Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

461. Data: 2009-10-06 20:47:48

Temat: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> Użytkownik "Paulinka" napisał

> Ucząc innych uczyłem siebie. Metodą wyjaśniania wyjaśniłem sobie.
> Po co mam cokolwiek jeszcze wyjaśniać, skoro dla mnie wszystko
> jest jasne? :-) /Robakks/

Czyli jak wcześniej wspomniałam, nie jesteś miłośnikiem mądrości, a jej
dostawcą. Dajesz mądrość, żeby osoba, która z szeregu się wyrwie pod
wpływem Twojej riposty, mogła się szybciutko do szeregu schować.
Jak dla mnie taka mądrość to żadna mądrość. Ona niczemu nie służy. Co
więcej dla mnie ona nie istnieje. To, że nie rozumiem, co autor miał na
myśli, nie oznacza, że Ty jesteś mądry.

--

Paulinka

462. Data: 2009-10-06 20:52:35

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> taka mądrość to żadna mądrość. Ona niczemu nie służy. Co więcej dla mnie
> ona nie istnieje. --
> Paulinka

Zauważyłem, że dla Ciebie jest niedostępna - więc nie ma potrzeby
strzępić język po próżnicy. :-)
pa!
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

463. Data: 2009-10-06 20:59:10

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> Użytkownik "Paulinka" napisał

> Zauważyłem, że dla Ciebie jest niedostępna - więc nie ma potrzeby
> [...]

Nie strzęp. Pozostań w swoim domniemanym poczuci wielkości i lepszości.
BTW boję się o swojego 6-letniego syna, któremu zmieniłam przedszkole.
Dzieci się bawią, a on do przedszkola w ramach rozrywki bierze książki i
czyta, bo wg niego dzieci są nudne i nie ma z kim pogadać.
Syndrom Edwarda z Nowej Huty?

--

Paulinka

464. Data: 2009-10-06 21:07:03

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie strzęp. --
> Paulinka

Dobrze - nie będę. /Robakks/

465. Data: 2009-10-06 21:09:23

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> Użytkownik "Paulinka" napisał

> Dobrze - nie będę. /Robakks/

Jakaś niewygodna jestem, czy istotnie wg Ciebie aż tak głupia, że tniesz
aż miło?

--

Paulinka

466. Data: 2009-10-06 21:14:03

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakaś niewygodna jestem, czy istotnie wg Ciebie aż tak głupia, że tniesz
> aż miło?
> --
> Paulinka

Taka jest netykieta. Wycinam te fragmenty na które nie odpowiadam.
Proste. :)
Jeśli Ci się nie podoba netykieta to zapisz się do dzieci Neostady. /Ed/

467. Data: 2009-10-06 21:18:12

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> Użytkownik "Paulinka" napisał

> Taka jest netykieta. Wycinam te fragmenty na które nie odpowiadam.
> Proste. :)
> Jeśli Ci się nie podoba netykieta to zapisz się do dzieci Neostady. /Ed/

Jesteś nieobliczalny, na taką przewrotność nie liczyłam. Dziękuję za
wyjaśnienie. Brałam wszystko wprost.

--

Paulinka

468. Data: 2009-10-06 21:24:30

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś nieobliczalny, na taką przewrotność nie liczyłam. Dziękuję za
> wyjaśnienie. Brałam wszystko wprost.
> --
> Paulinka

Mam nadzieję, że ucząc siebie także i Ciebie czegoś nauczyłem.
Jeśli nie - to Twój problem.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości
PER ASPERA AD ASTRA

469. Data: 2009-10-06 21:29:47

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Użytkownik "Paulinka" napisał

> Mam nadzieję, że ucząc siebie także i Ciebie czegoś nauczyłem.
> Jeśli nie - to Twój problem.
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości
> PER ASPERA AD ASTRA

Nauczyłeś, że tendencyjnie tnąc cytaty, można wiele. Można też trzeźwo
pomyśleć, a nie jak ja wrócić na bombie, po spotkaniu z koleżankami.
Lekcja na jutro: Nie piszemy pod wpływem procentów.

--

Paulinka

470. Data: 2009-10-06 21:41:39

Od: "Robakks" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomyśleć, a nie jak ja wrócić na bombie, po spotkaniu z koleżankami.
> Lekcja na jutro: Nie piszemy pod wpływem procentów.

Ja uważam, że lepiej uzgodnić jedno wspólne zdanie,
niż napisać 100000 zdań każde sobie, bo to tak jakby nic.
Gadanie do lusterka... :)
Strata czasu.
dobranoc, :-)
Edward

Pedofilia czy nie
zemsta na partnerze...( jazda na 2 fronty)
Co mężczyźni i kobiety sygnalizują aby wzbudzić zainteresowanie partnera/ki?
CUD w Usenecie - to nie żart...
seks=0