Oryginalne rosliny - lecznicze

11. Data: 2005-04-17 20:58:49

Temat: Re: Oryginalne rosliny - lecznicze
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkie tzn???

Mirzan ma wszystkie rośliny.

Pozdrawia jak zwykle boletus

12. Data: 2005-04-18 04:29:35

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Mirzan ma wszystkie rośliny.
>
>  Pozdrawia jak zwykle boletus

Tak, szczególnie te,nadające się na wino, takie jak seler,
pietruszka, mniszek, tymianki.
Wszystkie rośliny mają jakieś właściwości.
Pozdrawiam.Mirzan

13. Data: 2005-04-18 08:47:30

Temat: Re: Odp: Oryginalne rosliny - lecznicze
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in

> Opowiedz jakie, czym bardziej wstrząsające właściwości,
> tym lepiej.A jak się mają sasanki?

Noo.. tojady, milki z tych szerzej znanych, poza tym lulek i pare innych
:-)
Jak mnie ktos wkurzy to zaprosze na obiad :-D
A sasanki maja sie bardzo dobrze, prawie wszystkie siewki przezimowaly,
teraz tylko sie zebrac i Ci kawalek podrzucic :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

14. Data: 2005-04-18 08:49:05

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> wrote in

> Ewo, czyżbyś chciała dodać wyciąg z tojada do tego różowego wina? To
> może być hit stulecia :-))))))

Ja bym proponowala szalej.. jakos tak lubie roslinke :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.

15. Data: 2005-04-18 09:24:52

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> wrote in

> Ja bym proponowala szalej.. jakos tak lubie roslinke :-D
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Mam sporo "leczniczych drastycznie",ale szaleju nie odważyłam sie posadzić
w ogródku.
Wiem, że to wszystko kwestia ilości i stężenia,ale szalej uważam za
najbardziej trujacą w naszych rodzimych badylach.W duecie z wilczą jagodą.
Czy są "lepsze" ?

Pozdrawiam, Lilka

16. Data: 2005-04-18 09:27:53

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lilka" <l...@t...pl> wrote in

> [...]
> Wiem, że to wszystko kwestia ilości i stężenia,ale szalej uważam za
> najbardziej trujacą w naszych rodzimych badylach.W duecie z wilczą

Sa, sa :-D
Tylko deko trudniejsze w uprawie :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.

17. Data: 2005-04-18 12:50:40

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A sasanki maja sie bardzo dobrze, prawie wszystkie siewki przezimowaly,
> teraz tylko sie zebrac i Ci kawalek podrzucic :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Co ładniejsze żółte przesadź do doniczki i czekaj na sygnał,
że martagony zaczynają kwitnąć.A jeśli masz czas wcześniej,
zapraszam.W niedzielę o 11 jest spotkanie naszego klubu liliowego
w botaniku.
Moim ulubionym ziółkiem nadal datura, nie trafiłem narazie na
lepsze.Po przedawkowaniu można zostać zombi.
Pozdrawiam.Mirzan

18. Data: 2005-04-18 13:52:04

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in news:0816.00000136.4263ad20
@newsgate.onet.pl:

> Co ładniejsze żółte przesadź do doniczki i czekaj na sygnał,

Taaa jest!
Tylko one jeszcze nie kwitna, to przesadze co ladniejsze liscie, bo ktore
z nich beda najladniej zolte to sie w przyszlym roku dopiero okaze :-)

> że martagony zaczynają kwitnąć.A jeśli masz czas wcześniej,
> zapraszam.W niedzielę o 11 jest spotkanie naszego klubu liliowego
> w botaniku.

Dzięki za info, ale w niedziele o 11 to ja bede siedziec w inst. i
wpatrywac sie w skubentow, niestety.. A oni we mnie. Jesli bedziecie
chodzic po ogrodzie to moge Wam przez okno pomachac:-)

> Moim ulubionym ziółkiem nadal datura, nie trafiłem narazie na
> lepsze.Po przedawkowaniu można zostać zombi.

Noo.. to zalezy, co sie chce osiagnac :-)
I na kim to przecwiczyc :-D
A bycie zombi jest dla kobiety malo zachecajace, powloka za bardzo sie
sypie :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

19. Data: 2005-04-18 18:16:33

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl>
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
>
> Zaletach leczniczych?
> Hmm..
> Naprawde ma jakies? 8-0
> Moglbys cos blizej? :-)

Glukoza?!

> PS. Zeby nie wypasc z tematu - mam w uprawie kilka roslin o
wlasnosciach
> leczniczych drastycznie, czekam na propozycje :-)

To znaczy na jakie propozycje?
--
Pozdrawiam [niepewnie], Jerzy

20. Data: 2005-04-18 18:18:01