Re: Odp: Ptaki ze spotkania u Boguslawa

Data: 2003-05-21 13:46:05
Temat: Re: Odp: Ptaki ze spotkania u Boguslawa
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

From: "Gamon'" <r...@g...pl>
> Wrrrr...
:)
a pamietasz postac termita z kreskoweki z psem Pluto
podspiewujacego sobie byzy_byzy_byz...

> Niektorym to dobrze. Ja od dawna nie moge sie od nikogo doprosic kawalka
> swiezo scietej galazki lipowej (D tak 100-300 mm) :(((((((((((((((
:)
jesli te D to srednica to kawalka pnia szukasz a nie galazki
:)
lipe pozyskuje glownie z wilkow lipowej alei przy ktorej lezy moja panderoza
niektore odrosty maja srednice nawet i 100 mm
:)
na grubsze konary trzeba sie czaic po jakis wichurach
we wszystkich okoliczych tartakach wiedza
ze w ciemno biore lipowe drewno
:)
niedawno na allegro byla lipowa kloda
120 cm dlugosci X srednicy 40 cm
i facet chcial za nia 200 zl
czyli tyle ile za 4 metry3 np opalowej debiny
:)
i bede musial te swoje skrzaty i krasnale na panderoze wydlubac w kamieniu
:(
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe