Odnowienie wanny

1. Data: 2010-07-12 10:25:03

Temat: Odnowienie wanny
Od: Mariusz <t...@n...jest.moj.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę

Stara porządna wanna żeliwna. No i jest parę odprysków (obrzydliwe
czarne takie coś) głownie wokół dolnej kratki odpływowej. Nie chcę
malować całej wanny (no chyba że się z nudów rozpędzę). Czym potraktować
"rany" ?

- emalia poliuretanowa + utwardzacz (troszkę drogi i chyba za duży
rozmach jak na moje potrzeby, ale wygląda to na porządne zaopiekowanie
się pacjentem)
- emalia w sprayu (tanie i szybkie, ale czy skuteczne i trwale)

2. Data: 2010-07-13 20:09:07

Temat: Re: Odnowienie wanny
Od: "wolim" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podjedź do pierwszego lepszego marketu budowlanego - sprzedają specjalną
emalię naprawczą do wanien (malutka buteleczka za parę złotych).

Pozdrawiam,
MW

3. Data: 2010-07-14 07:01:31

Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości
> [...]
> się pacjentem)
> - emalia w sprayu (tanie i szybkie, ale czy skuteczne i trwale)

Przerabiałem temat, jeśli bardzo ci zależy na tej wannie to chyba pierwszy
wariant i droższy ale efekt współmierny do wydatku. W spraye sie nie baw, bo
raz to przygotowanie powierzchni a dwa to potrzebowałbyś tych sprajów na 20
warstw, bo jednym czy dwoma nie oblecisz a jedynie zabielisz, będzie ładnie
a potem zacznie odłazić.

P.

4. Data: 2010-07-14 19:59:28

Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pacjentem)
> - emalia w sprayu (tanie i szybkie, ale czy skuteczne i trwale)

Przed remontem mieszkania 2-3 razy cała odświeżana różnymi preparatami
nie powtórzę ich nazwy - była ekipa i robiła + samemu wcześniej ubytki bez
malowania całości biały spray do renowacji jakiś wolnoschnący cos
wspólnego z epoksydem

Efekty malowania nie przetrwały z regóły kilku miesięcy - pół roku

Według mnie - szkoda pieniędzy i "zachodu" na jakiekolwiek naprawy

No chyba że co te parę miesięcy regularnie malować (bez sensu - lepiej kupić
niedrogą
nową )

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Niedrożna kanalizacja
medytacyjne szkolenie menedżerskie
Panele
ostatni rok na zakup klimy poza kontrola panstwa
Lodówka Polar CZ300 i problem chłodniczy.