www - poradniki serwisy - malowanie dobor kolorow

1. Data: 2007-11-12 20:52:28

Temat: www - poradniki serwisy - malowanie dobor kolorow
Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ostatni etap remontu pomieszczeń, dwóch pokoi. I chyba najtrudniejszy, bo nie
mam pojęcia co i do czego dobrać.

Znacie może jakieś ciekawe strony www, jakieś poradniki w sieci, gdzie
mogłabym coś podpatrzeć, poprzeglądać?

Pokoje 'tradycyjne', równoległoboki, nieprzechodnie, z dużym oknem,
pomieszczenia małe, po 14 metrów kwadratowych. Jeden pusty, w drugim
szfa 'drzwi suwane' w kolorze bardzo jasnego drewna.

Gdzie mogę podpatrzyć, gdzie znajdę przykłądowe rozwiązania?

Pozdrawiam

Majka

2. Data: 2007-11-14 05:49:23

Od: Paweł <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka pisze:
> [...]
> szfa 'drzwi suwane' w kolorze bardzo jasnego drewna.
>
> Gdzie mogę podpatrzyć, gdzie znajdę przykłądowe rozwiązania?

www.szabloneria.pl

Klejenie fliz
Dywany wełniane ? wady zalety ??
zapach w szafkach