Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

281. Data: 2009-09-30 21:19:17

Temat: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-------

------------------

> Tzn. do czego służy whadełko wg. tego profesjonalnego kursu?
> vB
> To do czego służy nóż według profesjonalnego kursu? To narzędzie-
> podobnie jak różdżka. Tam akurat uczyli nas w zakresie podstawowym- i
> tak naprawdę to różdżką- znaleźć coś "na świadka".Czyli przykładowo:
> jedna osoba nosiła przy sobie cały czas 2 przedmioty. Jeden wkłada do
> pudełka a drugi daje mnie. Z kilku pudełek- badając je różdżką- mam
> określić, gdzie jest schowany przedmiot
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

I znajdujesz?

vB

282. Data: 2009-09-30 21:20:54

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Edwardzie założenie konta na NK to jednak nie odkrycie penicyliny.
> BTW zdumiewa mnie Twój zachwyt na własnym geniuszem.
> --
> Paulinka

Wymyśliłaś sobie Edwarda, który zachwyca się własnym geniuszem
zamiast odpowiedzieć na pytanie "po co ludzie mądrzy przekazują
mądrość przyszłym pokoleniom?". Co wymyślony przez Ciebie
Edward ma wspólnego z tym pytaniem i ze mną??? /Edward Robak*/

283. Data: 2009-09-30 21:27:16

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
> mądrość przyszłym pokoleniom?". Co wymyślony przez Ciebie
> Edward ma wspólnego z tym pytaniem i ze mną??? /Edward Robak*/

Mądrzy ludzie nie potrzebują Edwarda.

--

Paulinka

284. Data: 2009-09-30 21:29:42

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ha0f7s$gs9$13@node2.news.atman.pl...

------------------------

> Tak durni są. Jakiś dysonans u Was? ;)
>
> ?????????????????????????????????????????

A tak jaśniej?
--

I wice wersja:-). Co to znaczy, że jakiś dysonans u nas?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

285. Data: 2009-09-30 21:31:07

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Mądrzy ludzie nie potrzebują Edwarda.
> --
> Paulinka

Czyli niepotrzebnie go wymyśliłaś. :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

286. Data: 2009-09-30 21:31:11

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zawsze możesz stanąć po naszej stronie.
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Z A W S Z E staję po stronie Prawdy, dlatego nam, Michale- nie po
drodze:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron
prawda przeciw światu

287. Data: 2009-09-30 21:35:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> I znajdujesz?

Jak mój mąż czegoś panicznie szuka, to zwykle ja znajduję, na odległośc
nie ruszając nawet palcem, bez pomocy wahadełka. Sama nie wiem, jak to
robię. ;) Podobnie miałam z przyjaciółką, która średnio raz dziennie
szukała klucza.

Ewa

288. Data: 2009-09-30 21:37:38

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

------------------------

> No nie całkiem: o ile każdy w miarę inteligentny (czyli rozumiejący
> schematy i umiejący je stosować w różnych kombinacjach) potrafi cos
> praktycznegomniej lub bardziej sprawnie wyszydelkować, jeśli tylko
> przyswoi
> podstawowe zasady pętelkowania drucikiem, o tyle pytam: to CO potrafi
> "wywahadełkowac" ktoś podobnie uposażony, kto przyswoił podstawowe zasady
> wahadełkowania?

To wyrabia intuicję, jak sądzę. Można być debilem, a to nawet może być
pomocne. A wręcz nadmierna inteligencja racjonalna może zagłuszać intuicję-
więc taki ktoś nie nauczy się posługiwać wahadełkiem.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

289. Data: 2009-09-30 21:45:23

Temat: Re: Odgrzewane parówki - bossski redart ...
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> A pacz, sorry, teraz ja się pogubiłem, dopiero teraz zauważyłem i
> przeczytałem tego posta -a miałem zaznaczonego jako preczytanego.
> Moja małżonka trochę krzywo patrzy na te moje dyskusje (za dużo
> czasu przy kompie) i czasem wykonuję tu trochę ruchów w pośpiechu.
Podobnie jak moja małżowinka:-)
Jednak- jak znajdziesz czas oczywiście- odnieś się proszę do tego. A także
do takiej kwestii:
czy zauważasz wokół siebie (Polska, cała Europa, USA, Kanada) celowe
działania, mające na celu podważenie fundamentów obecnych społeczeństw-
między innymi rodziny, poprzez np promocję homoseksualizmu?
Czy uznajesz zasadę, w myśl której większością głosów można chorobę skreślić
z listy chorób (przy protestach części lekarzy głosujących)? Chodzi mi o
samą zasadę: demokratyczne głosowanie ustalające co jest chorobą, a co nie?
Zaznaczam, że uznanie takiej zasady spowoduje, że powinieneś uznać k a ż d y
inny werdykt podobnego gremium- także np taki, który by kazał takich ludzi
np na siłę leczyć.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

290. Data: 2009-09-30 21:49:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Z A W S Z E staję po stronie Prawdy, dlatego nam, Michale- nie po
> drodze:-)

Racja. Ja po stronie Prawdy nie stoję. Uległem złudzeniu, że trochę
żałujesz, że tak patetycznie stoisz.
Ale pewnie to Nieprawda i nia mam racji. :)

michał

Pedofilia czy nie
zemsta na partnerze...( jazda na 2 fronty)
Co mężczyźni i kobiety sygnalizują aby wzbudzić zainteresowanie partnera/ki?
CUD w Usenecie - to nie żart...
seks=0