Pisang Ambon

1. Data: 2000-03-23 23:20:16

Temat: Pisang Ambon
Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

Mam to zielone cudko w domu i juz probowalam z sokim pomaraczowym, z lodem, czy
to inaczej tez mozna pic?

<eva>
"Some days you're the dog; Some days you're the hydrant."

1. Data: 2000-03-24 01:39:53

Temat: Re: Pisang Ambon
Od: "Slavek S." <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Oswiec co to jest ten zagatkowy Pisang Ambon.

Slavek

1. Data: 2000-03-24 14:11:47

Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Oswiec co to jest ten zagatkowy Pisang Ambon.
>
>Slavek

to jest likier z owocow egzotycznych, koloru zielonego. Czyzby malo znany
wsrod grupowiczow?

1. Data: 2000-03-24 17:35:10

Temat: Odp: Pisang Ambon
Od: "Arkadiusz Kalita" <a...@d...open.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slavek S. <s...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@h...com...
> Oswiec co to jest ten zagatkowy Pisang Ambon.

"Likier bananowy produkowany z bananów uprawianych na indonezyjskiej wyspie
Ambon. Zielony o lekkim posmaku ziołowym, zawiera 23% obj. alkoholu."
Podaje za książką Leksykon 1444 napojów mieszanych.

Pozdrawiam
Arek

1. Data: 2000-03-24 17:50:45

Od: "Arkadiusz Kalita" <a...@d...open.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evajp <e...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...aol.com
> Mam to zielone cudko w domu i juz probowalam z sokim pomaraczowym, z
lodem, czy
> to inaczej tez mozna pic?

PISANG PISTACHA
słodki short drink podawany po posilku
30 ml pisang ambon
10 ml amaretto
20 ml śmietanki
Skladniki i kostki lodu wymieszac w shakerze i przelac do kieliszka
koktajlowego

JUNGLE JUICE
lagodny owocowy long drink na przyjecia
20 ml pisang ambon
10 ml apricot brandy
10 ml ginu
50 ml soku pomaranczowego
20 ml soku cytrynowego
Dekoracja:
kawalek ananasa, wisienka koktajlowa
Wszystkie składniki wymieszac, przelac do szklanki z kruszonym lodem. Na
krawedzi szklanki zawiesic ananas i przekluc go szpadka z wisienka.

Narazie tyle bo nie wiem czy to interesuje wszystkich, a pozatym sa to
przepisy z ksiazki "Leksykon 1444 napojów mieszanych" a tych akurat nie
próbowałem z powodu braku ww.
Sa tu jeszcze AZURRO, TROPEN ZAUBER I, GREEN ORANGE(ale ten piles).

Pytanie związane z publikacją przepisów (na drinki) w sieci czy jest
dopuszczalne publikowanie w interku przepisow na drinki zaczerpniętych z
książek (co na to prawa autorskie).

Pozdrawiam
Arek

1. Data: 2000-03-24 20:13:59

Temat: Re: Odp: Pisang Ambon
Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>PISANG PISTACHA
>słodki short drink podawany po

dzieki! W weekend na pewno poeksperymentuje!!

1. Data: 2000-03-27 14:56:17

Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>10 ml amaretto
>20 ml śmietanki
>Skladniki i kostki lodu wymieszac w shakerze i przelac do kieliszka

Juz wyprobowalam ten przepis w sobote, nazwa idealna bo drink wyglda na
zielonkawe mleko. Przyznam sie ze ciezko mi bylo sie przekonac do pierwszego
lyku, ale jest to po prostu przepyszne! DZiekuje bardzo za przepis, szkoda ze
nie mam tej ksiazki. Wszytkim polecam.

Jak zabiore sie za Jungle Juice to dam znac, na razie nie mam wszystkich
skladnikow w domu.

<eva>
"Some days you're the dog; Some days you're the hydrant."

Wegetarianizm !?
Zrazy troche inaczej
Salatki do Fondue
trybula