Witam i prosze o pomoc...

1. Data: 2004-07-02 09:51:44

Temat: Witam i prosze o pomoc...
Od: "Lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry WSZYSTKIM
Jestem tu pierwszy raz i osmielam sie prosic o pomoc...
Jest taki kwiat, ktory kwitnie tylko raz ( wielki,czerwony, w ksztalcie
stozka ), szybko przekwita, wydaje z siebie okropnie nieprzyjemny zapach i....
niszczy nornice. Jego polska nazwa to kwiat jednej nocy, podobno.
Moja prosba dotyczy podania lacinskiej nazwy i gdzie mozna go nabyc???
Jestem z opolszczyzny...
Dziekuje z gory za pomoc Lalka

2. Data: 2004-07-05 20:55:31

Temat: Re: Witam i prosze o pomoc...
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jest taki kwiat, ktory kwitnie tylko raz ( wielki,czerwony, w ksztalcie
> stozka ), szybko przekwita, wydaje z siebie okropnie nieprzyjemny zapach

Do tego opisu jak ulal pasuje: dziwidlo.

> niszczy nornice. Jego polska nazwa to kwiat jednej nocy, podobno.

A o kwiecie jednej nocy (krolowa jednej nocy?) czytalam i byl to kakus
chyba.
Za to nornice odstrasza korona cesarska, gdyz jej cebule smierdza tchorzem.

Elfir

3. Data: 2004-07-05 20:57:03

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Za to nornice odstrasza korona cesarska, gdyz jej cebule smierdza
tchorzem.

> Elfir

Jesteś pewna, bo jeśli tak to będziesz odpowiedzialna za niezliczoną
hodowlę koron cesarskich w mym ogrodzie ... !!!

Serdecznie Miłka

4. Data: 2004-07-05 21:25:55

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message news:cccf7u$ho1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Za to nornice odstrasza korona cesarska, gdyz jej cebule smierdza tchorzem.

To moze zahoduje sobie skunksa? Tylko jak to zrobic?
Odstraszalby moze takze psy sasiedzkie, ktore zalatwiaja sie
u mnie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-07-05 23:08:36

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś pewna, bo jeśli tak to będziesz odpowiedzialna za niezliczoną
> hodowlę koron cesarskich w mym ogrodzie ... !!!

Za to ze smierdza - recze glowa. Wachalam i tchorze i cebule - jednakowy
smrod. A co do ploszenia to nie mam 100% pewnosci, gdyz ich nie sadzilam na
ogrodzie - mam tchorze.

Elfir

6. Data: 2004-07-07 20:36:13

Od: "lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To moze zahoduje sobie skunksa? Tylko jak to zrobic?
> Odstraszalby moze takze psy sasiedzkie, ktore zalatwiaja sie
> u mnie.

HAHA Bardzo dziekuje za korone cesarska, byc moze to jest to...
Ale ten numer ze skunksem mnie przerosl, mimo ogromnego poczucia humoru...
Dla Michala podobny czarny humor!!! Kielbaska z ogromna iloscia pieprzu w
ziarenkach??? Zapewniam, ze pieski nie wroca!!!
Dziekuje za pomoc

7. Data: 2004-07-07 21:11:58

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"lalka" <l...@w...pl> wrote in message

> Kielbaska z ogromna iloscia pieprzu w
> ziarenkach??? Zapewniam, ze pieski nie wroca!!!

Ale sasiedzi moga. A bron palna ma w Ameryce duzo ludzi ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz