coś do cienia

31. Data: 2000-03-24 22:06:51

Temat: Re: coś do cienia widlaki
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Posiadam u siebie w ogrodzie Widliczke (Selaginella kraussiana)

To jeśli chcesz chronić świętokrzyskiego Widłaka, to nie ma sprawy.

Przypomniało mi się, że jest też używany przez miejscowych do robienia
"wieńców" pogrzebowych.

Pozdrowienia
p...@r...pl

32. Data: 2000-03-25 18:16:07

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jeśli chcesz chronić świętokrzyskiego Widłaka, to nie ma sprawy.
ja też się dołączam.

> Przypomniało mi się, że jest też używany przez miejscowych do robienia
> "wieńców" pogrzebowych.
niestety, to prawda. Ale pamiętaj, że dokąd będą kupujący to widłak nie ma
szans.
Swoją drogą gdzie go kupić? tylko wyrwać w lesie? może ktoś go rozmnaża?

Pozdrowienia, jerz.

33. Data: 2000-03-25 19:40:44

Temat: Odp: coś do cienia
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kopytnik rosnacy na stanowiskach naturalnych( w lesie) jest roslina
chroniona gdyz stanowi surowiec zielarski. Mozna go stosunkowo latwo kupic w
sklepach zsprzedajacych byliny.
Pawel Slomczynski

34. Data: 2000-03-26 21:51:32

Temat: Re: swierk srebrny i klujacy
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Czyli wszystko w porzadku.
Picea pungens to swierk klujacy albo swierk srebrny.
To dlaczego je rozgraniczasz.
Pozdrawiam,Boguslaw.
35. Data: 2000-03-26 22:00:38

Temat: Re: coś do cienia - kopytnik
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mysle ze wysiewanie nasion nie ma sensu, gdyz niektore gatunki latwo
wysiewaja sie same.Kopytnik bardzo ladnie dzieli sie wczesna wiosna .Asarum
splendens ma wieksze marmurkowe liscie i kwiaty kwitnace sa bardziej
widoczne.
Pozdrawiam,Boguslaw.
36. Data: 2000-03-27 07:28:50

Temat: Odp: coo do cienia
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...

A wyobraz sobie, ze mam zgryza - rósnie w ogródku zdobyczny iglak, i od paru
tygodni zastanawiam sie co to jest. Cyprysik, jalowiec, tuja? (tuja prawie
na pewno nie). Nie wiadomo jaka odmiana, nie wiadomo, jaki pokrój bedzie...
swieta zgroza.

Pozdrawiam, Basia.

37. Data: 2000-03-27 08:36:20

Temat: Re: Odp: coo do cienia
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 09:28 00-03-27 +0200, you wrote:

>Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
>dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...
>grupę

Nieprawda ,zly cytat,nigdy bym takich herezji nie napisal.
Basiu prosze o sprostowanie.
Juras

38. Data: 2000-03-27 08:40:38

Temat: Odp: Odp: coo do cienia
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
g.pl...

g.pl...

> Nieprawda ,zly cytat,nigdy bym takich herezji nie napisal.

Prostuje, choc nie rozumiem.

Basia.

39. Data: 2000-03-27 09:07:21

Temat: Re: Odp: Odp: coo do cienia
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Basiu przycielas posta tak ze zmienilas calkowicie sens mojej wypowiedzi,
ale nic nie szkodzi,jak zwykle zrobilas to z wdziekiem
Pozdrawiam
Juras

40. Data: 2000-03-27 09:50:38

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
To jak się nazywa ten o którym myślę i widzę, że jest "wysrebrzony"?
Jakoś nie mogę go namierzyć.
Pozdrawiam, Jerz.

Kwiaciarnia w Kołobrzegu
www.simpol.com.pl