test IQ dla początkujących ogrodników

21. Data: 2003-10-24 07:28:43

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: test IQ dla początkujących ogrodników
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):
> Użytkownik Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl>

> gazetowych??
> umie współpracować z ludźmi.
>
> I już rozumiem co znaczy inteligencja emocjonalna :-)))))))))

To teraz sprawdź się w teście:
Psychozabawa : Twoja inteligencja emocjonalna...
http://rozrywka.onet.pl/psychozabawy/inteligencja,ps
ychozabawy.html

Może wyników z tego testu nie będziesz ukrywać.
;-)))))))))))))))))))))))))))))
Pozdrawiam Jerzy

22. Data: 2003-10-24 11:18:07

Temat: Odp: długa odpowiedź Jerzemu
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <w...@g...SKASUJ.TO.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bnakbb$9gq$...@i...gazeta.pl...
bardzo sympatyczna. I > > > umie współpracować z ludźmi.> >
> To teraz sprawdź się w teście:
> Psychozabawa : Twoja inteligencja emocjonalna...>
> [...]

Ej! Jerzy!
Naprawdę masz mnie za takiego, którego fascynują testy typu "brunet czy
blandyn" z damskich kolorowych pisemek???, albo horoskopy? (ktore hi!hi! sam
kiedys dla jaj i pieniędzy pisywałem... )
Przecież ten cały IQ to jest dokładnie to samo tylko w innym sztafarzu.
Dlatego, programowo, odmawiam uczestnictwa w takich igraszkach. Nawet z
nudów tego nie dotykam... :-)))
Także dla zasady nie rozwiązuję krzyżówek.
Zgadzam się z Michałem, że testy (i krzyżówki) rozwiązują ci, którzy
nauczeni są rozwiazywania testów. Do czego to normalnemu człowiekowi może
być potrzebne???

Natomiast z dużym rozbawieniem obserwuję ludzi, którzy sie takimi pierdołami
fascynują. To są dopiero egzemplarze.... :-)))
Pękałem ze śmiechu widząc pzrez tydzień ludzi latajacych z "Wyborczą" i
emocjonujących się porażkami lub sukcesami w testach próbnych.
A w niedziele wieczorem wpadł do mnie znajomy, hi!hi!, pracownik naukowy
jednej z uczelni i (po za pozorami wizyty) usilnie przepytywał mnie nt.
dwóch zadań z TEGO testu, takich matematyczno-logicznych. Z uprzejmości
wytłumaczyłem co i jak....
A wczoraj... nasza wspólna znajoma zeznała, ze jegomość lata po uczelni,
wymachuje takim wydrukiem z "Wyborczej" gdzie się wpisywalo wyniki, i... z
tryumfalnym wyrazem twarzy, mając taki "dokument" zawiadamia świat, że ma
lepszy wynik jak Marek Borowski :-)))
No, czysty kabaret....
I Ty mnie do tego chcesz dołączyć???????A fe! :-)))))))
Pozdrawiam :-))))))))))))
Janusz
PS
A propos inteligencji emocjonalnej. Bardzo jasno to mi Beata wyjaśniła (ja
to inaczej zazwyczaj nazywałem). Najlepiej chyba inteligencję emocjonalną
obrazuje któras tam zwrotka piosenki "Buffalo Bill", ktora zaczynała się:
Łabędź był kochankiem Ledy
Ł............................................

Chyba tylko Michał tu reszte potrafi dospiewać... :-)))))
J.

23. Data: 2003-10-24 11:38:54

Temat: Re: Odp: krótka odpowiedź Januszowi
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):
> Użytkownik Jerzy Nowak <w...@g...SKASUJ.TO.pl>
[...]
> Ej! Jerzy!
> Naprawdę masz mnie za takiego, którego fascynują testy typu

Nie.

[...]
> [...]

[...]
> Chyba tylko Michał tu reszte potrafi dospiewać... :-)))))

:-)))
pozdr. Jerzy
PS
I kto tu kogo podpuszczał.
Nie dość, że chcąc sprawć Ci przyjemność udałem się na wskazaną
przez CIEBIE stronę i jeszcze o dziwo zrobiłem ten test (bez Twojej pomocy)
to żądałeś abym zdradził wynik! Niedoczekanie Twoje.
Czułem podskórnie, że byś mnie palcem wytykał.

24. Data: 2003-10-24 11:57:00

Temat: Re: Odp: długa odpowiedź Jerzemu
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> Ej! Jerzy!
> Przecież ten cały IQ to jest dokładnie to samo tylko w innym sztafarzu.

To chyba nie dokońca tak. W teście IQ masz jedną właściwą odpowiedzieć
na każde pytanie. Natomiast w takiej psychozabawie nie ma czegoś takiego
jak poprawna odpowiedź. Zajrzałam pod ten link. W niektórych pytaniach
żadna z odpowiedzi nie odpowiadała mojemu zachowaniu. Inteligencji
emocjonalnej raczej nie da się zmierzyć. Natomiast test IQ odzwierciedla
może nie inteligencję, ale sprawność umysłu na pewno.

> Także dla zasady nie rozwiązuję krzyżówek.
> Natomiast z dużym rozbawieniem obserwuję ludzi, którzy sie takimi pierdołami
> fascynują. To są dopiero egzemplarze.... :-)))

Może nie bądźmy tacy radykalni. No wiesz, niektórzy osoby fascynujące
się ogrodnictwem nazywają oryginałami i egzemplarzami.
Sama lubię od czasu do czasu rozwiązywać krzyżówki (ale tylko te trudne
w Magazynie GW) traktując to jako zabawę i gimnastykę umysłu.

Pozdrawiam
Bea
P.S. Horoskopów nie czytuję.
P.S.2 Jak to napisał Neverly: "Należy słuchać kobiet, gdyż one są mądre.
Mężczyźni tylko myślą sprawnie." :-)

25. Data: 2003-10-24 12:33:27

Temat: Odp: Odp: długa odpowiedź Jerzemu
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> Natomiast test IQ odzwierciedla > może nie inteligencję, ale sprawność
umysłu na pewno.

Czyją?????? Autorów zagadek????

> Sama lubię od czasu do czasu rozwiązywać krzyżówki (ale tylko te trudne >
w Magazynie GW) traktując to jako zabawę i gimnastykę umysłu.

Tzw. "jolki"??? Trudne???? Nie dotykam tych bredni, ale moja pierwsza żona
ćwiczy je nałogowo więc wiem mniej więcej co to jest...

> P.S.2 Jak to napisał Neverly: "Należy słuchać kobiet, gdyż one są mądre. >
Mężczyźni tylko myślą sprawnie." :-)

Kiedyś w nieświadomej opozycji do tych kpinek (nie wiedziałem, ze to akurat
Newerly) napisałem mniej więcej (nie chce mi się grzebac w archiwum) tak:
"Trzeba być uprzejmym wobec kobiet ( Ty piszesz "słuchać".. ) gdyż one...
mogą złośliwie przesolić zupę, źle wyprasować koszulę, albo gadać o bólu
głowy..."
Pozdrawiam :-)
Janusz

26. Data: 2003-10-24 13:31:28

Temat: Re: Odp: Odp: długa odpowiedź Jerzemu
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> Użytkownik Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> umysłu na pewno.
>
> Czyją?????? Autorów zagadek????

Też. Tych co rozwiązują również. W końcu jest tam sporo zadań
matematycznych. I do ich rozwiązania w kilkadziesiąt sekund trzeba mieć
sprawny umysł. Niekoniecznie genialny, ale sprawny na pewno.

> Tzw. "jolki"??? Trudne???? Nie dotykam tych bredni, ale moja pierwsza żona
> ćwiczy je nałogowo więc wiem mniej więcej co to jest...

Jolki Magazynie GW sa naprawdę trudne, w odróżnieniu od tych z różnych
broszurek. To jest po prostu zabawa i to okazjonalna, a nie sens mojego
życia, więc nazywanie tego bredniami nie jest dla mnie specjalnie miłe.

> Kiedyś w nieświadomej opozycji do tych kpinek (nie wiedziałem, ze to akurat
> Newerly) napisałem mniej więcej (nie chce mi się grzebac w archiwum) tak:
> "Trzeba być uprzejmym wobec kobiet ( Ty piszesz "słuchać".. )

Nie ja - Neverly. I nie sądzę by swoją twórczość traktował jako kpinki.

>gdyż one...
> mogą złośliwie przesolić zupę, źle wyprasować koszulę, albo gadać o bólu
> głowy..."

A faceci zanudzić na śmierć. Oczywiście nie wszyscy.

Pozdrawiam
Bea

27. Data: 2003-10-24 13:37:06

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:

> A faceci zanudzić na śmierć. Oczywiście nie wszyscy.
>
> Pozdrawiam
> Bea

Tylko broń Boże nie bierz tego do siebie. Nie Ciebie miałam na myśli.
Ale faktem jest, ze miałam okazję poznać wielu bardzo inteligentnych
nudziarzy.

Jeszcze raz pozdrawiam
Bea

28. Data: 2003-10-24 13:52:14

Temat: Odp: Odp: Odp: długa odpowiedź Jerzemu
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> Tylko broń Boże nie bierz tego do siebie. Nie Ciebie miałam na myśli.

Ciiiiiiiiiiiicho! Wiem. :-)))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

dynia- a właściwie marynata