Odkryto lek na raka

11. Data: 2009-09-14 19:18:27

Temat: Odkryto lek na raka
Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
news:h8g5ta$80c$1@newsread2.aster.pl...
> Basiu, a czytalas o Ellagi Guard ?
>
> pozdrawiam B.

Dziękuję, moja imienniczko.
Byłam na stronie, czytałam.
B.

12. Data: 2009-09-15 16:04:02

Temat: Re: Odkryto lek na raka
Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...Co jest skuteczne? Jeśli ktokolwiek z Was zna sposób, zna lek, piszcie.
> Nie mogę pogodzić się, że w dzisiejszych czasach nie ma leku na raka.
> (Basia Wiking)

Razem ze znajomym zajęliśmy się znajomym który ma guz Klatskina (rak
dróg żółciowych). Badanie histopatologiczne wykazało iż jest to
nowotwór złośliwy. Mieli zrobić jakieś operacyjne "obejście",
otworzyli go, ale okazało się że jest już w takim stanie, że nie
ma co operować. Ze względu na blokadę kanałów żółciowych i związaną
z tym zaawansowaną żółtaczkę dawano mu 3 tygodnie życia.

Tradycyjne leczenie skończyło się na niczym, więc postanowiliśmy
użyć "naturalne" metody. Uderzyliśmy jednocześnie kilkoma metodami
jakie znałem.

Po 1,5 miesiąca znajomy żyje, badanie potwierdziło zmniejszanie się
raka - odetkały się częściowo kanały żółciowe, w związku z czym
żółtaczka odpuściła.

Na to aby mówić o sukcesie jeszcze za wcześnie. Ważne że znajomy
żyje i normalnie funkcjonuje. Co jakiś czas będzie robił badania
kontrolne aby sprawdzić postępy.

Na priva mogę napisać parę słów więcej - co i w jakich dawkach
używamy.

SM

13. Data: 2009-09-19 14:11:36

Od: "tomek wilicki" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Wiking <b...@n...pl> napisał(a):

> /animko, ja podobnie jak Ty kiedyś entuzjastycznie podeszłam do tej
> rewelacyjnej
> wiadomosci o vit. B17 czyli inaczej mówiąc Letril, albo Amigdalina.
> Próbowaliśmy, okazała się bezskuteczna / oczywiście w przypadku mojego męża/
> Była też vit. C, diety, olej lniany, siemię i dieta i nic, choroba
> postępuje.
> Czesław Niemem był wegerianinem, zmarł na raka.
> Obecnie koresponduję z dziewczyną, która choruje na raka i jest
> wegetarianką.

bo można być na diecie wegetariańskiej jedząc czipsy i popijając colą, a można
być na diecie zalecanej przez dra Ornisha - która SKRAJNIE różni się od tego,
co robi przeciętny wegetarianin.

ps. gdzie udało wam się załatwić zastrzyki z witaminy C?

14. Data: 2009-09-19 14:13:09

Od: "tomek wilicki" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek <n...@w...pl> napisał(a):

> najważniejszym czynnikiem rakotwórczym jest stres.

kurcze, przegapiłem badania które to wykazały

podrzucisz linka?

15. Data: 2009-09-19 20:15:48

Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2009-09-19 21:45:07

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Sep 2009 14:13:09 +0000 (UTC), "tomek wilicki"
<j...@g...pl> napisał(a):

>kurcze, przegapiłem badania które to wykazały
>
>podrzucisz linka?
Każde osłabienie układu odpornościowego, a stres czyni to doskonale
prowadzi do poważnych chorób, w tym nowotworowych.
Jarek

17. Data: 2009-09-20 03:09:35

Od: "tomek wilicki" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek <n...@w...pl> napisał(a):

> Każde osłabienie układu odpornościowego, a stres czyni to doskonale
> prowadzi do poważnych chorób, w tym nowotworowych.

podrzucisz linka do badań, które wykazują, że osłabienie układu
odpornościowego wywołane stresem (albo w ogóle jakiekolwiek) prowadzi do
rozwoju chorób nowotworowych?

18. Data: 2009-09-20 03:17:18

Od: "tomek wilicki" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Wiking <b...@n...pl> napisał(a):

> [...]

Pisałaś, że próbowałaś witaminy C w terapii przeciwnowotworowej.

Nie są znane mi żadne badania, które wykazały jakiekolwiek działanie
przeciwnowotworowe witaminy C w stężeniach osiągalnych drogą doustną. Badania
które wykazały jej skuteczność jako środka opóźniającego rozwój choroby
dotyczyły wysokich dawek podawanych dożylnie, które umożliwiają osiągnięcie
odpowiedniego stężenia we krwi.

Na tej grupie sprawa była omawiana przynajmniej kilkukrotnie w ciągu
ostatniego roku, za każdym razem wyraźnie wszyscy podkreślali, że chodzi o
dożylną witaminę C. Pastylki doustne nie będą miały prawdopodobnie żadnego
działania, bo stężenie będzie kilkadziesiąt razy za niskie, przez co nie zajdą
reakcje które podejrzewa się o działanie przeciwnowotworowe (i swoją drogą
dość obiecujące w przypadku wielu innych chorób).

jeśli w ten sam sposób próbowaliście wszystkich innych "metod alternatywnych",
to nie dziwię się, że żadna nie podziałała. No ale jak pisałem, póki nie
dowiemy się co robiliście, nikt nie domyśli się co robiliście źle.

Póki co wiadomo, że 50 osób które stosowały dietę dra Ornisha miało
zatrzymanie albo wręcz cofnięcie raka prostaty (fakt, że w dużo mniej
zaawansowanej formie), w Waszym przypadku - choroba postępuje. Jakoś nie
wierzę, że nagle po 50 wyleczonych trafił się 51szy magicznie oporny
przypadek. Raczej stawiam, że coś spieprzyliście.

19. Data: 2009-09-20 14:23:27

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Sep 2009 03:09:35 +0000 (UTC), "tomek wilicki"
<j...@g...pl> napisał(a):

>podrzucisz linka do badań, które wykazują, że osłabienie układu
>odpornościowego wywołane stresem (albo w ogóle jakiekolwiek) prowadzi do
>rozwoju chorób nowotworowych?
http://kopalniawiedzy.pl/hormony-stresu-epinefryna-n
adnercza-poziom-stezenie-rak-nowotwor-piers-prostata
-George-Kulik-prostatektomia-bialko-BAD-stres-2321.h
tml
Jarek

20. Data: 2009-09-20 17:13:50

Od: "tomek wilicki" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek <n...@w...pl> napisał(a):

> http://kopalniawiedzy.pl/hormony-stresu-epinefryna-n
adnercza-poziom-stezenie-ra
> k-nowotwor-piers-prostata-George-Kulik-prostatektomi
a-bialko-BAD-stres-2321.htm

nic tam co prawda nie było o obniżeniu odporności, a jedynie o jednym z
hormonów, który mógł (mógł, ale nie musiał) przyczyniać się do rozwoju
jednego, specyficznego (bo hormonozaleznego) nowotworu.

Jak się do tego ma twierdzenie, że stres jest przyczyną większości?

Specjalizacja w dziedzinie radiologii i diagnostyki obrazowej_____EGZAMIN 2009
Radiologia___specjalizac ja __rok 2009
laparoskopowe zszycie łąkotki w kolanie, jakie są rokowania?
AVASTIN - iniekcja do galki ocznej - prosze o porade
LEP a rezydentura z kardiologii w Warszawie.