Leki z USA, czy można?

1. Data: 2002-04-18 12:06:28

Temat: Leki z USA, czy można?
Od: "alexander" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chcialem sobie zamowic wysylkowo (np. z amazon.com) kilka opakowan tabletek
dzialajacych profilaktycznie na chorobe zwyrodnieniowa stawow. Znam dokladny
sklad przeparatu, a jak sie okazuje w Stanach jest on w wolnej sprzedazy (w
Polsce wogole w zasadzie niedostepny). Ale w zwiwazku z licznymi
komentarzami na stronach amerykanskich slepow wywylkowych np. iherb.com mam
pytanie:
Czy polskie prawo zabrania/precyzuje sprowadzania okreslonych
preparatow/ilosci w takim wlasnie prywatnym imporcie?! Bo ryzyko jest takie
ze zaplace kilkset dolarow, a prepraty zawroci urzad celny spowrotem do USA,
no i przepadna mi pieniazki :((

Jakiego aktu prawnego szukac?

Pozdrawiam!
Aleksander

2. Data: 2002-04-19 02:47:53

Temat: Re: Leki z USA, czy można?
Od: m...@a...com (MrufkaYY) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Leki z USA, czy mo?na?
From: "alexander" a...@p...onet.pl
Date: 4/18/02 8:06 AM Eastern Daylight Time

[...]

Nie sadze bys mial problemy. Choc nie znam sie na Polskim prawie z
doswiadczenia wiem, ze nie czepiaja sie obydwie strony wysylanych lekow.
Wysylam rozne leki do Polski i pisze na opakowaniu ze to sa "leki". Rodzina
wysyla mi tez niektore leki z Polski /taniej niz ten sam lek w polonijnej
aptece/ i tez wszystko ladnie dochodzi nie tkniete, a nawet jeszcze szybciej
niz normalny pakiet. Jesli zamawiasz wieksza ilosc podaj adresy roznych osob z
rodziny i niech sklep wysylkowy powysyla mniejsze ilosci na rozne adresy.
Powinno byc OK. Nie probuj sztuczek z narkotykami bo NAPEWNO pojdziesz
siedziec. Pieski sluzb celnych maja doskonaly wech.
pozdrawiam :)
Mrufka

3. Data: 2002-04-19 06:05:20

Temat: Odp: Leki z USA, czy można?
Od: "alexander" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Użytkownik "MrufkaYY" <m...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
> wysyla mi tez niektore leki z Polski /taniej niz ten sam lek w polonijnej
> aptece/ i tez wszystko ladnie dochodzi nie tkniete

To super, mam tylko jeszcze pytanie czy to sa leki z gatunku tych dostepnych
tylko na recepte, czy tez dostepne noramalnie w Aptece z polki?

> Jesli zamawiasz wieksza ilosc podaj adresy roznych osob z
> rodziny i niech sklep wysylkowy powysyla mniejsze ilosci na rozne adresy.

Zauwazylem w kilku roznych sklepach wysylkowych, dosc mocno rozniace sie
oplaty za wysylke do Europy/Polski, od 6-20$,
podpowiedz mi ile z doswiadczenia kosztuje taka wysylka!? To bylyby
plastikowych 3-5 buteleczek po ok 100 kapsulek wiec niezbyt ciezkie, no i na
zbytnim pospiechu tez mi nie zalezy, zeby tylko koszty byly nizsze.

> Powinno byc OK. Nie probuj sztuczek z narkotykami bo NAPEWNO pojdziesz
> siedziec. Pieski sluzb celnych maja doskonaly wech.

Hehe. To intrygujace ze wiekszosc odpowiedzi (na priva) sugerowala ze z
narkotykami albo sterydami to nie przejdzie, zatem jak ktos chce cos
sprowadzic z USA to juz pewno musi byc jakas nielegalna sprawa (sic!).
Sprawa jest prosta za indetyczne tabletki w Polsce musze zaplacic 225zl a w
USA ok 15-19 dolarow. Tabletki o tym samym skladzie, tej samej firmy!

Pozdrawiam!
Aleksander

4. Data: 2002-04-22 01:37:26

Temat: Re: Odp: Leki z USA, czy można?
Od: m...@a...com (MrufkaYY) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Odp: Leki z USA, czy mo?na?
From: "alexander" a...@p...onet.pl
Date: 4/19/02 2:05 AM Eastern Daylight Time

Czesc!

U?ytkownik "MrufkaYY" <m...@a...com> napisa? w wiadomo?ci

> [...]

Sprawa jest prosta za indetyczne tabletki w Polsce musze zaplacic 225zl a w
USA ok 15-19 dolarow. Tabletki o tym samym skladzie, tej samej firmy!

Wysylalam rozne leki te z polek aptecznych i z recept i witaminy i wapno i
rozne takie, bez problemow.
Nigdy nie korzystalam ze sklepow wysylkowych tylko kupowalam i wysylalam.
Jesli masz zamiar zamowic 3-5 buteleczek po 100 szt to swobodnie mozesz
zlecic wysylke na jeden adres bo to sa niewielkie ilosci i nikt sie tego nie
przyczepi przynajmniej mnie sie nie zdarzylo nigdy a wysylanie na kilka adresow
jednak podniesie koszt. Trudno mi powiedziec ile mozesz zaplacic za wysylka bo
oplata jest w zaleznozci od wagi wysylki. Oczywiscie wybieraj taka oferte
gdzie zaplacisz za wysylke najtaniej
Powodzenia
Mrufka

Odchudzanie nog ???
Chondromalacja
krzepniecie krwi
szczepionka - odra
Kat. wojskowe. - Czy HBS mi tutaj pomoze zdobyc B albo D? :)