Odkurzacz za 300-400 zł

11. Data: 2007-11-14 07:18:27

Temat: Re: Odkurzacz za 300-400 zł
Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zelmer Explorer jest szpetny
To odczucie subiektywne - design jest taki jaki obowiązuje obecnie w
samochodach - ostre linie połączone z łukowatymi płaszczyznami. Zresztą
odkurzacz jest do odkurzania a nie bycia pieknym.

>a Meteor2 to częsty gość serwisów.

prowadzisz serwis i masz dane ???
Co kogo obchodzi serwis gdy zelmer daje 4 lata gwarancji.

P.S.
Nie jestem związany z zelmerem. natomiast popieram jego produkty za jakość i
cenę.
--
Jackare

12. Data: 2007-11-14 07:48:42

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" napisał:

> To odczucie subiektywne - design jest taki jaki obowiązuje obecnie w
> samochodach - ostre linie połączone z łukowatymi płaszczyznami.

...?

> prowadzisz serwis i masz dane ???
> Co kogo obchodzi serwis gdy zelmer daje 4 lata gwarancji.

Odpowiedź brzmi: tak.
Jest kiepski ale gorszy od niego jest już tylko Elf. Co z 4 lat gwarancji,
kiedy silnik z Chin i niedługo padnie moduł regulacji obrotów. Ileś nie dał
to przepłaciłeś ;) Wiem, to boli.

> Nie jestem związany z zelmerem. natomiast popieram jego produkty za jakość
> cenę.

Masz na myśli te podbrandowane produkty wprowadzone ostatnio?;)

P.

13. Data: 2007-11-14 08:38:53

Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dał
> to przepłaciłeś ;) Wiem, to boli.

> Masz na myśli te podbrandowane produkty wprowadzone ostatnio?;)

Zobaczymy kiedy mi cos padnie. Kolezanki maja go od kilku dobrych lat i póki
co służy dobrze.
M.

14. Data: 2007-11-14 10:44:55

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> "Cezary Śpiewak-Dowbór" <c...@d...pl> wrote in message
>
> Dorzuć stówę i kup Electrolux Silencer. Mały, cichy, bezobsługowy (prócz
> wymiany worków:) i ciągnie jak smok. W marketach kosztuje ciut ponad 500,
> ja
> kupiłam za mniej, bo wzięłam ostatni wystawowy egzemplarz. W internecie na
> pewno znajdziesz taniej.
> Anka

z Zelmera jest jeszcze Syrius, z HEPA, fajnymi szczotami i cichutki - mamy
jakiś czas i
sobie chwalimy :) Cena tak ok 400 bez problemu do znalezienia.

15. Data: 2007-11-14 16:49:59

Od: "zdzisiek" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skłaniałem się ku odkurzaczowi bezworkowemu... ale opinie, które znalazłem
> w archiwum, zasiały we mnie ziarno wątpliwości.

Odkurzacz bezworkowy Zelmer galaxy to dziadostwo. Bede go probowal przerobic
na worek - jak sie nie uda to wyrzuce go na smietnik.
To gowno zapycha sie po 5 minutach odkurzania, a czyszczenie tego filtra to
nie jest bajka jak zapewnial mnie "nawiedzony" sprzedawca w sklepie tylko
mordega.

A w ogole to sie nie kieruj zadnym patriotyzmem, ze trza polska produkcje
wspierac, bo jak przyjdzie co do czego to ZELMER wypnie na Ciebie "4 LITERY"
Raz juz sie silnik spali, szczotki (to mala ) to jakis cwok zaprojektowal, a
gwarancji na szczotki nie daja.
ZELMER to jest BUBEL i dalem sie po prostu oszukac.

pozdr

16. Data: 2007-11-14 23:16:00

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdzisiek <a...@v...pl> napisał(a):

> [...]
> gwarancji na szczotki nie daja.
> ZELMER to jest BUBEL i dalem sie po prostu oszukac.

Ależ Chłopie! że narzekasz na jeden egzemplarz, to nie pluj na
wszystkie modele. Zelmer to nadal solidna konstrukcja. Uważać należy
naturalnie na azjatycką produkcje - w Zrelmerze w oznaczeniu symolu jest
literka "Z". Ale krajowe produkty smiało polecam.Jeżdziłem Meteorem z 7
lat.Za slaby do nowego mieszkania. Kupiłem Solarisa z elektroszczotką - w
internetowym łódzkim sklepie -560zł. Tańczy -po 518 zł jest jupiter.Obydwa
modele bardzo solidne, ładny design i ssają brud znakomicie! Marex

17. Data: 2007-11-15 09:15:14

Od: tomaszkrusz <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdzisiek napisał(a):

> To gowno zapycha sie po 5 minutach odkurzania, a czyszczenie tego filtra to
> nie jest bajka jak zapewnial mnie "nawiedzony" sprzedawca w sklepie tylko
> mordega.

Sam jesteś sobie winny słuchając sprzedawcy ;> Masz dostęp do netu,
trzeba było poczytać opinię nt odkurzaczy

> ZELMER to jest BUBEL i dalem sie po prostu oszukac.

frustrat ;)

Polecam zelmar magnat :)

ps. skonfiguruj sobie outlooka!

--
Pozdrawiam, Tomasz
http://tomaszkrusz.ovh.org

18. Data: 2007-11-18 23:39:48

Od: Mariusz <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Nov 2007 11:44:55 +0100, "Joanna Gacka"
<j...@w...com-media.pl> wrote:

>z Zelmera jest jeszcze Syrius, z HEPA, fajnymi szczotami i cichutki - mamy
>jakiś czas i sobie chwalimy :) Cena tak ok 400 bez problemu do znalezienia.

Potwierdzam!

Pozdrawiam

Mariusz

www - poradniki serwisy - malowanie dobor kolorow
Klejenie fliz
Dywany wełniane ? wady zalety ??
zapach w szafkach
Kabina prysznicowa