Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

291. Data: 2009-09-30 21:53:25

Temat: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

-------

------------------

> Tzn. do czego służy whadełko wg. tego profesjonalnego kursu?
> vB
> To do czego służy nóż według profesjonalnego kursu? To narzędzie- podobnie
> jak różdżka. Tam akurat uczyli nas w zakresie podstawowym- i tak naprawdę
> to różdżką- znaleźć coś "na świadka".Czyli przykładowo: jedna osoba nosiła
> przy sobie cały czas 2 przedmioty. Jeden wkłada do pudełka a drugi daje
> mnie. Z kilku pudełek- badając je różdżką- mam określić, gdzie jest
> schowany przedmiot
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

I znajdujesz?

Spróbuj sam- to jednak taka delikatna materia. Jeśli potrafisz się
wyluzować, osiągnąć stan relaksacji- to powinno Ci się udać. Jak chcesz- na
priv mogę Ci zapodać kilka prostych technik. Tylko po co Ci to?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

292. Data: 2009-09-30 21:59:36

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Jak mój mąż czegoś panicznie szuka, to zwykle ja znajduję, na odległośc
> nie ruszając nawet palcem, bez pomocy wahadełka. Sama nie wiem, jak to
> robię. ;) Podobnie miałam z przyjaciółką, która średnio raz dziennie
> szukała klucza.

to tak, jak moja żona- też zawsze wie, gdzie coś położyłem:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

293. Data: 2009-09-30 22:09:17

Temat: Re: Odgrzewane parówki - bossski redart ...
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Wrz, 23:45, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:

> czy zauważasz wokół siebie (Polska, cała Europa, USA, Kanada) celowe
> działania, mające na celu podważenie fundamentów obecnych społeczeństw-
> między innymi rodziny, poprzez np promocję homoseksualizmu?

Pozwolisz, ze zapytam:

Czy rozwazales kiedykolwiek mozliwosc, ze to, co nazywasz
podwazaniem fundamentow spoleczenstw, jest to ponura
konsekwencja rozwoju cywilizacji?

Czasem lazi mi po glowie taki wlasnie obraz:
nieuchronna zaglada ludzkosci jako skutek mylnych wyborow,
ktore kreuja nowe kierunki rozwoju, oparte na
pseudo demokracji, pseudo wolnosci, czy tez jakze
zludnym poczuciu, u ludzi, umiejetnosci rzadzenia
podstawowymi prawami Natury.

Co Ty na to?

294. Data: 2009-09-30 22:19:37

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-------

------------------

------------------------

> [...]
> wyluzować, osiągnąć stan relaksacji- to powinno Ci się udać. Jak chcesz-
> na priv mogę Ci zapodać kilka prostych technik. Tylko po co Ci to?

Pytanie było "Czy znajdujesz?"
vB

295. Data: 2009-09-30 22:19:42

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> [...]
> ktore kreuja nowe kierunki rozwoju, oparte na
> pseudo demokracji, pseudo wolnosci, czy tez jakze
> zludnym poczuciu, u ludzi, umiejetnosci rzadzenia

a pozwolicie że zapytam - że to co postrzegacie to efekt wyłącznie
waszego oprzyrządowania?

296. Data: 2009-09-30 22:23:55

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Paź, 00:19, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> a pozwolicie że zapytam - że to co postrzegacie to efekt wyłącznie
> waszego oprzyrządowania?
>
> --http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Dopuszczam take opcje :)

Chodzi mi jednak dokladnie o to, co Chiron tak czesto
podkresla: CELOWE DZIALANIE.
To haslo pojawia sie w postach Chirona po raz enty.
Niezmiennie jestem ciekawa, dlaczego.

A poza tym, cieszymy sie z widoku.
:)

297. Data: 2009-09-30 22:24:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości >>> czy zauważasz wokół siebie
(Polska, cała Europa, USA, Kanada) celowe

> a pozwolicie że zapytam - że to co postrzegacie to efekt wyłącznie waszego
> oprzyrządowania?

To chyba nie było pytanie?

michał

298. Data: 2009-09-30 22:27:33

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

-------

------------------

------------------------

> [...]
> wyluzować, osiągnąć stan relaksacji- to powinno Ci się udać. Jak chcesz-
> na priv mogę Ci zapodać kilka prostych technik. Tylko po co Ci to?

OK- nadinterpretowałem, w takim razie. Pomyślałem, że chcesz się w to bawić.
Nie znajduję obecnie- bo się tym od lat nie zajmuję. Po co? Etap życia, w
którym chciałem wszystko, co możliwe- wypróbować na sobie- mam chyba za
sobą:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

299. Data: 2009-09-30 22:28:22

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> a pozwolicie że zapytam - że to co postrzegacie to efekt wyłącznie waszego
> oprzyrządowania?

A Twoje oprzyrządowanie- co widzi?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

300. Data: 2009-09-30 22:33:03

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> [...]
>
> Chodzi mi jednak dokladnie o to, co Chiron tak czesto
> podkresla: CELOWE DZIALANIE.
> To haslo pojawia sie w postach Chirona po raz enty.

z czego tu się cieszyć?
świat pedzi ku zagładzie!!
(uwaga - brak polskiej czcionki zamierzony)

Pedofilia czy nie
zemsta na partnerze...( jazda na 2 fronty)
Co mężczyźni i kobiety sygnalizują aby wzbudzić zainteresowanie partnera/ki?
CUD w Usenecie - to nie żart...
seks=0