Szukam profili PCV! Okno balkonowe bez progu!

1. Data: 2006-07-31 21:20:15

Temat: Szukam profili PCV! Okno balkonowe bez progu!
Od: "Arkadiusz" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuje okien do mieszkania w bloku, jedynym wymogiem sa drzwi balkonowe
bez progu, z możliwością założenia zamków. Oczywiście cena nie może być
bardzo wysoka! Okna do domu osoby niepełnosprawnej! Bardzo Proszę o Pomoc!
Arek

2. Data: 2006-08-01 05:22:18

Temat: Re: Szukam profili PCV! Okno balkonowe bez progu!
Od: Adam Duzy <aniskiew@_nospa_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arkadiusz napisał(a)...

> [...]
> bardzo wysoka! Okna do domu osoby niepełnosprawnej! Bardzo Proszę o Pomoc!

Widziałem coś takiego w ofercie Oknoplast Kraków - metalowy, prawie
płaski próg. Poszukaj i popytaj u nich.
--
Adam Duży

3. Data: 2006-08-06 17:20:27

Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arkadiusz" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bez progu, z możliwością założenia zamków. Oczywiście cena nie może być
> bardzo wysoka! Okna do domu osoby niepełnosprawnej! Bardzo Proszę o

Oknoplast robi cos takiego, nie jest idealnie plaski ale najnizszy jaki
widzialem. Zamiast tego dolnego profila jest taki niski aluminiowy.

Artur W.

meble puszman - opinie ?
Gdzie mozna kupic krzeslo Aeron w Polsce?
Kanalizacja i wodociąg - poszukiwany instalator.
Opinie o "Bill Killer" ...
Jaki podgrzewacz wody polecacie ?