Skleroza? - to bardzo przyjemne :-)

11. Data: 2003-10-02 18:54:03

Temat: Re: Odp: Odp: Skleroza? - to bardzo przyjemne :-)
Od: "Szymon K." <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O kurcze !!! A skąd jesteś? :-)))
> --
> Pozdrawiam, Kaśka

N D G :D:D:D

12. Data: 2003-10-02 19:00:28

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> N D G :D:D:D

Kaśka! To tylko 20 km :-))
Pozdr. Jurek z odległości 150 km

13. Data: 2003-10-02 19:22:35

Temat: Re: Skleroza? - to bardzo przyjemne :-)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl> wrote in message
news:AEELLCFPEPACHFAEFIBECEBLELAA.radzimierski@ogrod
-botaniczny.pl...
> Behalf Of Basia Kulesz
> (...)
>
> Jestem za okrywą z liści, stosuję :-)

Mowa o liściach, nie igłach. Poważnie? Na jakie rośliny? Przypomina mi się
niegdysiejszy casus "gnijące liście na kiełkujących tulipanach" - horror
prawdziwy.

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2003-10-02 19:34:05

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz
(...)
> [...]
> niegdysiejszy casus "gnijące liście na kiełkujących tulipanach" - horror

Sterczyki, liście dębowe i bukowe, gunera liście wszelkiej maści.
:-) Bogusław

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

15. Data: 2003-10-02 19:53:22

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl> wrote in message
-botaniczny.pl...
> Behalf Of Basia Kulesz
> (...)
>
> Sterczyki, liście dębowe i bukowe, gunera liście wszelkiej maści.

No to spokojnie mogę dalej wybrzydzać i nie używać!

Pozdrawiam, Basia.
P.S. Sangwinaria chyba nie wymaga ochrony przed mrozem?

16. Data: 2003-10-02 19:57:41

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz
(...)
> Pozdrawiam, Basia.
> P.S. Sangwinaria chyba nie wymaga ochrony przed mrozem?

Masz na myśli pełną.
:-) Bogusław

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

17. Data: 2003-10-02 20:05:13

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mowa o liściach, nie igłach. Poważnie? Na jakie rośliny? Przypomina mi się
> niegdysiejszy casus "gnijące liście na kiełkujących tulipanach" - horror
> prawdziwy.

Wybieranie tego wiosną w gumowych rękawiczkach....
Do dzisiaj pamiętam.

Pozdrawiam
Marta

18. Data: 2003-10-02 20:11:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl> wrote in message
-botaniczny.pl...

> Behalf Of Basia Kulesz
> (...)
>
> Masz na myśli pełną.

Jak Ty świetnie orientujesz się w naszych zdobyczach ogródkowych!

Ze szczerym podziwem, Basia.

19. Data: 2003-10-02 20:13:02

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Marta Góra
(...)
> Wybieranie tego wiosną w gumowych rękawiczkach....
> Do dzisiaj pamiętam.

> Pozdrawiam
> Marta

W lasach to nikomu nie przeszkadza, My chcemy mieć sterylne ogrody i
płacimy cenę dość wysoką, tracimy wiele cennych roślin.
Posłużę sie przykładem Kazimierza Kota , największa kolekcja roslin
cebulowych w Polsce.
Liście zalegają do późnej wiosny, może to nie jest estetyczne 'Spójrzmy
inaczej" ale skuteczne, rośliny mają naturalną ochronę, wiem, wiem, choroby
,szkodniki itd. itp.
My mamy ogrody, on ma kolekcję, trzeba wybierać !
:-) Bogusław

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

20. Data: 2003-10-02 20:24:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Mowa o liściach, nie igłach. Poważnie? Na jakie rośliny? Przypomina mi się
> niegdysiejszy casus "gnijące liście na kiełkujących tulipanach" - horror
> prawdziwy.

Przeciez tulipany sie przebija.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

Wierzba energetyczna - patyczki do nasadzeń, potrzebuje ktoś ?
problem
Pnącze z owocem
Test
Szykuje się robota ;(((