Patison

1. Data: 2003-08-03 21:37:01

Temat: Patison
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam w domu kilka patisonow. Chcialabym je zamarynowac. Czy ktos moglby mi
podac jakis dobry, sprawdzony przepis na marynowanego patisona?

--
***Gosia_KIKI***

1. Data: 2003-08-03 21:45:43

Temat: Re: Patison
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak jak ogórki. Ale patissony muszą być malutkie, ot takie by weszły
do szklanki

pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750
www.marusinski.prv.pl/

1. Data: 2003-08-03 22:18:57

Temat: Odp: Patison
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kyllyan <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgjvqc$1rr$...@n...onet.pl...

> tak jak ogórki. Ale patissony muszą być malutkie, ot takie by weszły
> do szklanki

Echhh...to moje sa juz chyba za duze. Sa wielkosci takiego talerzyka
sniadaniowego. Myslalam zeby je pokroic ale nie wiem czy cos z tego
wyjdzie. Chyba lepiej bedzie zjesc je na goraco w jakims bigosiku warzywnym.

--
*** Gosia_KIKI ***

1. Data: 2003-08-04 00:40:20

Temat: Re: Odp: Patison
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-04 00:18, osoba przedstawiająca się jako 'Gosia_KIKI'
zechciała zauważyć:

> [...]
> sniadaniowego. Myslalam zeby je pokroic ale nie wiem czy cos z tego
> wyjdzie. Chyba lepiej bedzie zjesc je na goraco w jakims bigosiku warzywnym.

Krążki patisona można też usmażyć w panierce, jak schaboszczaka.

R.

1. Data: 2003-08-04 08:24:09

Temat: Odp: Odp: Patison
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bgka0p$aof$...@n...news.tpi.pl...

> Krążki patisona można też usmażyć w panierce, jak schaboszczaka.
>
> R.

Ooo, dziekuje...tego jeszcze nie probowalam.

--
*** Gosia_KIKI ***

1. Data: 2003-08-04 08:48:51

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sniadaniowego. Myslalam zeby je pokroic ale nie wiem czy cos z tego
> wyjdzie. Chyba lepiej bedzie zjesc je na goraco w jakims bigosiku

.....ale takie duze tez powinny fantastycznie sie sprawdzic....Znajomym
zjadalam poklady patisonow konserwowanych...wlasnie takich duzych,
pokrojonych w takie "melonowe" kawalki...plastry grube, czastki.....

proponuje wykonac konserwacje na patisonach....i pozwolic im na troche
wiecej cukru w zalewie

AgataW

1. Data: 2003-08-04 17:39:51

Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata <a...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgl6cd$16dk$...@f...acn.pl...

> [...]
> pokrojonych w takie "melonowe" kawalki...plastry grube, czastki.....
>
> proponuje wykonac konserwacje na patisonach....i pozwolic im na troche

Nooo, to mnie napawa optymizmem :)) A zalewa taka jak do ogoreczkow czy tez
znajomi jakas inna recepture stosowali?

--
*** Gosia_KIKI ***

1. Data: 2003-08-04 17:59:57

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nooo, to mnie napawa optymizmem :)) A zalewa taka jak do ogoreczkow czy
tez
> znajomi jakas inna recepture stosowali?

......jak do ogorkow konserwowych ale z dominujaca nuta
cukru........(szczegolow brak).

AgataW

1. Data: 2003-08-04 18:41:12

Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata <a...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgm6lo$1i5j$...@f...acn.pl...
> tez
>
> ......jak do ogorkow konserwowych ale z dominujaca nuta
> cukru........(szczegolow brak).
>
> AgataW

Dzieki Ci dobra kobieto :))))))))

--
*** Gosia_KIKI ***

1. Data: 2003-08-04 20:47:53

Temat: Re: Patison (ot)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki Ci dobra kobieto :))))))))
>
> --
> *** Gosia_KIKI ***

...Goska Ty sie nie smiej....ale ja poszlam do sklepu i kupilam 3
kilogramy....no i teraz bedziemy konsewowac....;) wspolnie.......Pogrzebie
jeszcze z przepisami i opowiem Ci na biezaco jak wyszlo....:)

AgataW.

test
co zjesc,gdy boli zoladek?...
martini !