Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

211. Data: 2009-09-29 21:13:31

Temat: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie vonBraun <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Co masz na myśli pisząc
> "profesjonalne kursy- /.../pracy z wahadełkiem" ?

Profesjonalnie rozwahadłują wahadełko

Qra. nmsp

212. Data: 2009-09-29 21:14:09

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Źle rozeznałaś rynek. Nie chciałem nic ani sprzedać, ani
> zareklamować. Po prostu wystawiłem na pokaz za darmo. :)

NGO służą społeczeństwu. Białe kozaczki niekoniecznie.

--

Paulinka

213. Data: 2009-09-29 21:19:43

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

2asna&lr=&aq=0&oq=nazw

> Niestey muszę Cię Robaczku rozczarować. To, co szybuje w przestworzach,
> nie jest określane tak, jakbyś chciał bardzo. Orzeł jest orzeł....
> pierwszy, piąty czy dziesiąty. Zwyczajny orzeł....Po prostu biały (choć
> nie do końca, bo pewnie ma fragmenty mniej białe)...
> Tak samo, kura jest kura... też nazwa mocno pospolita...
>
> Qra

Martwisz mnie czym innym. Gdybyś przestała się podpisywać
Qra z wielkiej litery, a zaczęła z małej qra - to skąd bym wiedział
widząc stado qur, która jest tą właściwą?
Wtopilabyś się w tłum... to smutne :(
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

214. Data: 2009-09-29 21:20:11

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Nic
>
> Qra

Qra powiedz!
Qra powiedz!
Qra powiedz!

serdecznie pozdrawiam

Chiron

215. Data: 2009-09-29 21:22:27

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Nic
>
> Qra

acha!
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

216. Data: 2009-09-29 21:24:27

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
Chiron wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Cóż, przynajmniej oddycha się tam... świadomie.
/.../ Kupiła jednak wahadełko /.../

-------

> [...]
>
> Chiron

Co masz na myśli pisząc
"profesjonalne kursy- /.../pracy z wahadełkiem" ?

Kończyłem taki- choć tylko jeden etap. W sumie był to czas raczej stracony,
ale kiedyś lubiłem dużo na sobie eksperymentować. O co pytasz konkretnie? Co
chcesz wiedzieć?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

217. Data: 2009-09-29 21:33:45

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Czuję, kręci mnie 'Wehikuł czasu'.
> Chcesz być inny, bądź. Ja mam swoje zdanie na ten temat.
> --
> Paulinka

A ja wiem jakie jest Twoje zdanie i nie musisz nic mówić - bo widzę.
Robakks, Co ciekasze: mamy takie samo zdanie, :-)

218. Data: 2009-09-29 21:35:18

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-------

> [...]
>
> Kończyłem taki- choć tylko jeden etap. W sumie był to czas raczej
> stracony, ale kiedyś lubiłem dużo na sobie eksperymentować. O co pytasz

Zaciekawiło mnie po prostu rozumienie słowa "profesjonalny" w tym
konkretnym kontekście. Czy słowo "profesjonalny" wiązać należy jakoś z
wiarygodnością informacji przekazywanych na takim kursie?

pozdrawiam
vonBraun

219. Data: 2009-09-29 21:38:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko po co?
> --
> Paulinka

Naprawdę pytasz po co ludzie mądrzy przekazują mądrość
przyszłym pokoleniom? Po co Pasteur odkrył penicylinę???
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

220. Data: 2009-09-29 21:43:57

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> [...]
>

> Naprawdę pytasz po co ludzie mądrzy przekazują mądrość
> przyszłym pokoleniom? Po co Pasteur odkrył penicylinę???

O Właśnie! I po co np.: taka Maria Curie-Słodowa odkryła Radon?

pozdrawiam
vonBraun

Pedofilia czy nie
zemsta na partnerze...( jazda na 2 fronty)
Co mężczyźni i kobiety sygnalizują aby wzbudzić zainteresowanie partnera/ki?
CUD w Usenecie - to nie żart...
seks=0