Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

221. Data: 2009-09-29 21:47:21

Temat: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

-------

> Co masz na myśli pisząc
> "profesjonalne kursy- /.../pracy z wahadełkiem" ?

> Kończyłem taki- choć tylko jeden etap. W sumie był to czas raczej
> stracony, ale kiedyś lubiłem dużo na sobie eksperymentować. O co pytasz
> konkretnie? Co chcesz wiedzieć?
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Zaciekawiło mnie po prostu rozumienie słowa "profesjonalny" w tym
konkretnym kontekście. Czy słowo "profesjonalny" wiązać należy jakoś z
wiarygodnością informacji przekazywanych na takim kursie?

Ależ tak. Wahadełko (różdżka, itp)- ma dosyć szerokie zastosowanie.
Oczywiście- ktoś, kto bierze się za diagnozowanie chorób- powinien mieć też
wiedzę medyczną. Tu najłatwiej o naciągaczy- ze względu na temat (cierpienie
i choroba ludzi). Na kursie nie uczą leczenia ludzi wahadełkiem, ani
konstruoawania odpromienników- bo wahadełko może służyć co najwyżej do
wskazania pewnych miejsc. Jeśli potrafisz wyłączyć myślenie i siedzieć tak
jakiś czas- nie walcząc z żadną myślą, jeśli nie masz problemów z
koncentracją- nie powinieneś mieć problemu z pracą z wahadełkiem. Kwestia:
co chcesz nim robić? Ja się - jak mi się zdawało- doskonale bawiłem. A to
droga do nikąd

serdecznie pozdrawiam

Chiron

222. Data: 2009-09-29 21:58:40

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@g...pl>

> O Właśnie! I po co np.: taka Maria Curie-Słodowa odkryła Radon?
>
> pozdrawiam
> vonBraun

Właśnie. I po co drukują atlasy grzybów trujących?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

223. Data: 2009-09-29 21:59:37

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-------

> [...]
> masz problemów z koncentracją- nie powinieneś mieć problemu z pracą z
> wahadełkiem. Kwestia: co chcesz nim robić? Ja się - jak mi się zdawało-

Tzn. do czego służy whadełko wg. tego profesjonalnego kursu?
vB

224. Data: 2009-09-29 22:08:10

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> "vonBraun" <i...@g...pl>

> Właśnie. I po co drukują atlasy grzybów trujących?
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości

Byś mógł sprawić aby na świecie pozostali tylko Ci których kochasz.

Zauważ, że w tym momencie zatoczyliśmy koło - od miłości poprzez mądrość
- znów do miłości.

pozdrawiam
vonBraun

225. Data: 2009-09-29 22:13:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> mam swoje i ich będę się trzymał!

A jak wóz nagle zahamuje? Wtedy ciepły okład z Ingi Wyrwał nie pomoże nawet.

michał

226. Data: 2009-09-29 22:49:59

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Ale "orzeł biały" to już symbol, także słowny.

Tak, a XL to literowy.

michał

227. Data: 2009-09-29 23:01:00

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Przecież to nie ja was, a wy mnie chcecie ustawiać. To może to Ty się
> zastanów z vonBraunem- dlaczego chcecie ustawić mnie?
Znów dużo nitek, pozwolę sobie wybrać kilka imho najbardziej istotnych
i z jakimś potencjałem.

Więc wyjaśnię, w imieniu swoim, ale jak sądzę, vb się tu by też podpisał:
punktem zwrotnym 'naszego zainteresowania' Twoją osobą, tym, co przykuło
naszą uwagę jest coś, co nastąpiło jeszcze przed tym tu wątkiem
i zarysowaną gdzieś w nim przez Ciebie (nie mogę znaleźć)
chronologią zdarzeń.

A było to twierdzenie o niższości miłości między mężczyzną a mężczyzną
w porównaniu z miłością mężczyzna-kobieta. Teza ta została przez Ciebie
poparta i wzmocniona w sposób taki, że nie było wątpliwości, iż jest
to głębokie Twoje przekonanie. I byliśmy naprawdę ciekawi, na czym
je budujesz, skąd ta 'pewność', skąd ta silna skłonność do oceniania
zjawiska 'jakości miłości', w dodatku podana w sposób tak skrajnie
zgeneralizowany na dużą i różnorodną grupę ludzi. I temat ten wykracza
poza nawet sam homoseksualizm. Problem, nasze pytanie, brzmi: skąd
u niektórych ludzi ta skłonność, by ferować kategoryczne wyroki na
temat 'jakości miłości' innych ludzi ? Miłość, jako esencja życia
- życia trudnego, naznaczonego indywidualnymi cierpieniami, wysiłkami,
zmaganiami, walkami, próbami, porażkami, zmianami, powrotami - jest
zjawiskiem tak wielowymiarowym, przejawiającym się w tak wielkiej
gamie różnych form - że trzeba mieć albo ogromną wiedzę, albo po
prostu ogromną pychę, by wchodzić między dwoje obcych ludzi i mówić:
"wasza/ich miłość nie jest miłością prawdziwą" lub "wasza/ich miłość
jest miłością niewłaściwą".
Można sobie wyobrazić najrozmaitsze przyczyny, dla których można
nie lubić homoseksualistów - np. z przyczyn politycznych, z powodu
jakichś osobistych urazów i złych doświadczeń itp itd. Ty jednak
zakwestionowałeś fundamentalne prawo każdego człowieka do szukania
własnych sposóbów realizowania 'siebie w miłości'. Świadomie czy
nieświadomie - dokonałeś zamachu w istocie totalitarnego. Odrzuciłeś
nawet jako wartościowe kryterium 'nie czynienia krzywdy' - zrównując
homoseksualizm z dewiacjami, które każą zaspokajać popędy kosztem
drugiego człowieka, z zachowaniami wprost naruszającymi symetrię
i zasadę partnerstwa we wskazanym wyżej prawie do realizacji
'siebie w miłości'.

Taka postawa "projektująca miłość innych ludzi" nie jest dla nas
zaskoczeniem. Tego jest bardzo dużo dookoła. I wniosek jest
właściwie tylko jeden: to zawsze świadczy o jakimś problemie,
rysie w osobowości 'projektanta'. A jako, że miłość jest
fundamentem życia - problem może być przenajróżniejszej natury.

Praca w wątku 'nad Tobą' miała na celu dwie rzeczy: po pierwsze
głębsze zbadanie 'o co chodzi, jaka jest natura deficytu',
po drugie 'gdzie są obszary skostniałe, a gdzie obszary
rozwoju, dylematu'. I mamy na te pytania jakieś tam odpowiedzi.

> Zamiast znaku zapytania- poszukaj. Podawałem kilka razy. vonBraun za
> pierwszym razem w miejsce argumentu użył polit- gramotnej inwektywy,
> porównując mnie do Gebbelsa, potem, także w miejsce rzeczowej dyskusji-
> nazwał podane fakty, nazwiska, wydarzenia- które można znaleźć i na innych
> stronach- propagandą, z którą się nie da dyskutować. Skoro miał tylko tyle
> do powiedzenia...

No cóż ... Jego test wypadł negatywnie. Obszar 'wiedzy' jest u Ciebie
obszarem mocno skostniałym - i zarówno ja jak i vB jesteśmy tym nieco
zawiedzeni (a także zaskoczeni jak sądzę). Nie ma się co kopać
z koniem - dyskusja na temat 'kto prowadzi rzetelniejsze badania naukowe'
jest poza zasadniczym tematem i nie ma sensu jej kontunuować.

Jak vb widzi to inaczej - to sprostuje.

228. Data: 2009-09-29 23:01:43

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> Nie pękaj michałku. Gdy Cię wyleczymy to będziesz widział różnicę
> pomiędzy Orłem a orłem. :-)

Dobrze, ja Cię potem przeprowadzę przez jezdnię. :)

michał

229. Data: 2009-09-29 23:06:10

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Qra powiedz!
> Qra powiedz!
> Qra powiedz!

Chiron, Ty znowu w chór wkręcony?!

michał

230. Data: 2009-09-29 23:17:14

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-------
.

> Co masz na myśli pisząc
> "profesjonalne kursy- /.../pracy z wahadełkiem" ?

Profesjonalne kursy to te, na które trafił Chiron.

michał

Pedofilia czy nie
zemsta na partnerze...( jazda na 2 fronty)
Co mężczyźni i kobiety sygnalizują aby wzbudzić zainteresowanie partnera/ki?
CUD w Usenecie - to nie żart...
seks=0