Slub - oplaty dla ksiedza !!!

61. Data: 2003-02-04 11:36:50

Temat: Odp: OT Odp: Slub - oplaty dla ksiedza !!!
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agi ( fghfgh ) <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> W pisowni owszem ale co ze slowem mówionym? Juz nie tak latwo rozróznic.
> Poza tym wystarczy, ze ktos niewierzacy bedzie pisal z malej litery i
> juz znaczenia masz pomieszane. A i to sie nader czesto zdarza.

A to już wtedy jest tylko problem tego, który pomieszał znaczenia i pisał
niepoprawnie ;)

boniedydy

62. Data: 2003-02-04 11:41:14

Temat: Re: Slub - oplaty dla ksiedza !!!
Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xyz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik IrekR <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
| napisał:b1nt2s$rmh$...@n...atman.pl...

| Nie tylko dla takich. Ja jestem osobą stosunkowo młodą,
mój
> [...]
| własnego doświadczenia i znacznie mi to ułatwia życie.
| Zdaję sobie sprawę z tego, że wielu z Was powie o mnie w najlepszym
| razie "nawiedzona", bo u nas na ogół poza kościołem nie ma zwyczaju
mówienia
| o Bogu, ale moze znajdzie się także ktoś, kto skorzysta z mojej rady.
| A to, że w Kościele, jak w każdym środowisku, są jakieś
| niedociągnięcia, widzę, ale wiem, że tam jest Pan Bóg, który sobie
doskonale
| ze wszystkim poradzi. I nie moje to zmartwienie, tylko Jego.

Popieram w całości, także nie jestem jeszcze taka stara. Słucham Radia
Maryja i znam wiele osób młodszych ode mnie co słuchaj także. Nie jest
prawdą, że słuchaczami radia są stare schorowane osoby. Ponadto wierzę w
Boga, a księża także są ludźmi. A jak mówił Biskup Życiński i wśród
apostołów trafił się Judasz. Nigdy Kościół nie zmuszał mnie do płacenia
jakiś wielkich sum, a wręcz przeciwnie.
Pozdrawiam Teresa

63. Data: 2003-02-04 11:51:03

Temat: Re: Odp: OT Odp: Slub - oplaty dla ksiedza !!!
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boniedydy wrote:

> A to już wtedy jest tylko problem tego, który pomieszał znaczenia i pisał
> niepoprawnie ;)

Jego rozmówcy równiez.
Ciezko sie dyskutuje gdy nie wiadomo czy ktos mówi jeszcze o 'x' czy juz
o 'y'.
pzdr
agi

64. Data: 2003-02-04 11:53:46

Temat: OT Odp: Slub - oplaty dla ksiedza !!!
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Strzyga <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Popieram w całości, także nie jestem jeszcze taka stara. Słucham Radia
> Maryja i znam wiele osób młodszych ode mnie co słuchaj także.

A kiedy ojciec rydzyk rozwija na antenie swoje tezy polityczne to też
słuchasz z zachwytem, czy wyłączasz ze wstrętem?

boniedydy,

65. Data: 2003-02-04 11:55:25

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Popieram w całości, także nie jestem jeszcze taka stara. Słucham
Radia
> Maryja i znam wiele osób młodszych ode mnie co słuchaj także.

Też słuchałem namiętnie - taki kabaret to trudno wymyśleć - bawiliśmy
się do rozpuku (ale nawet katki kabaret w końcu się nudzi)

> A jak mówił Biskup Życiński i wśród
> apostołów trafił się Judasz.

A pomyśl co by było gdyby nie było Judasza.
A poza tym czy Judasz był zdrajcą czy glęboko wierzącym że Bóg ochroni
swego syna?

> Nigdy Kościół nie zmuszał mnie do płacenia
> jakiś wielkich sum, a wręcz przeciwnie.

Nikt nikogo nie zmusza ;-)
ale....
i..
Ziarnko do ziarnka...

Qwax

66. Data: 2003-02-04 12:05:48

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jego rozmówcy równiez.
> Ciezko sie dyskutuje gdy nie wiadomo czy ktos mówi jeszcze o 'x' czy juz

Oczywiscie, ale wiadomo, kto ponosi odpowiedzialność za nieporozumienie.
boniedydy

67. Data: 2003-02-04 12:28:25

Temat: Re: Odp: Odp: Slub - oplaty dla ksiedza !!!
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b1o8fc$8f2$1@atlantis.news.tpi.pl>,
b...@z...pl says...

> IMHO traktujacy poważnie swoją wiarę katolik powinien uwazać branie ślubu
> koscielnego przez ludzi, których wiara jest słaba, którzy na codzień
> lekceważą wskazania Kościoła i nie uczęszczają dla niego, i którzy traktuja
> ślub kościelny tylko jako ładną ceremonię, za kpinę z wiary.

No wlasnie - tak byc powinno (1). Ale w wiekszosci jest raczej - "jak
mozna nie wziac slubu", ksiadz to, ksiadz tamto...

(1) Ale nie calkiem, bo mozna brac slub z osoba niewierzaca i wtedy dla
jednej to jest sakrament, dla drugiej ladna ceremonia, bez kpiny z
wiary, ale raczej z szacunkiem dla wiary swojego malzonka.

K.

68. Data: 2003-02-04 21:31:00

Od: "sqrczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jojo m...@i...pl napisał :

> O qrczę, jestem naprawdę pod wrażeniem. Od dziś zostawiam rachunki
pod
> obrazkiem i wszystko samo się załatwi. Jestem szczęśliwa bo nie bedę
> juz biegać po pocztach i bankach. A tego, listy spraw do załatwienia
> nie trzeba chyba przedstawiać? Jasne, ze nie przecie wiadomo że
> wszechwiedzący. To ja poproszę o pozytywne i szybkie załatwienie tej
> sprawy co to wiadomo. Joanna

Twoje trudne sprawy w zyciu to rachunki jedynie ???
wow
z jednej strony zazdroszczę, z drugiej jednak współczuję

69. Data: 2003-02-05 06:55:39

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sqrczak" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Twoje trudne sprawy w zyciu to rachunki jedynie ???
> wow
> z jednej strony zazdroszczę, z drugiej jednak współczuję

czytanie ze zrozumieniem ułatwia życie

pozdr.Joanna

70. Data: 2003-02-05 10:18:27

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W pisowni owszem ale co ze slowem mówionym? Juz nie tak latwo rozróznic.
> Poza tym wystarczy, ze ktos niewierzacy bedzie pisal z malej litery i
> juz znaczenia masz pomieszane. A i to sie nader czesto zdarza.

To nie jest kwestia (nie)wiary, ale nieznajomości zasad ortografii (ale jest
coś na rzeczy, skoro w ZSRR obowiązywał zapis "bóg"). A co do słowa
mówionego, to chyba nietrudno odróżnić, czy ktoś mówi o budynku czy
wspólnocie wiernych?
A tak BTW, dla osób wierzących Kościół to także i chyba przede wszystkim
mistyczne ciało Chrystusa.
ER

slownik damsko meski -mesko damski
psycholog, terapeuta itp. -Wrocław