Przytyc

11. Data: 2005-01-29 21:49:34

Temat: Re: Przytyc
Od: "_noKio*" <nokio@ o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fastfoody nic nie dają- 19 lat, 160cm i 38, góra 40 kg :-(
>
> Ligia

No...ale jestes kObietą, a to inna sprawa :)

12. Data: 2005-01-29 21:52:10

Od: "_noKio*" <nokio@ o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Palisz papierosy , jesli tak, to przestan palic waga wzrosnie natychmiast.
> juras

Czyli mam zacząć palić, a po 2 miesiącach przestać, tak? :)

pozdro szejset
noKio

13. Data: 2005-02-05 17:23:32

Temat: Odp: Przytyc
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kazoo <s...@s...spam> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Potrzebuje przytyc - moze mi ktos polecic lekarza we Wroclawiu, do ktorego
> moge sie z tym zwrocic? Mam 30lat, waze ~70kg (teraz mniej nawet) przy
> wzroscie 180cm.
> Prosze o pomoc!

Co sie przejmujesz. Ja mam 178cm i 63kg.
Choć też bym trochę chciał więcej, ale nie chodzi przecież o ciężar, bo
brzuch dodający wagi to raczej nie jest rozwiązanie.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

14. Data: 2005-02-05 19:54:32

Temat: Re: Odp: Przytyc
Od: adderek <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Trapez napisał(a):
> [...]
> Choć też bym trochę chciał więcej, ale nie chodzi przecież o ciężar, bo
> brzuch dodający wagi to raczej nie jest rozwiązanie.

Ja mam 175cm i 68kg. Uwazam ze to jest OK.
Ale mam kolezanke, ktora ma moze 160cm wzrostu a wazy niecale 40kg. I
jest to u niej rodzinne.

15. Data: 2005-02-05 22:17:20

Od: "Nieudacznik ;\)" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adderek" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> Ja mam 175cm i 68kg. Uwazam ze to jest OK.
> Ale mam kolezanke, ktora ma moze 160cm wzrostu a wazy niecale 40kg. I jest
> to u niej rodzinne.

A ja mam 178 cm i ważę 69,9 kg i uważam, że jest to stanowczo za dużo....
jakieś 4-5 kg... i co mam zrobić...uważam, że brzuch jest ochydny i nie
opłaca się go chodować, aby "poprawić statystykę" ? [już schudłem 30 ;]

16. Data: 2005-02-06 10:18:45

Od: adderek <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam 178 cm i ważę 69,9 kg i uważam, że jest to stanowczo za dużo....
> jakieś 4-5 kg... i co mam zrobić...uważam, że brzuch jest ochydny i nie
> opłaca się go chodować, aby "poprawić statystykę" ? [już schudłem 30 ;]

1. Nie chudnij juz bardziej.
2. Zacznij cwiczyc (brzuszki itp.)
3. Ogranicz picie piwa do co najwyzej 3 butelek dziennie ;)

IMHO bez cwiczen nie zrzucisz brzucha. No i pamietaj ze jak ktos jest
zbyt chudy to jest to tez niedobrze. Jesli udalo Ci sie schudnac 30kg to
gratuluje. Nie staraj sie bardziej chudnac tylko postaraj sie utrzymac
obecna wage. Wiekszosc ludzi ktorych znam i ktorzy chcieli schudnac
chudli.... aby pozniej nabrac 2x wiecej wagi :D
A te 69.9kg to w ubraniu czy bez?
Przeciez ubranie wazy tez swoje....

I tu pytanie do expertow: jaki ma zwiazek to jaki ktos ma brzuch z jego
waga? Zawsze wydawalo mi sie ze brzuch jest bardziej zwiazany ze
sposobem zywienia, dieta i cwiczeniami niz z waga ciala jako calosc (a
ta z kolei jest rowniez zwiazana ze sposobem zywienia, dieta,
cwiczeniami oraz metabolizmem)

17. Data: 2005-02-16 16:19:47

Od: "Nieudacznik ;\)" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

He, he, he...
schudłem dlatego,że ćwiczę:

3x tygodniowo basen (1h)
3x tygodniowo biegam tak ok 45-50 min rano
3x tygodniowo rolki (1,5-2 h) / łyżwy (1h) /rower (20-30 km)....

(i nie mówcie mi, że się nie da bo nie ma na to czasu... kiedyś też bym tak
powiedział)

no i w domu czasami robię brzuszki, podciągam się i takie tam + chodzę na
imprezki,aby poskakać...
od 2 lat nie przytyłem...

alkohol spożywam b. rzadko (fakt, iż wtedy może troszkę przedawkuję ;)...
liczę kalorie... nie jem słodyczy...

(to znaczy utrzymanie wagi jest stosunkowo proste)

ALE TEGO CHOLERNEGO BRZUCHA pozbywa się naprawdę powoli.... tak właśnie
myślę, że jeszcze troszeczkę i osiągnę wymarzony efekt... (czekam, aż pogoda
się poprawi, wtedy można więcej)

18. Data: 2005-02-16 16:20:39

Od: "Nieudacznik ;\)" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

zapomniał bym... mam elektroniczną wagę... ważę się oczywiście bez ubrania
:)

Leki uspokajające a sprawność umysłu
Chyba mam kamicę nerkową!!
Z95. 1