Re: Odp: Czy takie malzenstwo moze sie udac?

1. Data: 2000-06-20 12:10:34

Temat: Re: Odp: Czy takie malzenstwo moze sie udac?
Od: m...@p...arena.pl (Ewa S) szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net writes:

> Jezu, nikt by mnie nie zmusil do chodzenia codziennie do pracy (czy
> gdziekolwiek) w odprasowanych eleganckich kieckach plus makijaz... to
> niewygodne, niepkratyczne, zajmuje za duzo czasu.. to ja juz wole
> spedzic ten czas jezdzac do pracy na rowerze.. w szortach, podkoszulku
> (nieprasowanym) i bez makijazu.

Hej, Nina nie jest tak zle. Wierz mi - mozna sie do tego przyzwyczaic,
a z czasem nawet polubic ;-)

> Ja mysle ze niektore kobiety to sie za bardzo musza do seksu
> "przygotowywac"....
> Potem dotknac taka po glowie to tragedia, bo sie fryzura popsuje...

Eeee.... mowilismy o pracy czy o seksie?
No chyba, ze moj chlop ma ochote na seks chwile przed wyjsciem do
pracy. Wtedy rzeczywiscie poza ochota ma problem :-)

Pozdrawiam,
EwaS

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-06-21 04:29:46

Temat: o ubiorze kobiet (bylo o malezenstwie)
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

m...@p...arena.pl (Ewa S) writes:

> Hej, Nina nie jest tak zle. Wierz mi - mozna sie do tego przyzwyczaic,
> a z czasem nawet polubic ;-)

Ale po co ja sie mam przymuszac do czegos, czego nie lubie, jest mi z
tym niewygodnie, przeszkadza i zajmuje za duzo czasu?
Zwlaszcza, ze sie moge doskonale bez tego obejsc.

> Eeee.... mowilismy o pracy czy o seksie?

Jednym i drugim.

> No chyba, ze moj chlop ma ochote na seks chwile przed wyjsciem do
> pracy. Wtedy rzeczywiscie poza ochota ma problem :-)

A dlaczego ma problem? bo zepsuje fryzure i pogniecie ubranko?
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-06-21 06:28:54

Temat: Czy glinarze to pschopaci?
Od: n...@g...pl (NoFacjta) szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj oglšdałem reportaż pt. "Cela nume...r" czy jakoś tak. Program
traktował o kobiecie która
wraz z kochankiem zabiła swego męża – komendanta policji. Człowiek ten
stwarzał żonie w domu istne piekło. Znęcał się nad niš zwłaszcza psychicznie
ale często dochodziło też do rękoczynów. Kobieta nie wytrzymała i podłożyła
pod jago radiowóz bombę. Obecnie Ona i jej kochanek odsiadujš 25 letni
wyrok.
Nie chciał bym wnikać czy taki wyrok jest słuszny czy nie. Chciałbym się
zapytać co szanowni grupowicze sšdzš o psychice glin. Czy nie sšdzicie, że
już sama chęć zostania policjantem wynika z jakieś nie zdrowej chęci
posiadania władzy nad innymi która czasami przejawia się w tak skrajnej
formie.. Sam jednak znam przypadki, że mšż policjant bije żonę, znęca się na
dziećmi. Co o tym wszystkim sšdzicie??

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

mowa ciala
manipulacja raz jeszcze ;)
Ilu dyskutantow potrzeba zeby wkrecic zarowke ?
pozytwne nastawienie
Re: pytanie z rozmowy kwalifikacyjnej