na pewno było tam coś z "radio..." w nazwie. Twoja
wypowiedź nieco mnie zaskoczyła, bo vB-nowa przekazała mi m.in. w
relacji, że obecni z ulubieństwem tytułowali się tam np. Panie
Magistrze, Panie Doktorze - wyczuwało się więc raczej potrzebę
wzajemnego dowartościowywania się tytułami akademickimi, niż niechęć do
oficjalnej nauki. Hitem wieczoru był niewielki referat wyjaśniający
problem "zataczania się" u pijaków. Zdaniem referenta tytułowanego
doktorem, po wypiciu C2H5OH, nasze "ciało astralne" rozmija się nieco z
"ciałem rzeczywistym". W efekcie, poszukując swego ciała astralnego,
pijak idzie po ulicy wężykiem, coraz to łapiąc z nim kontakt lub tracąc go.

Podczas zebrania można było m.in. nabyć "odpromieniacze do kwiatów" i
wahadełka. Odpromieniacze do kwiatów wyglądały bardzo niechlujnie - były
to powykręcane miedziane blachy, które wbijało się w ziemię doniczki.
Sprzedający nie potrafił niestety powiedzieć precyzyjnie przed jakimi
rodzajami promieniowania chronią, więc vonBraunowa nie kupiła
odpromieniacza. Kupiła jednak wahadełko (cholera, czy piszę to przez
właściwe "ha"? - nigdy nie wiem...), wraz z niewielką odkserowaną na
powielaczu (było to dawno) instrukcją użytkowania i diagnozowania
różnych chorób. Dla jaj zaczęła "wahadłkować" koleżanki ze studiów.
Początkowo wyglądało to na dobrą zabawę, jednak w krótkim czasie okazało
się, że niektóre jej diagnozy są "zadziwiająco trafne" (bo ktoś się tam
na coś leczył np.). W tym momencie vB-nowa zaczęła dyskretnie wycofywać
się z tego interesu, zwłaszcza, że znajome znajomych zaczęły do niej
dzwonić, z propozycjami seansów diagnostyczno-terapeutycznych... Już po
dwu tygodniach - kiedy zapomnieliśmy o sprawie - zadzwoniła jakaś pani,
która chciała, aby zdiagnozowała co jest jej poważnie choremu dziecku
"któremu nikt nie umie pomóc" i zaproponowała w rozmowie przyzwoite jak
na tamte czasy pieniądze... To już było przegięcie.

Niedawno na strychu znalazłem to mosiężne wahadełko - łza się w oku
zakręciła. ;-)

Jedno jest pewne. Straciliśmy sporą kasę.

pozdrawiam
vonBraun

127. Data: 2009-09-29 18:59:27

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Nie tylko z nim ale z jego głową coś jest nie tak. Pacjent, który nie
> rozróżnia orła od Orła może być niebezpieczny dla otoczenia...
> Ja bym takich izolował ;)

Przed chwilą pisałeś coś o braku merytorycznej dyskusji, o pieniactwie
itd. Masz rozdwojenie jaźni?
Z jednej strony miły, usłużny Edward a z drugiej strony, no właśnie kto?

--

Paulinka

128. Data: 2009-09-29 19:03:53

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> "michal" <6...@g...pl>

> Ikselko - czy widzisz to samo co ja?
> Zamiast merytoryki bezczelna prowokacja personalna.
>
> Paulinko - badasz dzieci neostrady. Masz przykład.

Jak widać podany na tacy link nie pomógł Ci w zrozumieniu zjawiska.

> Tak to działa. A co na to Twoja netykieta, którą "obrońcy netykiety"
> stosują przez niestosowanie? :-)

To twoja interpretacja. Skoro nie potrafisz przyjąć i zrozumieć prostych
zasad, cóż więcej mogę zrobić.
W sumie mogę. Mogę ubolewać.

--

Paulinka

129. Data: 2009-09-29 19:06:30

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Nie pytałem Ciebie jaką nieuzasadnioną pyskówkę potrafisz
> wymyślić na mój temat. Przeczytaj jeszcze raz o co pytałem zanim
> znów coś zatrollujesz personalnie. OK?

Edwardzie chcesz pogadać o pogodzie? To taki przyjemny, neutralny temat.

--

Paulinka

130. Data: 2009-09-29 19:09:43

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości

> Kura - to brzmi dumnie.
> Sebrytka jak celebrytka:
Rzekł jastrząb- "nie u mnie"
I sebrytkę domową
Schrupał na surowo.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Pedofilia czy nie
zemsta na partnerze...( jazda na 2 fronty)
Co mężczyźni i kobiety sygnalizują aby wzbudzić zainteresowanie partnera/ki?
CUD w Usenecie - to nie żart...
seks=0