Re:

71. Data: 2000-05-04 05:04:29

Temat: Odp: Re:
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
news:8epb4t$j9l$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Słucham? O co chodzi? Mam podrzucić ci ze 30 linków do naszych książek
> popularnonaukowych na ten temat?
> Mogę? Albo do "Świata Nauki" ewentualnie "Wiedzy i Życia" dalszych 200.
> Pozdrawiam Jerzy
> PS
> Jedno słowo a spełnię twoją prośbę z rozkoszą.

Jerzy!
To żadne bohaterstwo podrzucać linki. W moim komputerze znajdę ich wiele.
Nie linki mi podrzucaj, a książki.
I nie na temat gwiazd. Jak wiesz, jestem jedną z nich. Interesują mnie
ogrody i takie książki preferuję.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

72. Data: 2000-05-04 07:59:32

Temat: Re: ortografia
Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisal:

> Krysiu,
> może lepiej będzie, jeśli ja i TY SKIErujemy rozmowę na inne tematy?
> Znaleźliśmy się W ARKAnach pijaństwa - ktoś się może zdenerwować i w 10,5
> miuty założyć na nas plonka.

:-)) Dobrze, chociaż taki piwny plonk byłby zabawny...

Krycha

P.S. Wiedziałeś kiedy skończyć zabawę - chyba już nie znam więcej
piw ;-)

73. Data: 2000-05-05 12:11:57

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>przypadków beznadziejny! właśnie dziś kazałem synkowi wyrzucić jedną z gier?
>czy wiecie w co grają wasze dzieci? przepraszam, poniosło mnie.
>Pozdrawiam Jerzy

To w co teraz pogramy?
Juras

74. Data: 2000-05-05 12:12:06

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Pozdrawiam Jerzy
>PS
>Mój synek nie robi błędów, geny!
I co sie cieszysz to przeciez po ojcu.
Juras

75. Data: 2000-05-05 14:16:47

Temat: Re: Odp: Re:
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Tylko " niebo gwiazdziste nade mna...."
>Pozdrowienia
>Ewa

Bidulka,nie ma gdzie mieszkac,a tu przymrozki...
Wejdz do chaty ogrzej sie...
Juras

76. Data: 2000-05-06 17:39:48

Temat: Odp: Odp: Re:
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...

> Bidulka,nie ma gdzie mieszkac,a tu przymrozki...
> Wejdz do chaty ogrzej sie...
> Juras

----
Co jeden Jerzy to bardziej litosciwy!
A gdzie ta chata?
E.

77. Data: 2000-05-08 06:19:58

Temat: Re: Odp: Odp: Re:
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 17:39 00-05-06 GMT, you wrote:

>Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
> [...]
Moja chata skraja.
Juras

78. Data: 2000-05-08 12:11:57

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow
Myslalem, ze powstrzymam sie od jakichkolwiek komentarzy na temat tej
dyskusji (swoja droga to jestescie wytrwali, tyle postow na jeden temat
ogrodniczy to chyba nie bylo).
Do rzeczy: nie do konca sie zgodze na temat prezydentow (mielismy przyklad
pare lat temu). Dalej, bledy ortograficzne moze zrobic kazdy. Jestem tego
zdania co Krzysiek M.
Wiem po swoim przykladzie, poprawiony blad merytoryczny to dobra nauczka,
ale wytykanie bledow ortograficznych moze sploszyc. Najczesciej sa to pewnie
literowki. Mozna przeciez zjesc "r" z "rz" i robi sie "z".
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8e7v00$6j3$...@a...webcorp.com.pl...

79. Data: 2000-05-08 12:46:25

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja chata skraja.
> Juras
--------
Przyznaj sie, brakuje Ci jakiegos jerza?
"Kargul" pilnie poszukiwany?
Nic z tego.
Pozdrawiam i wyluzuj sie.
E.

80. Data: 2000-05-08 13:54:43

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Pozdrawiam i wyluzuj sie.
>E.
Juz bardziej nie moge
Wyloozowamy Juras

Pytanie do majsterkowiczów i "złotych rączek" (hydraulika)
Pytanie - ostrokrzew
Free pics... over 200. TGP
GRZYBY
Iglaki Help