Odnowienie pokoju

1. Data: 2006-07-31 21:35:26

Temat: Odnowienie pokoju
Od: "pawelcio" <pawel.h@_usun_to_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałbym odnowić pokoik (ok 11m). Jest tam na ścianach stara tapeta
połozona na poniszczoną, nierówną ścianę, zamlaowana, odłażąca...koszmar.
Zastanawiam się, jak mógłbym odnowić pokoik, tak, żeby pyłu i brudu w
trakcie odnawiania było jak najmniej....wiem, ze musze zedrzeć starą tapetę,
ale nie chcę wyrównywać ściany...moze farba strukturalna byłaby dobrym i
bezbolesnym rozwiązaniem? Można ją kłaść na nierówną powierzchnię?
Pozdrawiam
Paweł

2. Data: 2006-08-01 01:21:08

Temat: Re: Odnowienie pokoju
Od: "adrian.o" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelcio napisał(a):
> [...]
> ale nie chcę wyrównywać ściany...moze farba strukturalna byłaby dobrym i
> bezbolesnym rozwiązaniem? Można ją kłaść na nierówną powierzchnię?

skoro nie chcesz kurzu i pylu wiec musisz zrobic cos bez szlfowania

usun tapete i farbe pod nia, sprawdz czy nie trzeba zagruntowac
przemysl wykonanie jakiesjs struktury na scianie o mocnej fakturze (moze
paca zabkowana), np przy uzyciu masy szpachlowej, mozesz ja zabarwic
pigmentem albo dopiero pozniej pomalowac, ale to zalezy od chropowatosci
struktury i oczywiscie od Ciebie

3. Data: 2006-08-01 05:43:12

Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelcio" <pawel.h@_usun_to_.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale nie chcę wyrównywać ściany...moze farba strukturalna byłaby dobrym i
> bezbolesnym rozwiązaniem? Można ją kłaść na nierówną powierzchnię?

regips?

4. Data: 2006-08-01 13:33:55

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelcio napisał:
> [...]
> ale nie chcę wyrównywać ściany...moze farba strukturalna byłaby dobrym i
> bezbolesnym rozwiązaniem? Można ją kłaść na nierówną powierzchnię?

No to ja się podzielę swoim nowym odkryciem:)
Gdybym wcześniej to znalazła, to miałbyś od razu opinię, bo
zastosowałabym w toalecie, gdzie jest dużo załamań.
Płynne tapety http://www.ekodecor.pl/tapety/osystemie.html
Wada - nie podają cen. Może trochę kosztować:|

--
Pozdrawiam :)
JM

5. Data: 2006-08-03 18:37:00

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisał(a):
> [...]
> Gdybym wcześniej to znalazła, to miałbyś od razu opinię, bo
> zastosowałabym w toalecie, gdzie jest dużo załamań.

:-)))
Szybko byś ją zdrapywała, no chyba, ze to toaleta na pokaz.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-08-03 20:18:11

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał:
> [...]
> Szybko byś ją zdrapywała, no chyba, ze to toaleta na pokaz.

Ooo... A czemuż to??
Do wysokości 1,25 m mam kafelki naokoło (przy umywalce wyżej), a
powyżej tapetę winilową.
I właśnie to kładzenie tapety jest dość trudne:(
Bo na długości pomieszczenia 1,35 m jest 6 kątów i 3 narożniki.
Jak dodamy do tego uciekające piony i poziomy...
Dlatego jestem zainteresowana tą płynną tapetą:)
A Ty mi tu coś kraczesz;p
P co biega??

7. Data: 2006-08-04 11:07:09

Od: "oktogon" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Materiałów strukturalnych nakładanych czy to pacą czy nawet walkiem czy
pędzlem jest dużo. Wszystko zależy od kosztów, w przypadku tapet plynnych
EkoDekor cena wynosi od ok.14 do 35 pln /m2, mysle ze w tych cenach można
spokojnie wybierać (np. STO, BenjaminMoore, Candis itp.) gdzie samo
nałozenie nie odbiega od płynnych tapet a niejednokrotnie jest tańsze.

pozdrawiam
arch. Piotr Kuborek

8. Data: 2006-08-04 15:10:16

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

oktogon napisał:
> Materiałów strukturalnych nakładanych czy to pacą czy nawet walkiem czy
> pędzlem jest dużo.

Wiem:) Ale mnie rajcuje ta tapeta, bo mogę ją położyć na drzwiczki
od szafek, które zamykają ścianę nad spłuczką:)

> Wszystko zależy od kosztów, w przypadku tapet plynnych
> EkoDekor cena wynosi od ok.14 do 35 pln /m2, mysle ze w tych cenach można

U mnie by to wyniosło ok. 200 zł (niecałe 6 m2 do tapetowania).
A przy założeniu, że sama bym to wykonała...
Tapetę winylową kładł mi sąsiad;/

> spokojnie wybierać (np. STO, BenjaminMoore, Candis itp.) gdzie samo
> nałozenie nie odbiega od płynnych tapet a niejednokrotnie jest tańsze.

Hmmm... Pytanie jak się mają na ruchomych płytach ze sklejki
(drzwiczki)

Thx;)

9. Data: 2006-08-06 19:14:35

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisał(a):

> Ooo... A czemuż to??
[...]

Dobrze pochłaniają zapaszki.
pozdr. Jerzy

10. Data: 2006-08-06 22:58:24

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał:
> [...]
> Dobrze pochłaniają zapaszki.

Jest to argument:]
Thx:)

--
Pozdrawiam :)
JM
http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html ; http://ortografia.pl/
Bezpieczny wolontariat: http://www.fah.pooh.priv.pl/

Szukam profili PCV! Okno balkonowe bez progu!
meble puszman - opinie ?
Gdzie mozna kupic krzeslo Aeron w Polsce?
Kanalizacja i wodociąg - poszukiwany instalator.
Opinie o "Bill Killer" ...