Do lekarzy: inhibitory ACE + moczopedne oszczedzajace potas

21. Data: 2003-03-17 07:06:24

Temat: Re: Odp: Polskie sredniowiecze medyczne a uczniowie Arystotelesa
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Mar 2003 00:09:35 +0100, Kaja wrote:

> Proszę,proszę...Podwójne posty *szalenie* miłej osoby,która mi niedawno
> zwracała uwagę,że rzekomo 2 razy coœ wysłałam :DDDD

Jak widać się zdarza. BTW - u mnie podwójnego posu nie ma, a też używam
40tude. Tyle, że z Hamsterem. Aha - i też korzystam z news.tpi.pl, tylko
że wysyłam z onetu. Ciekawe dlaczego...

> U mnie chyba rozmnożenia postów nie ma?

A nie ma:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

22. Data: 2003-03-17 22:23:51

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 17 Mar 2003 08:06:24 +0100, Marek Bieniek
<6...@4...net> napisał/a:

> Jak widać się zdarza. BTW - u mnie podwójnego posu nie ma

Był dwa razy na tej grupie,jak i innych użytkowników.

> a też używam
> 40tude. Tyle, że z Hamsterem.

Ja też z Hamsterem

> Aha - i też korzystam z news.tpi.pl, tylko
> że wysyłam z onetu. Ciekawe dlaczego...

Pewnie mieli małą awarię serwera,stąd te podwójne posty.
U mnie(wczoraj) jakiś czas news.onet.pl nie działał.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

ślinianka