Re: Odp: Slonce zabija mi juki

From: m...@m...uni.wroc.pl (Maciej Paluszynski)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Odp: Slonce zabija mi juki
Date: 23 May 2003 13:18:15 GMT

: Właśnie w tym co zrobiłeś. na początku trzeba je było ustawić w cieniu.
: Poparzyły się
: ule.:-(

Czesc: czy to znaczy, ze juki lubia slonce, ale musza troche postac w cieniu
po kilku latach w ciemnym mieszkaniu? Czy tez juz wogole nie lubia slonca.
W mieszkaniu rosly dosyc rachitycznie, wysokie, powykrzywiane, blade.

Dzieku,
Maciej