Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

261. Data: 2009-09-30 18:07:33

Temat: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@g...pl>
news:ha05h5$p21$1@inews.gazeta.pl...

> "Wiesz już na czym polega różnica pomiędzy inteligencją, a mądrością? "
> /Robakks Co* All rights reserved. Made in Kraków/
>
> Oczywiście. Wysoko inteligentni są tylko niektórzy, zaś mądry może być
> każdy :-)
>
> pozdrawiam
> vonBraun

Dokładnie!
"mądry może być każdy" /made by vonBraun/
:-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

262. Data: 2009-09-30 18:15:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl>
> "vonBraun" <i...@g...pl>

> Dokładnie!
> "mądry może być każdy" /made by vonBraun/
> :-)
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

A co na to mądrość ludowa?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Z inteligencją człowiek się rodzi - mądrość rzecz nabyta" :-)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

263. Data: 2009-09-30 18:52:47

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> "Robakks" <R...@g...pl>

> A co na to mądrość ludowa?
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> "Z inteligencją człowiek się rodzi - mądrość rzecz nabyta" :-)
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości

Tak, i zapewne dzięki temu, jak ujął to "na ludowo" mój rozmówca na wsi:

"tera to Panie, kużdy mundry..."

pozdrawiam
vonBraun

264. Data: 2009-09-30 18:58:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2009 09:34:48 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tzn. do czego służy whadełko wg. tego profesjonalnego kursu?
> vB
> To do czego służy nóż według profesjonalnego kursu? To narzędzie- podobnie
> jak różdżka. Tam akurat uczyli nas w zakresie podstawowym- i tak naprawdę to
> różdżką- znaleźć coś "na świadka".Czyli przykładowo: jedna osoba nosiła przy
> sobie cały czas 2 przedmioty. Jeden wkłada do pudełka a drugi daje mnie. Z
> kilku pudełek- badając je różdżką- mam określić, gdzie jest schowany
> [...]

Kiedyś jedno malżeństwo z mojej rodziny chodziło na kurs "wahadełkostwa"...
Ów kurs w niczym im nie pomógł - jak durni byli, tak durni pozostali... Czy
efektywność wahadełka zależy od poziomu inteligencji wahającego nim?
;-)
--

Ikselka.

265. Data: 2009-09-30 19:10:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2009 09:41:55 +0200, Qrczak napisał(a):

> Wrzuć na grupę. Się dodam.
>
> Qra

Qra, Ty się mnóż, a nie dodawaj :-D
--

Ikselka.

266. Data: 2009-09-30 19:19:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2009 10:07:55 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Naga rzeczywiście nie jestem.

Nie wypierzona :-)

--

Ikselka.

267. Data: 2009-09-30 19:24:48

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Wrzuć na grupę. Się dodam.

Nie miałam w pracy czasu. Po przeanalizowaniu problemu, stwierdzam, że
podobnie jak jedna panienka, która założyła konto pod nazwą *wszystkie
dziewice łączcie się*, będę miała wśród znajomych tylko jednego
znajomego, w tym akurat przypadku Ciebie ;)

--

Paulinka

268. Data: 2009-09-30 19:37:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2009 11:47:52 +0200, Robakks napisał(a):

> Żona Sokratesa Ksantypa była kobietą temperamentną i potrzebalską,
> więc gdy mędrzec opuszczał dom - przyjmowała potajemnie jego
> ucznia Platona poddając się namiętnościom alkowy.
> Sokrates wiedział o tym, ale nie protestował. Opowiadał natomiast
> wszem i wobec, że wiedział kiedy Platon odwiedza jego żonę,
> bo w powietrzu po akcie płciowym unosił się zapach śledzi. :)
> . . .
> a więc drogi Prawusku
> gdy poczujesz śledzie
> to wcale tego nie wiesz
> co tak nimi jedzie ;D

...ponieważ jedzie niemyte ciało,
ale do kogo należało -
prawda głęboko jest ukryta;
morał z tej bajki: myjcie genita!
--

Ikselka.

269. Data: 2009-09-30 19:46:31

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@g...pl>

> Tak, i zapewne dzięki temu, jak ujął to "na ludowo" mój rozmówca na wsi:
>
> "tera to Panie, kużdy mundry..."
>
> pozdrawiam
> vonBraun

hehe
Jeśli nie mówił tego "z przekąsem" jako krytykę głupoty
to wyraził prawdę:
"każdy jest mądry na swój sposób" :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

270. Data: 2009-09-30 20:12:21

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Naprawdę pytasz po co ludzie mądrzy przekazują mądrość
> przyszłym pokoleniom? Po co Pasteur odkrył penicylinę???

Edwardzie założenie konta na NK to jednak nie odkrycie penicyliny.
BTW zdumiewa mnie Twój zachwyt na własnym geniuszem.

--

Paulinka

Pedofilia czy nie
zemsta na partnerze...( jazda na 2 fronty)
Co mężczyźni i kobiety sygnalizują aby wzbudzić zainteresowanie partnera/ki?
CUD w Usenecie - to nie żart...
seks=0