Chmiel

11. Data: 2004-07-02 12:45:10

Temat: Re: Chmiel
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl>

> Wstyd sie przyznać, ale ja nigdy nie widziałam plantacji chmielu,
> co może znaczyć, ze w okolicy ich nie ma, ale także że jestem
> ślepa gapa.
[...]
Wybierz się do Kazimierza Dolnego.
Po drodze jest go sporo.
--
Pozdrawiam, Jerzy

12. Data: 2004-07-02 12:48:35

Temat: Re: Odp: Chmiel
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Widuję najlepszą odmianę. Płynną! :-))))

Płynna to wszędzie jest ;-) A ja bym sobie dla urozmaicenia od
nalewek trochę piwa wyprodukowała, takiego niepasteryzowanego,
jak dziadkowie pijali...
Właściwie, co się robi z piwem? Warzy się (nawarzyć piwa:-))?
choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

13. Data: 2004-07-02 12:49:36

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> [...]
> Wybierz się do Kazimierza Dolnego.
> Po drodze jest go sporo.

Samochodu nie mam, a z pociągu to gdzie trzeba wyskoczyć?

14. Data: 2004-07-02 12:55:05

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> wrote in message

> Właśnie w tym roku dopiero udało mi się pozbyć tego świństwa z ogródka przy
> pomocy zmasowanego wielokrotnego ataku herbicydowego! A i tak próbuje
> odrastać od sąsiada... Zagłuszy wszystko, będzie mieć kilometrowe roczne
> przyrosty, podziemne rozłogi (czy inne świństwo), nie do wyrwania i jeszcze
> do tego uczula, zostawia czerwone pręgi na rękach, jak sie go dotkniesz!!!

Moze Ty piszesz o poison ivy (Toxicodendron radicans), a nie o chmielu?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2004-07-02 13:21:20

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:JWcFc.177774$DG4.9607@fe2.columbus.rr.com...
> "Gusiek" <a...@W...onet.pl> wrote in message
> >

> Moze Ty piszesz o poison ivy (Toxicodendron radicans), a nie o chmielu?

:)))
Może...
Piszę o chmielu Humulusie, co to mój rodzony teść ;) przywlókł skądeś z lasu
i posadził to zielsko przy płocie! Skutkiem tego - winogrona wyłysiały,
jabłonka straciła połowę gałęzi i chęć do owocowania, a koty po chmielu
wędrowały na dach domu!!! A zejść to już oczywiście nie łaska i spadały jak
śliwki prosto na trawnik...
Swoja drogą ciekawie wygladała ta kompozycja iście miczurinowska: parasol z
jabola, wina i piwa na jednym krzaku :), a właściwie patyku, czyli pniu od
jabłonki.
Pozdrawiam, Agata

16. Data: 2004-07-02 15:53:17

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl>

> Samochodu nie mam, a z pociągu to gdzie trzeba wyskoczyć?

To już lepiej autobusem, zatrzyma się w każdym miejscu. Zresztą sama
zobaczysz.
--
Pozdrawiam, Jerzy

17. Data: 2004-07-02 21:00:12

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> writes:

> Właściwie, co się robi z piwem? Warzy się (nawarzyć piwa:-))?

Warzy się :-)

Właśnie w tej chwili, się warzy. A konkretniej: klaruje. Na razie ma
bardzo ładny kolor (taki ciemny bursztyn), za jakieś dwie, trzy
godziny pójdzie na ogień razem z nomen omen chmielem :-).

A chmiel... Na lubelszczyźnie/zamojszczyźnie całkiem spore plantacje,
na Dolnym Śląsku w zaniku -- jeszcze kilka lat temu widywałem w
okolicach Oleśnicy, ale teraz jakoś w oczy się nie rzuca.

Pozdrawiam,
Grzesiek + 7 warka
--
Raz pewien poeta-chimeryk
Napisał tragiczny limeryk.

18. Data: 2004-07-02 21:08:12

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:m2briy86qr.fsf@sapijaszko.net Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> napisał(a):

> Pozdrawiam,
> Grzesiek + 7 warka

Hejka. Jak to dobrze Grzesiu, że mi przypomniałeś. Zaczął sie
weekend a je jeszcze nic dzisiaj nie degustowałem. Idę odrobinę trunku
zrobionego z jęczmienia wysączyć. ;-)
Pozdrawiam kontrastowo Ja...cki

19. Data: 2004-07-02 21:34:47

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> writes:

> Zaczął sie weekend a je jeszcze nic dzisiaj nie
> degustowałem. Idę odrobinę trunku zrobionego z jęczmienia
> wysączyć. ;-)

Na co dzisiaj padło?

Pozdrawiam,
Grzesiek+Żywiec